[Manga] Seinen wa Ai wo Kou

Kübra | 7/14/2015 |

Tür: Manga, Yaoi (BL),  School Life 
Mangafox Puanı: 4.78
Diğer Adı: The Youth Yearns Love
Cilt Sayısı: 1
Çıkış Tarihi: 2010
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Manga-ka: Hino Garasu
Kaede, eşcinsel olduğunu saklayan bir lise öğrencisidir ve gizliden gizliye en yakın arkadaşı Okuda'ya aşıktır. Ancak duygularını Okuda'nın anlamaması için kalbinin derinliklerine gömer. Peki ya bu duygular aslında onunkilerle kesişiyorsa ne olacaktır?


Beş bölüm ve bir ekstradan oluşan mini bir yaoi manga.Bu kısacık mangada iki çift var ve ikisi de birbirinden şirin. -,-

Ama benim favorim ikinci çift.Ya bu mangakalar bu kadar az bölümlere ne kadar çok şey sığdırıyor böyle,hayret ediyorum.İki buçuk bölümle kendine hayran bırakıyorlar resmen. :D

İlk üç bölümde liseli Kaeda ve Okuda çiftini okuyoruz.Kaeda burada eşcinsel olan karakterimiz. Okuda ile ortaokuldan beri arkadaşlar ve Kaeda o zamandan beri Okuda’ya aşık.Okuda pek belli etmese de o da boş değil hani.Kaeda’ya gelen mektupları yakmalar falan. :D

Sonu mutlu bitti tabi.Ama gönül isterdi ki iki bölüm değil de yirmi bölüm falan olsun.Üniversite hayatlarını da okuyalım.

Gelelim ikinci -ve benim favori çiftim olan - Yoshizaki ve Hagino’ya. :3

Yaaa asıl sizi yirmi bölüm okumak isterdim ki ben!! Mangaka 56 sayfaya ne duygular yansıtmış yahu,Hagino’nun bakış açısıyla okuduğumuz için onun duygularını daha çok bildik.Ama aşkı çok güzeldi be!!! Keşke Yoshizaki bir kerecik Hagino’ya seni seviyorum deseydi dedim ki,beş bölümün sonunda söylediği söz bence on tane seni seviyoruma bedeldir.Belki çok basit bir şey ama bana çok anlamlı geldi. <3

Ekstrada da bu ikiliyi daha fazla görüyoruz.Hagino çok tatlydı özel bölümde.Zaten beyefendi normal halinde de çok tatlı, yakışıklı ve bir kız kadar güzel.Cinsiyetini bilmeseniz bu kız dersiniz o derece. :D


2 yorum:

  1. Ya ben Yaoi okuyamıyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hard Yaoi okumuyorum bende,shounen ai ya da soft yaoi okuyorum.Duyguları çok güzel işliyor mangakalar o yüzden çok sevilen bir mangaya şans ver derim ben. :))

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI