[Kitap] Gizemli Oyun

Min Li Li | 7/26/2015 |

Kitap Adı: Gizemli Oyun
Yazar Adı: Rachel Gibon
Türü: Günümüz Aşk,Chick-Lit, Romantic Suspense
Çevirmen: Funda Fidan
Goodreads Puanı: 3.82
Seri Sıralaması: Writer Friends # 1
Sayfa Sayısı: 304
Yayınevi: Martı
Çıkış Tarihi: 2012
Yalanlar üzerine kurulu bir dünyada AŞK ne kadar tutkulu yaşanır…
Esrarengiz romanlar yazan Lucy, yeni kitabında internet üzerinden tanıştığı kurbanlarını boğarak öldüren bir kadın seri katilin maceralarını yazmaya karar verir. Lucy, kahramanının neler hissettiğini anlamak için her türlü oyunu oynamaya hazırdır. Kendini seri katilin yerine koyar ve internette tanışıp buluştuğu her adama yeni bir kurban gözüyle bakar…

Lucy kitabı için araştırma yaparken, gerçek hayatta da tıpkı yazdığı hikâyeye benzer cinayetler işlenmektedir. Polis memuru Quinn de Lucy gibi katili internetten bulabileceğini düşünmektedir. Lucy ile Quinn yalanların yön verdiği bir buluşmada bir araya gelir ve kendilerini tahmin edemeyecekleri kadar tutkulu bir ilişkinin içinde bulurlar.
Quinn’e göre katil Lucy’dir; Lucy’ye göreyse Quinn seri katilin kurbanlarından biri olabilecek kadar sıradan bir tesisatçı. Yalanlarla başlayıp tutkuyla şekillenen bu tehlikeli ve gizemli oyun acaba nasıl sona erecektir?

 Evet!! Rachel'in okumadığım kitaplarından Yazar Arkadaşlar serisinin üç kitabını da okudum sonunda.
Tabi okumaya başlamamın en büyük neden bilgisayarımın bozulması.O bozulduğu için kendimi kitaplara verdim.Geçtim kitaplığın karşısına hangi kitapları okuyayım diye düşünürken gözüme çok sevdiğim kitaplar takıldı.Ama yok bu sefer okumadığım kitapları okuyayım en azından okunacaklar listesi azalır diye düşünürken Rachel'in kitapları dikkatimi çekti ve okumadığım kitaplarından bir tanesini elime aldım yani Gizemli Oyun'u. Sonra bir bakmışım ki serinin diğer kitaplarını okuyorum. :D

Önceden serinin ikinci kitabını okumuştum,onu orta seviye bulmuştum ama serinin ilk kitabına bayıldım. :3

Öncelikle biraz seri hakkında bilgi vereyim sonra da kitap hakkındaki düşüncelerime geçerim. :3

Writers Friends serisi dört yazar arkadaşın hikayesini anlatıyor.

Lucy polisiye türünde,Clare aşk türünde,Maddie gerçek suçlular hakkında,Adele ise fantastik türde kitaplar yazıyor.

Seri sıralaması da bu şekilde gidiyor.

İlk kitap Gizemli Oyun polisiye yazarı Lucy'nin hikayesini anlatıyor ve seriye de bu kitaplar merhaba diyoruz.Lucy'ye eşlik eden kahramanımız ise polis memuru Quinn.

İkinci kitap aşk romanları yazan Claire'in hikayesini anlatıyor ve tabi ona eşlik eden erkek karakterimiz de gazeteci yazar ve aynı zamanda bahçıvanın oğlu Sebastian. :D
Bu kitap hakkındaki yorumumu yapmıştım,okumak isterseniz eğer sizi şuraya alalım.

Üçüncü kitapta gerçek katillerin hikayesini yazan Maddie'yi anlatıyor.Tabi ona eşlik eden şanslı kişi de Mick.Gerçi Maddie mi şanslı yoksa Mick mi şanslı bilinmez. :D

Son kitapta ise fantastik kitaplar yazarı Adele'nin hikayesi yer alıyor.Erkek karakterimiz ise kızımızın ilk aşkı Zack. :3

Seri hakkında kısaca bilgi verdikten sonra şimdi gelelim kitaba. :3

Lucy kitabı için araştırmak yaparken,katil olabilecek kişilerle bir sohbet kanalı üzerinden görüşmeye başlıyor.Tabi bu sırada görüştüğü kişilerden bir kaçı öldürülünce Lucy baş şüpheli konumuna geliyor ve polis memuru Quinn tıpkı Lucy gbi sahte bir isimle sevimli yazarımızla buluşuyor,sonrası is malum. Kendilerine engel olmaya çalışsalarda birbirlerine aşık oluyorlar.:D

Kitap kendisini sıkmadan okuttu.Başlamışım bir de bakmışım ki kitabın yarısına gelmişim.

Quinn klasik Rachel erkekleri gibiydi.Bazen odunluk yapsa da sevdim gizli polisimizi. :D

Şimdi katilin işlediği cinayetler Lucy'nin kitabında yazdığı gibi çıkınca Quinn odunu haliyle kızdan şüpheleniyor.Hayır bu başlarda olsa derim ki kızı tanımıyor,zaten şüpheleniyordu önceden de ama yok kızla zaman geçir,eğlen,gününü gün et sonra da şüphelen,eh sen böyle yaparsan kızda bir daha seni görmek istemez tabi. :D

Katilin kimliği konusunda da bir iki teorim vardı ve içlerinden bir tanesi tuttu. :D

Okurken çok keyif aldım,tamam Rachel'ın çoğu kitabını okudum ama bu seri sanırım benim için daha farklı olacak. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI