Tessa Bailey - Sen Benimsin

Min Li Li | 4/01/2016 |

Orjinal Adı: Protecting What's His 
Yazar: Tessa Bailey
Çevirmen: Pınar Polat
Tür: Günümüz Aşk,Romantik Polisiye
Goodreads Puanı: 3.97
Sayfa Sayısı: 352
Seri Sıralaması: Line of Duty Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
Derek Tyler, oldukça başarılı bir komiserdir. Fakat mesleği artık neredeyse tüm hayatını ele geçirmiştir. Öyle ki, karşısındaki daireye yeni taşınan Ginger Peet’ten etkilendiği anda, onun bütün kişisel bilgilerine ulaşabileceği bir araştırma yapar; o güne kadar aldığı trafik cezaları da dahil…

Ginger, kız kardeşiyle birlikte uzak bir şehirden Chicago’ya taşınmıştır ve yeni bir hayat kurmaya çalışmaktadır. İhtiyacı olan son şeyse, tam karşı dairesinde oturan çekici, yakışıklı ve meraklı bir komiserdir.
Sıkı durun, burası karışacak!

İtiraf ediyorum ben bu kitaba önceden biraz başlamıştım ve o zaman pek beğenmemiştim. İki bölüm okumuştum o zaman tabi.Dün kaldığım yerden devam ettim okumaya.Ya ben bu kitabı hangi akla hizmet beğenmemişim merak ediyorummm.

Derek Tyler çok iyiydi yahu!
Ginger ve Willa'yi çok sevdim.Ginger'ın kardeşi için yaptıkları çok iyiydi. Yaşadıklarından dolayı erkeklere güvenmemesini de anlayışla karşıladım ben ama Derek gibi birine de karşı konulamazdı.

Komiserim ne etti ne yaptı kıza kendini kabul ettirdi. :3

Hastane sahnesindeki duygusal anlar çok iyiydi.Ginger' ın onu sevdiğini anlaması,Derek i görünce boynuna atlaması falan.Buradan çöpçatanımıza da sevgilerimi yolluyorum. :D

Sonlara doğru biraz aksiyon katmış yazarımız ama olsun güzeldi o da.

Sonra sonra Willa ve Ewan a da bayıldımmm.Yahu insafsız yazar insan şu tatlişleri daha çok yazar.O koridor sahnesi çok ama çok güzeldi be! Evan ın benden nefret etmiyorsun. Ağlama ağlanacak bişey yok demesi. Ay yirimm ben sizi yaaa.Keşke daha çok sahneniz olaydı sizinde.Ama mutlu sonunuz var ya o da yeter bana. ❤

Serinin diğer karakterlerini görmedik sanırım bu kitapta ama diğer kitapları da merak ediyorum.Nemesis bizi çok bekletmez umarım.

Bu arada kapağın süper olduğunu söylememe bile gerek yok sanırım.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI