[Kitap] Gecemi Aydınlat (The Hathaway Serisi #3)

Min Li Li | 12/17/2015 |

Orjinal Adı: Tempt Me at Twilight
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: Kübra Tekneci
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.17
Sayfa Sayısı: 369
Seri Sıralaması: The Hathaways Serisi #3
Yayınevi: Epsilon
Çıkış Tarihi:  2013
Poppy Hathaway sıra dışı ailesini çok sevse de sıradan bir hayata özlem duymaktadır. Kaderin cilvesi karşısına sır gibi sakladığı tehlikeli bir hayatı olan varlıklı, güçlü ve gizemli otel sahibi Harry Rutledge’i çıkarır. İtibarına gölge düşen genç kız onun evlenme teklifini kabul ederek herkesi şaşırtır ve çok geçmeden kocasının güvenini değil yalnızca tutkusunu kazandığını anlar.

Harry Poppy’yi elde etmek için her şeyi yapmaya razıdır - kalbini açmak dışında. Hayatı boyunca herkesi kendinden uzak tutmuştur... Ama zeki ve baştan çıkarıcı Poppy her şekilde onun eşi olmayı istemektedir. Yine de aralarındaki tutku artarken gölgelere saklanan bir düşman pusuda beklemektedir. Harry onu kaybetmek istemiyorsa sonsuza dek ruhen ve bedenen gerçek bir birliktelik kurmak zorundadır.


Ve Gecemi Aydınlat biter.

Seride şimdiye kadar en en en sevdiğim kitap bu oldu.❤❤❤
Harry olsun Poppy olsun diğer Hathawaylar olsun.Konusu,kurgusu herşeyi mükemmeldi!

Harry'nin duygularını rahatlıkla dile getirmesine ve Poppy'yi kazanmak için ve yeri geldiğinde kaybetmemek için yaptıklarına bayıldım.Ya bir erkek düşünün beni bırakma diye yalvarıyor eşine. Var mı böyle bir şey.Sırf bununla bile kalbimi ele geçirdi kendisi ama onun dışında da dediğim gibi herşeyiyle çok iyiydi.Çok çok sevdim.

Harry Dodger vesilesiyle Poppy ile karşılaşıyor ve ilk karşılaşmadan sonra onu istediğine özellikle de evlenmek istediğine karar veriyor ve faaliyete geçiyor.Adam daha ilk sayfalardan kararını veriyor.Eh bu da bir başka sevme nedenim.

Bu arada Dodger kim diye soracak olursanız eğer hemen diyeyim.Kendisi Beatrix'in evcil gelinciği olur. :D

Harry geçmişinde hiç sevilmemiş,çevresinden izole edilmiş.Bu da onun karakterini etkilemiş haliyle. Etrafına bir duvar örmüş.Sert,otoriter,sürekli çalışan ve sevgiye aç bir adamdı.Poppy ile evlenince yavaş yavaş değişmeye başladı.

Poppy'de kocasını kazanmak,onu değiştirmek için elinden geleni yaptı,biraz zorlu oldu ama sonu güzel oldu.

Başlarda Poppy'nin Harry'ye kötü davranmasına kızsamda bir nebzede haklıydı.Ama ben team Harry'yim arkadaş.:P
Harry dururken eski aşığını kim tutar.Zaten Harry'nin de dediği gibi eğer seni gerçekten sevseydi.Her türlü engeli aşıp seninle evlenirdi.Bak Harry'ye daha ilk görmede göz koydu ve elde etti.Tamam birazcık hile yapmış olabilir ama sonuçta heromuz o ne yaparsa yapsın affederiz canımmm. :D

Sonradan zaten kocasına aşık olunca onun duvarlarını yıkmak için ve kendisini sevmesi için mücadele etti,sonunda mükafatını fazlasıyla aldı.

Önceden de dediğim gibi Harry sevgisini dile getirmekten korkmuyor,hatta Poppy onu terketmesin diye yalvarıyor.Yani böyle bir erkek karakteri kim sevmez ki!

Kitapta diğer Hathawayları da bolca okuma şansımız oldu.Böyle olunca çok seviniyorum,her kitapta olsunlar lütfen! :D

Başlardaki Dodger'in mektubu alıp kaçtığı ve Beatrix'in otelde maymun yakalama sahnesi efsaneydi.


Harry ve Cat'in bahçedeki sahnesi çok güzeldi.

Kitabın sonunda diğer kitapta kimlerin olacağını anlıyorsunuz zaten,gerçi kitabın sonuna da gerek yok bence Leo ve Cat'in atışmalarından onların olacağı çok belli oluyor. :D

Yalnız kitabın son sayfasında ben vefat,ben iptal,ben şok!!!
Resmen 5N1K (Ne? Nerede? Nasıl? Ne zaman? Neden? ve Kim? ) modundaydım.Leo ve Cat aranızda neler oldu?Hangi ara oldu? Biz niye okuyamadık!!! diye isyanlardaydım.Neyseki serinin diğer iki kitabı da olduğundan bu kitap biter bitmez hemen diğerini okumaya başladım. :D

Bu kitabı çok sevdim bu yüzden en kısa zamanda yeniden okumam lazım bu kitabı.❤


Her bir kitap ile Hathawayları daha çok sevdiğim gerçeği var birde. ❤❤❤





😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI