[Kitap] Yeni Bir Başlangıç

Min Li Li | 7/22/2015 |

Orjinal Adı: Connected
Yazar: Kim Karr
Çevirmen: Yonca Mete Soy
Tür: New Adult,Müzik,Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.14
Sayfa Sayısı: 384
Seri Sıralaması: Connections Serisi #1
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Ya “Hayatta bir kez” olabilecek bir şey için ikinci bir şansınız varsa?
Trajediyle dolu geçmişi Dahlia London’ın ruhunu tamamen parçalamıştı. Mutlu son onun için bir hayalden bile uzaktı. Ama ya yeni bir başlangıç şansı olsaydı?
Wilde Ones’ın solisti River Wilde, Dahlia’nın hayatına yeniden girdiğinde, ilişkilerini ateşleyen güç, geçmişte engel olunan duyguların da etkisiyle fazlasıyla yoğundu.
Dahlia, geçmişin izleri ve yeni hayatı arasında bocalarken hissettiği acı yavaş yavaş hafifliyordu ama suçluluk duygusundan kurtulamıyordu. River, onun kurtarıcısı olmak istiyor, onu yeniden hayata döndüren adam olmak için her şeyi yapıyordu. Ama peşlerini hiç bırakmayan bir geçmişle, kendilerine yeni bir gelecek kurabilecekler miydi?


İtiraf ediyorum okumaya başlamamın nedeni kitabı sevmeyeceğim ve bu yüzden de takasa koyacağım yönündeydi.Zira okuduğum yorumlarda pekte beğenildiğini görmedim.Lakin bir kez daha yorumlara aldanmamam gerektiğini gördüm.Kitabı okumaya bir başladım ki bir de bakmışım bitirmişim.Yani kitabı sevmişim. :D

Dahlia'nın yaşadıklarına çok üzüldüm.Hatta bir iki yerde gözlerim bile doldu.
Ben kitabın seyrinin daha farklı olacağını sanmıştım.
2006'dan sonra River ile tekrar karşılaşacağını tahmin ediyordum ama 2010'da hala Ben ile birlikte olduğu için aha yine bir ikinci Karşı Konulmaz Fırtına vakası dedim.Sonra yazar beni feci ters köşeye yatırdı. :D

Ben River'ın Dahlia'nın aklını karıştırıp Ben'den ayrıcağını düşünürken olaylar bambaşka yere gitti.İtiraf ediyorum böylesi daha iyi oldu.Zira benim düşündüğüm gibi olsaydı Dahlia'dan da River'dan da nefret ederdim. *-*

Gerçi bütün yaşadıklarından sora Dahlia'nın River'a olan duygularının bu kadar çabuk gün yüzüne çıkmasına biraz şaşırdım.Hani kaç yıl önce birisini görüyorsun ve yıllar sonra onu tekrar görünce o hissettiğin duygular kaldığı yerden devam ediyor.

Dahlia'nın da dediği gibi insan birine aşıkken başka birine ilk görüşte aşık olabilir mi?Burası bana biraz saçma geldi ama genel olarak kitabı beğendiğim için üzerinde fazla durmuyorum bu konunun.

Kitap çoğunlukla Dahlia'nın bakış açısıyla anlatılıyor ama sonlara doğru River'ın düşüncelerini de okuyoruz.

Dahlia röportaj yapmak için River'ın yanına geliyor ve geliş o geliş.Ondan sonra beyefendi kızı bırakmıyor. :D

Dahlia'nın River'ı görür görmez tutulmasını biraz yadırgadım,tamam çok acı çekti.Mutlu olmayı hak etti ama ne bileyim,sürekli Ben ile karşılaştırdığını söylüyordu ama bence çokta bu gelgitleri olmadı,bu biraz dha olsaydı daha inandırıcı olurdu diye düşünüyorum.Zira dile kolay Ben ile 5 yaşından beri tanışıyorlar.Neyse yukarıda da bahsettiğim gibi bu konu hakkında pek durmazsam eğer kitabı sevdim.

Dahlia için River ilk görüşte neyse River içinde Dahlia o.Yani ilk görüşte aşk.River'ın Dahlia'yı bırakmamasını,her anında yanında olmasını sevdim. Sadece alt tarafıyla değil kalbiyle hareket ettiğini düşünüyorum.Bu tarz okuduğum kitaplarda genelde erkek karakterlerin düşündüğü şey belli.Bir tek
Stage Dive serisinde böyle değildi.Gerçi okuduğum müzikli kitaplar bir elin parmak sayısını geçmez sanırım. :D

Uzun lafın kısası River'ın karaterini,kişiliğini sevdim ben. <3

Yazarın River'ın düşüncelerine de yer vermesini sevdim,onunda neler hissettiğini öğrenmiş olduk böylece.

İlk karşılaştıkları cadılar bayramında River'ın kardeşi Bell'in buluşmak istediği erkeğin Ben olduğunu düşünüyorum ben.Zaten goodreadsa da baktım,4.kitap onlarınmış. :3

Ben'in pekte tekin olmadığını düşünüyorum,zira o bomba sonda bunun kanıtı.Adam takıntılı olmuş Dahlia'ya. *-*

O sonu nasıl okudum,neler hissettim.Cidden şok etkisi yarattı. >.<

Neyse ki ikinci kitap çıktı.En kısa zamanda ikinci kitabı da okumak istiyorum. -,-

Redaksiyonda bir kaç yerde hata vardı.Birde kitabın anlatımı -di'li geçmiş zaman ama bazı yerlerde şimdiki zamanla anlatımda vardı.Bunlar dışında gayet akıcıydı.En başta dediğim gibi kitaba başladım birde bakmışım ki bitmiş.

Birde yayınevi orjinal kapak kullanmış her zaman ki gibi.Yalnız kapağın içeriğini yansıttığını düşünmüyorum ben.Kapaktan böyle vıcık vıcık erotizm dolu sahneli kitap izlenimini veriyor ama alakası yok bence.

6 kitalık bir serinin ilk iki kitabı River ve Dahlia çitfine ait.Diğerleri de kitapta okuduğumuz karakterlere ait,yalnız son kitabın karakterleri açıklanmamış.Umarım Rive ve Dahlia değildir onlar.
*-*

Serinin diğer kitapları ;

Connected #1 || River & Dahlia
Torn #2 || River & Dahlia
Torn Epilogue # 2.1 || Sahneye River'ın kuzeni Jagger giriyor. :3
Dazed #2.5 || Jagger & Aerie
Mended #3 || Xander & Ivy
Blurred #3.5 || Ben'le ilgili. *-*
Frayed #4 || Ben & Bell
Flawed #5 || Caleb & Gemma
Untitled #6 || Belli değil.

Bu seri dışında yazarın 2 tane de tekli kitabı var.Biri Martta diğeri de bu ay çıkmış.
Yabancı umarım bu iki kitabı seri kitaplarından önce çıkarır.Onları da çok merak ediyorum.

Son olarak ben Aerie'nin kitabı olsun istiyordum yahu!!! Novellayı görünce yıkıldım resmen. :/
Keşke yayınevi novellaları bir araya toplayıp tek kitap olarak çıkarsa diyeceğim ama ülkemizde novellalara bakış açısı malum. -_-

Yine de bir umut belki çıkarırlar. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI