RKBT 1. Gün || Düşlerimin Prensi I || Yorum

Min Li Li | 3/01/2016 |

Yazar: Buse Gümüş
Tür: Romantik,Genç Yetişkin
Goodreads Puanı: 4.00
Sayfa Sayısı: 512
Seri SıralamasıDüşlerimin Prensi Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
                                                                   Çıkış Tarihi: 2015
“Gerçekleşmeyeceğini bile bile kurulan düşler, insanın canını acıtmaktan başka bir işe yaramıyor.”

Aşkın hiç uğramadığına ve uğramayacağına emin olduğum bir durakta beklerken, hiç ummadığım bir anda düştüm aşkın içine. Hem de hiç olmayacak bir insanla; Mert Demiroğlu’yla… Üstelik bu öyle bir düşüştü ki, sadece üç saniye sürmüştü; ne olduğunu bile anlayamamıştım.

Aşkın zor olduğunu biliyordum ama söz konusu Mert ise sadece zor değil, imkânsızdı benim için aşk. O, insanların düşündüğünden daha fazlasıydı. Düşünceli, nazik ve sevecendi. Onun masmavi gözlerinin derinliklerine düştüğümde, tutunduğum yine oydu. Yine de imkânsızdı işte. Mert ve ben sadece arkadaş olabilirdik, benim kalbim her ne kadar daha fazlasını istese de…

Ancak hayatın benim için daha farklı planları olduğunu bilmiyordum; benim masalım henüz yazılmamıştı. Hepsinde olduğu gibi bu masalın da bir prensese ve bir prense ihtiyacı vardı.

Benim masalım da Düşlerimin Prensi'ni bulduğumda başlayacaktı.

 Selam!
Yeni turumuz başladı ve bu turun konuğu Buse Gümüş'ün Nemesis Yayınları'ndan çıkan Düşlerimin Prensi kitabı ve turun ilk yorumu da benden. :))

Kitabı kısaca özetlemek gerekirse üniversiteli bir geçn kızın aşkını anlatıyor.

Rüya istediği üniversitede istediği bölümü kazanıyor ve asıl hikayemizde böyle başlıyor.

  •  Aşık olmak bu kadar kolaydı işte.
     1... 2... 3.. saniye.
Kitabın kapağında yer alan bu cümle Rüya'nın başına geleni çok güzel özetliyor.Mert ile tanışması okulun tuvaletinden çıkarken oluyor.Yani ilk kez karşılaşıyorlar ve kızımız yukarıda da bahsedildiği gibi üç saniye içinde aşık oluyor.Daha sonra Mert'in yeni tanıştığı arkadaşlarıyla aynı tayfada olduğunu öğreniyor.

Rüya başlarda Mert'e biraz mesafeli davransa da Mert sağolsun zamanla arkadaş oluyorlar ve birlikte takılıyorlar sürekli.

Rüya'nın gittikçe Mert'e daha çok aşık olmasına rağmen Mert'in sadece davranışlarından bir şeyler anlamaya çalışıyoruz.En azından ben öyleydim. :D

Başlarda bende Rüya gibi Mert'in bir şeylerin peşinde olduğunu düşündüm.Bunda sanırım en büyük etken Merve gıcığıydı. *-*

Ama zamanla aslında Mert'inde ona aşık olduğunu anlıyorsunuz.Tabi bunu açık açık söylemiyor, bizim saf kızımızda çocuğun davranışlarında bir şey çakmıyor. :D

Kitap eğlenceli olduğu kadar aşk acısı da içeriyordu.

Kitapta sevdiğim özelliklerden bahsetmek istiyorum biraz.Öncelikle bu iyi kız bad boy hikayesi değildi,şükür.Tamam Mert zengin,çapkın olarak nam salmış ama bundan da öte Rüya'nın Mert'e olam aşkını,Mert ile geçirdiği zamanları,diğer arkadaşlarıyla olan sahneleri ve çoğunluk olarakta Rüya'nın karşılıksız aşkının acısını okuyoruz.Bad boy hikayesi olmaması benim için oldukça avantaj oldu,zira bu tar kurguyla çok fazla kitap var.

Sonra Rüya'nın tombik bir kız olması,doğal olarak beni daha fazla sevindirdi. :D
Sonuçta Mert onu öyle sevdi.Tabi daha sonra Mert'in de desteğiyle kilo verdi orası ayrı.Ben hiç kilo versin istemezdim. :D

Rüya'nın birbirinden renkli arkadaşları Gizem,Figen,Gökhan ve Rüzgar.
Rüzgar sonradan hikayeye dahil olunca grupta sevgilisi olmayan Gizem ile sevgili olsunlar nolurrrr derken birde baktım ki sevgili olmuşlar. Fakat ben Gizem ile Gökhan'ın daha fazla sahnelerini okumak istiyorum. :D

Figen ve Gökhan üniversiteden beri sevgiliydiler,üniversite bitince de evlendiler.Bir ara çok korktum ayrılacaklar diye ama neyseki sonları tatlı bitti.

Rüya,Figen ve Gizem'in dostlukları çok güzeldi.Üniversite bittikten sonrada devam eden arkadaşlıkların yeri her zaman ayrıdır zaten. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI