[Kitap] Daha Sabaha Çok Var (The Hathaway Serisi #4)

Min Li Li | 12/18/2015 |
Orjinal Adı:  Married by Morning
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: Yeşim Öksüzoğlu
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.14
Sayfa Sayısı: 383
Seri Sıralaması: The Hathaways Serisi #4
Yayınevi: Epsilon
Çıkış Tarihi:  2014
Sırlar…
Daha fazla bastırılamayan tutku ve şehvet…
Açığa çıkamayan duygular…

Catherine Marks, iki senedir Hathaway ailesinin kızlarına mürebbiyelik yapıyordu. İşinden büyük keyif alan Catherine'in tek bir sorunu vardı: Hathaway kardeşlerin sinir bozucu ağabeyi Leo.Leo Hathaway ise kız kurusu diye nitelediği Catherine'e kafayı takmıştı. Genç kadının bir sır gibi sakladığı geçmişini öğrenmek için her şeyi göze alabilirdi.

Sürekli didişmeler, iğneleyici laflar, dik dik bakışlar… Birbirlerine tahammül edemeyen Catherine ve Leo için belki de en beklenmedik şey, ateşli bir öpücüktü… Bu öpücükten sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

 Leocuğum da bitti!!!

Zaten bu ikisinin arasında bir şeylerin olacağı belliydi ki birde benim gibi seri ya da kitaplar hakkında bilgi almak icin goodreadsı sürekli kullanıyorsanız bilmemeniz imkansız.Bunu da geçtim önceki kitaplarda zaten bu ikisilinin sürekli atışmasından aralarında bir şey olacağı belliydi. :D

Eh üçüncü kitabın sonundaki 5N1K'dan sonra direkt kitabı almak için kitaplığa uçtum. Abartmıyorum.Tamam tamam biraz abartıyor olabilirim ama kitap biter bitmez hemen kitaplığa gidip Leo'yu aldığım gerçek.Sonrası ise saatler içinde bittiği gerçeği.

Cat ve Leo'nun hikayesi de çok güzeldi.Lisa yine yanıltmadı beni.Hatta sen misin beni bunca zaman sonra keşfeden al sana dedi resmen. :D

Gerçi bu kadar geç farkettiğim için pekte pişman değilim açıkcası.Zira serileri peş peşe okumanın keyfi paha biçilemez.Çıksın diye bekleyip durmadım.Seriyi tamamladım sonra okumaya başladım.Fakat Wallflowers serisinde kitapların çıkmasını beklemesemde elimde olmadıkları için temin etmeyi beklemiştim.

Her neyse kitaa geri dönelim.Cat'in geçmişte yaşadıklarına çok üzüldüm.Bir baba ya da babaanne nasıl böyle bir şey yapar,babaanneyi geçtim,baba ya.Bu kadar mı kalpsizmiş bu adam. *-*

Cat ve Leo yine birbirleriyle atıştılar bolca.Bunun yanında birbirlerine de daha da fazla yakınlaştılar.Cat'in Leo'ya aşık olması ama geçmişinden dolayı tedirgindi.Eh be kızım Leo seni her halinle seviyor.Sence geçmişini öğrenince bırakır mı seni. :P

Leo malumunuz fazlasıyla çapkın bir Hathaway.Bu yüzden Cat ondan pek emin olamadı ama Leo ne olursa olsun ondan vazgeçmedi ve istediğini elde etti.Zaten şu Hathawayların elinden bir uçan birde kaçan kurtulur sanırım.Ne istedilerde olmadı. 

Cat ve Harry'nin aralarının düzelmesine çok sevindim.Bu kitapta tamda bir ağabey gibi davrandı ama Leo'nun dediği gibi kendisi de aynı şeyi yapalı çok olmamıştı. :D
Çatı sahnesi de süperdi.Harry'nin onu indirecekse söyle demesi,Cat'in saçma konuşmaları,Leo'nun sabırla cevap vermeleri falan.Seri zaten eğlenceli her kitapta bu farkediliyor. :D

Bridgerton ailesini çok seviyorum bu bir gerçek ama Hathawaylar şu ana kadar tanıdığım en anormal ve eğlenceli aile oldu sanırım.Yahu hiçbir şeyleri normal değil.Buna eşleri de dahil!!

Eh bu kadar beğenmişken puanımı tahmin etmişsinizdir sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI