[Manga] Kami sama Ore sama Danna sama

Min Li Li | 7/21/2015 |


Tür: Manga, Romantik Komedi,Supernatural 
Mangafox Puanı: 4.67
Cilt Sayısı: 1+Devam Ediyor
Çıkış Tarihi: 2013
Çeviri Grubu: Mabushi Majo Fansub
Manga-ka: Sakano Keiko
Amane küçük bir kızken tapınağa dedesinin kurtarılması için dua etmeye gider...
Dua ederken kami-sama shizuka ile karşılaşan Amane dileğinin karşılığında 16 yaşına geldiğinde kami-sama shizuka ile evlenmeye söz verir. Kami-sama shizuku da amane'ye kimse yaklaşmasın diye büyümesini durduracak bir büyü yapar... Amane umutsuzca normal boyutuna dönmek isterken kami-sama shızuku da onu gelini yapmak ister.


Üç bölüm okudum. :3

Böyle kendini beğenmiş ama sevdiği için her şeyi yapan erkek karakterleri ayrı seviyorum sanırım. :D

Kami sama-ki adı Shizuka- bir gün tapınakta 7 yaşında bir kız çocuğu dua eder ve duasını kabul etmesi karşılığında bir gün onunla evleneceğini söyler.

Peki bizim bu saf Kami sama napar? 7 yaşındaki bu çocuğun sözüne inanır ve onu kendisiyle evleneceği zamana kadar küçük gösterir.Aynı zamanda sürekli onu takip eder ve Amane bilmese bile her zaman yanında olur.

9 yıl sonra bile yedi yaşında gösteriyor bu yüzden tekrar o tapınağa gidip dua eder ve bir anda karşısında bizim her şeyi ben bilirim Shizuka çıkar ve duan kabul oldu der. :D

Shizuka istediği zaman -daha çok onu öptüğü- Amane’yi normal haline getirir.Amane sadece onun yanında normal yaşında gösteriyor,diğer zamanlarda yedi yaşında görünüyor.

Daha üç bölüm okudum ama mangaya bayıldım.Her karakteri ayrı bir alem.Şimdilik güzel gidiyor,eminim bundan sonra da böyle devam eder. :3

7 yorum:

  1. Ben yazcaktim sen yazmişsin güzel olmuş . 4. Bölüm İngilizce bile yok çok üzücü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4.bölümü okumadım daha ama merak ettim şimdi,bugün bakayım.Ya çok kötü değildir umarım. :(

      Sil
    2. 4. Bölüm varmı ben daha yok diye biliyorum ?

      Sil
    3. Yaa ben mesajın ikinci kısmını nasıl anladım. :D
      "4. Bölüm İngilizce çok üzücü :(" yani kötü şeyler oldu falan sandım. :D
      4.bölüm yok bende baktım şimdi,orjinalini hangi zaman aralıklarıyla yayınlanıyor bilmiyorum ama baya ilerlemiş sanırım,ingilizceye çevirmemişlerdir.Umarım tez vakitte yeni bölümler gelir. :D

      Sil
    4. Aynen ya çok güzeldi :(

      Sil
  2. Shizuka diyince aklıma Tonari no kabitsu-kun geldi dmhdjdkdkldof

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonari no kabitsu-kun'u pek beğenmemiştim ben. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI