Okuma Etkinliği #21 || Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu || Yorum

Min Li Li | 3/13/2016 |

Orjinal Adı: Nine Rules to Break When Romancing a Rake
Yazar: Sarah Maclean
Çevirmen: Deniz Rukiyye Sakallı
Tür: Historical Romans
Goodreads Puanı: 4.08
Sayfa Sayısı: 488
Seri Sıralaması: Love by Numbers Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
    Çıkış Tarihi:  2016
Leydiler düelloya katılmazlar,puro içmezler, erkeklere özel bir kulüpte kumar oynamazlar. Ancak söz konusu kişi, Leydi Calpurnia Hartwell olduğunda durum biraz değişir.

Kendini gösterişsiz, basit, sade ve kilolu bulan Leydi Calpurnia Hartwell, her zaman kurallara uyan, sosyetede itibarı yüksek bir leydidir. Aşka inanır ve küçüklüğünden beri beyaz atlı prensini bekler. Ancak artık yirmi sekiz yaşına girmiştir ve beklemekle geçirdiği yıllardan sonra, etrafındakiler tarafından evde kalmış kız kurusu damgası yemeye başlamıştır.

Bir gün hissettikleri canına tak eder ve “hayatını yaşamaya” karar verir. Leydilerin yapmasına hoş gözle bakılmayan, tehlikeli bir yapılacaklar listesi hazırlar. Bu listedekileri gerçekleştirirken on yıl önce kalbini çalan, çapkınlığıyla ünlü ve günah kadar çekici Ralston Markisi’yle yolları kesişir.

Leydi Calpurnia dikkatli olmazsa en önemli yasağı çiğneyecektir: Karşılıksız bir aşka umutsuzca kapılmak…


Sarah'ın en son çıkan kitabı "Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu" Sihirli Kitaplık'ın yeni konuğu.
Bu etkinliğimizde Esra Nazenin Özdemir ve Asiye Kır bütün güzellikleri ve şirinlikleriyle bize konuk oldular. :)

Kitap için söyleyebileceğim tek şey muhteşem olduğu.Çok ama çok sevdim ben.
Söz konusu listenin içeriği arka kapakta da yer aldığı için pek spoiler sayılmaz sanıyorum.O yüzden birazcık kurguda bahsetmek istiyorum. :D

Callie 28 yaşında hiçbir şey yaşamamış kız kurusu olarak hayatına devam etmek istemediği için yapmak istediği ama o dönem için kadınların yapması abes kaçan şeylerin bir listesini yapar.Bunların en başında da öpüşmek hayır tutkuyla öpüşmek yer alıyor.Peki bunu kiminle yapıyor dersiniz? Yıllar önce bir davette saklanırken karşılaştığı Ralston Markisiyle.Abisiyle yaptığı konuşma ve içtiği içki sonucunda kardeşi ve nişanlısının konuşmalarını duyunca kendisini Ralston malikanesinde alıyor ve Gabriel'den tuhaf isteğini gerçekleştirmesini istiyor.Eh istediğini de alıyor ama bunun karşılığında markide ondan kızkardeşinin sosyeteye çıkmasına yardım etmesini istiyor.

Gabriel ve Callie'nin hikayesi ah patron macerası da böyle başlıyor işte. :D

Callie ve Gabriel dışında yer alan diğer karakterler Gabriel'in ikiz kardeşi Nick,sonradan ortaya çıkan kızkardeşleri Juliana,Callie'nin abisi Benedict, kızkardeşi Mari,hizmetçisi Anne.Hepsine ayrı bayıldım.

Seri Gabriel ve  kardeşlerinin hikayesini anlatıyor ama bir konuda yazara çok kızgınım.Neden neden nedennnnn Benedict'in de hikayesi yok.Ha sorarım sana zalımmm yazar. :(
Hep böyle potansiyel karakterleri es geçmiş hatun.Başka yazarlar on kitaplık seri yapar.Bizimkisi tek yazar,en fazla 4 ile bitirir seriyi. *-*

İsyanımı da yaptığıma göre yorumuma kaldığım yerden devam edeyim.
Callie listesindekileri yaparken sürekli Gabriel'e yakalanır,tabi bir süre sonra Gabriel'de onun yanında olur.Başlarda içeriğinden tam olarak bahsetmesede en sonunda kağıdı gösterdi.Düello ile ilgili bir şeyler bekliyordum ben nitekimde oldu ama tahmin ettiğim gibi bir şey değildi orası ayrı. :D

Bu arada Gabriel'in Calpurnia'nın ilk aşkı olduğunu biliyor muydunuz?Evet,evet markimiz leydinin ilk aşkı.On yıl önce bir davette labirent şeklinde bir yerde sosyeteden saklanıp söylenirken karşısına Ralston Markisi çıkıyor ve kızımıza özgüven aşılıyor ama Callie'nin özgüveni onu başka bir kadınla gördüğü an yok oluyor tabi. *-*

İşte o günden sonra Callie on yıl boyunca onunla ilgili hayaller kuruyor derken gerçeğiyle karşılaşıyor,hayal ettiklerini gerçeğe dönüştürüyor. :D

Gabriel'in aşka inanmayışının nedenini mantlıklı buldum ben aslında.Kardeşiyle yaşadıkları kötü şeylermiş aynı şekilde kızkardeşleri Juliana'nın yaşadıklarıda öyle. :/

Tabi Callie'ye yavaş yavaş aşık oldu ve sonuna bunu anladı. 

Juliana'nın dükkanda karşılaştığı gizemli dükümüz ile Juliana'nın kalmaya karar verdiği davette kesin bir şeyler yaşadılar.Çok eminim bu konuda ama nelr oldu tam olara bilemiyoruz tabi. :D
Onların hikayesi üçüncü kitapta o yüzden bir süre bekleyeceğiz ama en fazla bir yıl bekleriz sanırım,Nemesis Kitap fazla bekletmez bizi. :)

Nick'in hikayesini de merak ediyorum,yüzündeki yara nasıl oldu falan.Bu kitap daha yeni çıktı ama ben bir an önce ikisincisi çıksın istiyorum iyi mi?

Bizim kapak orjinal kapaktan daha güzel olmuş bence.Yine aynı tarz ama model ile renkler ve yazılar farklı sadece.Bir kaç tane yazım hatasıne denk geldim ama 480 küsür sayfada nazar boncuğu olsun onlarda. :D

Ben diğer serisini 3. kitap hariç çok sevdim ama bu kitabı hepsinden çok sevdim.Yazarın dili çok eğlenceli,okurken sıkmıyor kesinlikle ve o kadar akıcı ki,bir başladığınızda kitabı yarısına kadar okumuş oluyorsunuz.Alıntılar dışında tekrar ve tekrar okumak istediğim bir sürü sahneye post-it yapıştırdım.Kitap rengarenk oldu. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI