RKBT 1. Gün || Düşlerimin Prensi II || Yorum

Kübra | 3/05/2016 |

Yazar: Buse Gümüş
Tür: Romantik Komedi
Seri SıralamasıDüşerimin Prensi Serisi #2
Yayınevi: Nemesis Kitap
  Çıkış Tarihi: 2015
Masal devam ediyor…
Bir zamanlar asla inanmam dediğim bir şey vardı. Benden asla ama asla bir prenses olmazdı. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğüm düşlerim vardı benim. Bana göre; aşk bana uğramaz, mutluluk beni teğet geçerdi.

Tüm umutsuzluğuma rağmen yine de hayat beni yanıltmış, aşkı ve mutluluğu bir kişide toplamıştı. İmkânsız dediğim aşk, beni sarıp sarmalamış ve her şeyi baştan sona değiştirmişti. Onunla olmak, aşkı onunla yaşamak düşlerimin de ötesinde bir mucizeydi.

Ancak her şey hayallerimdeki gibi tozpembe gitmiyordu. Mutlu sona ulaşmadan önce önümüze birçok engel çıkacaktı. Hayat bizi sınarken, birlikte tutunabileceğimiz tek şey sevgimizdi. Kavgalar, küslükler, barışmalar, ayrılıklar… Ve daha nicesi. Yaşanacaklar gözümü korkutmuyordu, çünkü gerçekliğinden emin olduğum bir şey vardı: Mert, benim Düşlerimin Prensi'ydi ve bizim masalımız, her şeye rağmen mutlu sonla bitecekti.
Seriyi özetlemek gerekirse üniversiteye başlayan bir genç kızın ilk aşkı,dostluklarının temelini atışı,iş hayatına başlaması olarak görülebilir.Hikayede bir bad boy yok,fazla atraksiyonda yok.Daha çok naif bir hikayeydi bence.Duygular ön planda daha çok ama bu demek değil ki kitap dram.Aksine çok eğlenceli sahneler bolca yer alıyor.

Hikaye böyle olunca fazlasıyla detaylarda yer alıyor kitapta.İtiraf ediyorum bazılarında sıkıldım ama bazı sahneleri de gözlerimden kalpcikler çıkarak okudum. :D

İlk kitaptaki o sondan sonra bu cilt o yaşananlardan bir kaç gün sonrasında başlıyor,neyseki korktuğumuz şey başımıza gelmiyor. *-*

Bu kitapta genel olarak ailelerinin öğrenmesi,birbirleriyle tanışması ve nihai son yer alıyordu ama bu sona gelirken yine bazı olaylar,ayrılıklar ve barışmalar oldu.

Ben en çok Mert'in aşkına bayıldım.Tamam Rüya'da çok seviyor ama Mert bambaşka ya.
Çocuk sevdiği kız seviyor diye tarihi aşk romanları okudu yahu var mı ötesi??? 

Mert'e bir yerde çok kızdım ama sonra kendisini affettirdi.Rüya'nın bazen boş yere trip atmalarına da biraz gıcık olmuş olabilirim.Yahu sen bu çocuğu seviyorsun madem niye bu afralar tafralar.Zaten sonunda affediyorsun çocuğu. Mert yavrum ne olursa olsun dürekli özür dileyip durdu. :D

Rüya'nın yanında arkadaşlar Gizem ve Figen'i de azda olsa okuduk.Bu kitapta nurtopu gibi bir Masal'ımız oldu.Figen ile Gökhan'ın minnak kızları.Gökhan'ın babalığını az okuduk ama çok sevdim ben. 

Figen'ın hamilelik halleri çok şirindi,tabi Gökhan'ın doğduğuna pişman etmesi dışında. :D

Rüzgar ile Gizem bir ara bir atraksiyon yaşadı,ne yalan söyleyim sonları kötü bitecek diye korkmadım değil ama neyseki tatlıya bağlandı.Ama bu olayda hiç kusura bakmasınlar ama ben en çok Gizem'e kızdım.Kızım gül gibi çocuğu bulmuşsun ne istiyorun daha. :P

Rüzgar ve Rüya'nın arasındaki abi-kardeş,patron ilişkisini çok sevdiğimi söylemiş miydim?Söylemediysem eğer şimdi öğrendiniz. :3

Serinin sonu da çok güzeldi ama en çok bu yaşananları Mert'in bakış açısıyla okuyacağımız haberini sevdim.Zaten seriyi okurken burada Mert ne düşünüyor acaba,şurada Mert ne hissediyor acaba diyordum.Bu yüzden buna aşırı sevindim. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI