[Kitap] Kalpsiz

Min Li Li | 12/02/2015 |

Orjinal Adı:Ruthless
Yazar: Anne Stuart
Çevirmen: Nil Bosna
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.83
Sayfa Sayısı: 408
Seri Sıralaması: The House of Rohan Serisi #1
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Çıkış Tarihi:  2012


Tutku Her Zaman Kazanır

Cennet Konağı’nda işlenen karanlık günahlara çok az insan tanık olabilir. Ancak sürgüne gönderilmiş İngiliz aristokratların bedensel tutkularını özgürce tatmin etmek için bir araya geldikleri bu gizli topluluğun içerisinde, baş tahrikçileri olan gizemli Vikont Rohan’ın doymak bilmez iştahıyla aşık atabileceklerin sayısı daha da azdır.

Fiziksel haz arayışı, Rohan’ın hem en sevdiği eğlencesi hem de içinden yükselen en ısrarcı arzusudur, ta ki aklı kolay kolay çelinmeyen bir kadının büyüsüne kapılana kadar. Saf ve yoksul düşmüş bir kadın olan Elinor Harriman’ı karanlık arzusuyla dehşete düşürse de, Elinor da zamanla kalbinin hızla atmaya başladığını hisseder… ve tutkunun arkasındaki adama doğru gizliden gizliye çekilir.




Buradan da yineleyim bir kere daha. :D
Eğer Kristal bana kitabın güzel olduğunu söylemese büyük ihtimalle kitaplıkta en ucra köşeye koyar,uzun sürede yüzüne bakmazdım.Ama o kitabı beğendiğini benimde beğenip beğenmeyeceğimi merak ettiğini söyleyince okuyayım dedim.İyi ki de okumuşum. (:

Kitap bana ukitapta mucdem'den hediye geldi.Ondan bir kitap almıştım,yanında da hediye olarak iki kitap göndermiş. <3

Kalpsiz'in konusu bu ana kadar okuduğum historical romanslardan farklıydı,en azından benim için öyleydi.

Daha önce İngiltere,İskoçya ve Amerika'da geçen histler okumuştum ama ilk defa Paris'te geçen bir historical romans okudum.

Ya konu olarak gerçekten farklıydı.Tamam biliyorduk o dönemdeki erkeklerin böyle partiler falan yaptığını ama bunları yakından okumak,hele de bu partilere ev sahipliği yapan birinin hikayesini okumak çok farklıydı. :D

Şeytanın arkadaşı lakabını almış Rohan elbetteki zevk peşinde,üstelik aklınıza gelebilecek her türlüsünde.Ama bir gün partisine katılan bir kız,daha doğrusu annesini arayan Elinor ile karşılaşınca elbetteki bu hayatı tamamen değişiyor. :D

Rohan'ın konuma tarzı çok güzel.Tamam belki birazcık düşkün bir şeylere ama ne demişler en iyi kocalar bir zamanlar çapkın olan kocalardan çıkarmış.( Ya da böyle bir cümleydi işte. :D )

Eh Rohan'da bunun hakkını fazlasıyla veriyor.Elinor'u arzulasa da onu yanında tutmak istemesinin nedeni sıkıcı ve hep aynı olan hayatında bir farkındalık olması.Elinor ona karşı çıkıyor,cevap veriyor.Kısacası her istediğini yapmıyor.Bu da doğal olarak Rohan'ı ona çekiyor.Ama yine de dükümüz zamanla Elinor'a aşık olmaktan kendini alamıyor.

Elinor'da yaşadığı ortama göre gayet güçlü ve cesurdu.Ama annesinin ona yaptığı şeyden sonra hala annesine önem vermesine çok ama çok kızdım.Bırakın defolup gitsin hayatınızdan.Zaten ne geldiyse onun kumar sevdası yüzünden geldi başınıza. -_-

Yan karakterler Rohan'ın arkadaşı Charles ve Elinor'un uğruna herşeye katlandığı kardeşi Lydia'nın hikayesi de çok güzeldi!!! Keşke onları da ayrı bir kitap olarak okuma şansımız olsaydı.Gerçi yayınevi serinin diğer kitaplarını çıkarır mı muamma.Keşke çıkarsalar.Serinin diğer üç kitabını da çok merak ediyorum ben.

Ya Rohan'ın aşkı çok güzeldi be! Aşık olma istemedi,kendisiyle çelişti.Bu duyguyla mücadele etti ama sonunda bir kalbi olduğunu ve onun Elinor için attığını anladı. <3

  • "Sende benim kadar biliyorsun, lanet olası. Beğensen de beğenmesen de bir kalbim olduğunu fark ettim. Bu lanet olası organ hiç bir işe yaramıyor, ama durduğu yerde Elinor diye tutturuyor. Onsuz yaşayamam..."
1 puanı kırmamın nedeni ise Elinor'un duygularının çok çabuk değişmesinden dolayı oldu.Kitabın yarısından fazla Rohan'a direndi ama en sonunda kendisi gitti adama. :D

Son olarak bu serinin devamı gelmeli!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI