Ev Kızı Evren || Kitap Yorumu

Kübra | 3/31/2016 |

Yazar: Filiz Şakar
Tür: Polisiye,Macera
Goodreads Puanı: 4.00
Sayfa Sayısı: 408
Seri Sıralaması: Altın Günü Serisi #1
Yayınevi: Müptela Yayınları
Kitaplar, gizem ve cinayet; mükemmel birleşim.
-Tess Gerritsen-

Tess Gerritsen Ev Kızı Evren'in karakterlerinden biri, üstelik bu kitap için sarfettiği övgü dolu sözcükler kapakta yer alıyor. Ev Kızı Evren

-Wattys 2015 Kazananı - 56 hafta boyunca Macera Kategorisi birincisi olarak kaldı - 54 bin yorum, 107 bin oy aldı. Salata yaparken bıçağı ne kadar hızlı kullandığınızla övündünüz mü hiç? Övünün ! Ya da beşinci katta cam silerken en uzak noktayı bile pırıl pırıl yapabilmek için ne kadar güç sarf ettiğinizi fark ettiniz mi? Edin! Peki, halıya dökülen mürekkebi nasıl çıkaracağınızı biliyor musunuz? Bilin! Bütün bunları bilince bir ev kızının neler yapabileceğine hayret etmeyeceksiniz. Ev Kızı Evren polisiye bir olayı mizahi diliyle anlatırken, heyecanla kalkıp en yakındaki tavayı sapından sıkıca kavramanızı sağlayabilir. Ve sıradan bir tavayla, bir kahraman yaratmış olabilir…

"Ben bir masal kahramanı değilim. Hiçbir zaman da olmayacağım. Ben bir ev kızıyım. Gerçeğim. Hem de Külkedisi'nin, Rapunzel'in, Pamuk Prenses'in olamayacağı kadar gerçeğim. Hayatınızın hiçbir ânında onları göremezsiniz. Ama beni görebilirsiniz. Belki kız kardeşinizimdir. Ya da bir arkadaşınız. Ya da siz… Oradayım. Hemen yanı başınızda..."
Hmm Tüyap Kitap Fuarı 2015te tanıştığım,çalıştığım yazarımız ile zamanla bugünlere geldik. :D
Taa o zamanlar kitap olmadan önce oku ve fikrini söyle demişti Filiz ama kısmet kitabını okumayaymış.

Kitabı Tess Gerritsen'in da okuduğunu biliyor muydunuz? Kitabı bizzat okuyup yorum yapması çok güzel.Ve Tess'in ne kadar mütevazi bir yazar olduğunu bir kez daha kanıtlıyor bu bence.Evren gibi bizde Tess'i seviyoruz.Tabi onun gibi bir fan değilim ama olsun.

Kitabın içeriği hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse Ev Kızı Evren blogunun sahibi Evren'in Tess'i görmek için çıktığı yola ajan olarak dönmesi diyebiliriz.Bu nasıl oluyor yahu diyorsanız o zaman en kısa zamanda kitabı alıp okuyunuz efenim. :D

Serinin ilk kitabı olduğu için aynı zamanda yazarımızın da ilk kitabı olduğundan elbette kurguda eksiklikler var ama zamanla bunları kapatacaktır diye düşünüyorum.

Kitabı sevmemdeki en büyük etken sanırım Evren'de kendimi görmem,yani aksiyon ajanlı kısmı değil ev kızı olması.Annesinin Evren'e söylediği bir çok şeyi şahsen benim annemde bana söylemiştir. :D

Tabi başka bir etkende Denis. <3
Zalımm yazarımız biraz kalp krizi geçirtti bana ama o sondaki beklenmeyen kişi kesin Denis.Başka türlüsünü kabul etmiyorum.Eğer Denis 2.kitapta gelmezse Filiz'e her türlü baskı yapmak serbest arkadaşlar. :D

MEA'da gıcık olduğum zamanlar oldu maalesef.Tamam bir ajanlık şeysi ama testlerde başarısız olanların başına gelenler.Bunu sevmedim.Siz kimsinizde insanların geleceğine karar veriyorsunuz yahu? -_-

Evren'in mutfakta harikalar yarattığını biliyoruz,eh kızımız mutfakta çok iyi de dövüşüyor.Onu da öğrenmiş olduk.Evren'in mekan mutfak. :D

Has kız Hazal anne güvercindi,yavru güvercin Evren'e uçmayı öğretti.Hazal olmasaydı Evren kendini bu kadar geliştiremezdi sanırım,Hazal onun için bir arkadaştan ziyade bir dost,kardeşti.Nitekim Evren'de Hazal için öyleydi.Aralarındaki bağı sevdim. :)

Serinin adı Altın Günü Serisi,ismi ben çok beğendim.
Kapağı da içeriği kesinlikle yansıtıyor,Evren'in bir elinde silah diğer elinde tava tutması,arka plandaki güvercinler...
Ayracı da harika tabi ki,tava görünümlü kalem.Çok güzel düşünülmüş. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI