[Kitap] Kadınımın Şarkısı

Min Li Li | 12/24/2015 |
Yazar: Eda Yıldırım
Tür: Romantik Komedi,Müzik
Goodreads Puanı: 4.13
Sayfa Sayısı: 518
Yayınevi: Böğürtlen
Çıkış Tarihi:  2015
Oldukça gizemli ve duygularını saklayan bir kadın olan Sea’nin yolu dünyaca ünlü Rock yıldızı Robert Peters ile kesişir. Robert ondan etkilenmeye başladığını keşfettiğindeyse işler sarpa sarar. Çünkü Sea’nin uzun yıllardır süren bir ilişkisi vardır. Robert, kelimelere dökmese de ona karşı boş olmadığını gösteren kadının her günün sonunda sevgilisinin kollarına gittiğini bilerek yaşamaya çalışır.

“Neden benimlesin? Ya da soruyu yanlış soruyorum; Neden onunlasın? Ayrıl ondan ve benimle ol. Beni sevdiğini biliyorum.”

Sea onun düşündüğü gibi basit seçimler yapma lüksü olan bir kadın mıydı? Yoksa verdiği kompleks kararların ardında başka bir sebep mi vardı? Robert, onun geçmişinde yatan sırrı çözebilecek miydi? Amerika’da başlayıp, Avrupa’da devam eden hatta Türkiye’ye uzanan bir masal…

“Sizi ağlatmak için ne yaptı?” “Beni, beni sevdiğine inandırdı.”

 Bu aralar yorum yazamama modundayım.Ah reading slumpta neymiş writer slump dururken. *-*

Okuduğum kitapların hepsini de sevdim ama niye yazamıyorum anlamıyorummm.Kitapları sevdiğim için arada kaynasınlarda istemiyorum.O yüzden kısa da olsa yazayım dedim,sonradan düzelince yeni eklemeler yaparım diyerek kolları sıvadım ve ilk önce Kadınımın Şarkısına yorum yazmaya karar verdim. :D

Müzik temalı kitapları da filmleri kadar çok seviyorum.Bu yüzden Kadınımın Şarkısını da çok merak ediyordum.Kitabı okuyalı bir hafta oldu sanırım ama yukarıda bahsettiğim durum yüzünden maalesef ancak yorum yapabiliyorum. *-*


  • "Kadınları nasıl etkileyeceğini bilen iyi bir şeytansnız Bay Peters."


    "Bu da benim lanetim Martha..."


Erkek karakterimiz Robert dünyaca ünlü bir rock yıldızı.Kız karakter Sea ise tiyatroya aşık bir kadın,aynı zamanda çok güzel bir sesi var.Robert yeni şarkısındaki solistleri beğenmeyince güzel sesli birinin arayışına giriyorlar ve Sea'da karar kılıyorlar.

İkilimizin tanışması da böyle oluyor. Robert Sea'dan ilk görüşte etkilensede ortada bir sorun var.Sea'nın erkek arkadaşı Chriss.

  • Eğer aşk cevapsa,
O halde soru neydi?

Başlarda aşk üçgeni olacak diye çok korktum. :3
Zira sevmiyorum aşk üçgenleri,özellikle de kızın onunla mı olsam diğeriyle mi diyen mıy mıy hallerinden nefret ediyorum.Ama çok şükür yazarımız güzel bir sürpriz yapmış bize. :D

Chriss ya sen ne güzeldin öyle.Kitaptaki favori karakterim o oldu.Fakat sahneleri az geldi bana.Ya niye senin daha fazla sahnen yok ki!!!!!!!!!! 

Chriss my number one baby.  ♥ ♥ ♥

Arka kapakta yazıyor zaten hikaye Amerika'da başlayıp,Avrupa'da devam ediyor ve Türkiye'de son buluyor.Nasıl Türkiye'de diye sorarsanız?Yorum yok.Okuyup görün.Ama şaşıracaksınız eminim. :D

  • Bu dünya da bu kelimeyi hak eden bir canlı varsa o da Robert James Peters'den başkası değildi.Çünkü Sea,ona umutsuzca aşıktı.

Robert'a feci kızdığım yerler olsa da sevdim kendisini,aşkı,hissettiği duygular güzeldi.

Sea ile Chriss -benim için bir Bianca ve Stephan olmasa da- arasındaki ilişkiyi sevdim,zaten Chriss'i sevince bu ilişkiyi de sevmemem imkansız olurdu sanırım.

Kadıımın Şarkısı'nda eksikler yok muydu? Elbette vardı.Bazı yerlerde olmasada olurmuş dediğim sahnelerde oldu ama yine oldukça akıcıydı ve okuması eğlenceli bir kitaptı. :D

Ayrıca ayracı da çok beğendim ben. :D


Birde merak ettiğim bir şey var.Kitaptaki şarkıları da yazarımız kendi mi yazmış?Eğer öyleyse tebrik ederim,şarkılarda güzeldi. :))


  • Bu aşk meşk işlerini,
         Anladığıma emin değilim.

  Sadece hissetmeliyim,

  Aşkına ihtiyacım var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI