Okuma Etkinliği #12 - Beni Aşka İnandır || Yorum

Min Li Li | 7/14/2015 |

Adı: Beni Aşka İnandır
Yazar: Nurdan Keleş
Yayınevi: Postiga
Sayfa Sayısı: 592
Çıkış Tarihi: Mayıs 2015
O gün yaptığı tek hata; Espresso'yu Cool Lime Refresha ile aldatmaktı. Fakat hiç ummadığı, görmek istemediği kişi de o gün karşısına çıkmıştı. Dışarıdan bakılınca ne kadar şans işi gibi görünse de, bu tam anlamıyla bir fiyaskoydu. Onunla yüz yüze olmak hayatının kıyameti, azap defterinin gün yüzüne çıkmasıydı. Liseden sonra öğrendiği gerçeklere rağmen kalbini yarı aralık bırakmış ve hep darbelere maruz kalmıştı. Kaderin kendisini sürekli lisede Kaya Yelkenci'ye verdiği büyük dersle sınadığından şüpheleniyordu. Tam hayatını yeniden rayına sokmuşken ve mükemmel bir ilişkisi varken, Kaya Yelkenci'yle bir kafede karşılaşmak tüm sinir sistemini çökertmişti ve hazmedemediği gerçeklerle yüzleşmesine sebep olmuştu. Özge'nin tek yapması gereken onu görmezden gelmekti. Ama bu fikir onun yeni patronu olduğunu öğrenmeden önce geçerliydi. Şimdi onun dayısının şirketinde çalışıyorken, adam başına yarı patron olmuşken ve kendinden nefret ediyorken tek düşündüğü şey; espressonun lanetine uğradığıydı.
Fakat gerçekte olan;
Özge Güney ayva bahçesine düşmüştü ve oranın en has meyvesini yemeye başlamıştı.

 Evet uzun zamandır aranan Sophie Kinsella'nın Türk kızkardeşi sonunda bulundu bayanlar!!!

Kitabı okurken Sophie tadında bir yazarı keşfetmiş olmak mutlu etti beni. :D

Gece geç saatlerde okumaya başlayıp ertesi gün bitirdim.Sanırım kurguyu sevdiğimden hikayenin şimdiki zamanla yazılması pek etkilemedi beni.

Özge Güney karakterine bayıldım tek kelimeyle. :D

Daha ilk satırlardan zaten komediyi farkediyorsunuz.Yukarı da da dediğim gibi ben yazarın tarzını Sophie'ye benzettim.Sophie chick-lit türünün en sevdiğim yazarı olduğu için bu kitabı da haliyle sevdim. :)

Özge'nin lise ex-aşkı yeni patronu Kaya'ya bayılacak, Oğuz'u sevecek,Cemilo'ya kahkahalarla güleceksiniz. :D

Cemilo, Özge'nin en yakın arkadaşı Cemre'ye Memoli'den esinlenerek oluşturduğu takma adı oluyor. :3

Özge'nin ki ise Japon Güzeli.Gözleri çekik olduğu için bu lakabı almış.Eh bir Japon sever olarak bu lakap beni kitaba daha da yaklaştırdı. :D

Özge'nin hayatında yer alan bir kalas var;Umut.Başlarda çok iyiymiş gibi görünen ama tanıdıkça nasıl biri olduğu anlaşılan cinsten.Özge ne bulmuş adam da anlamadım. *-*

Kaya Bey'de ilk zamanlar Özge'ye gıcıklık yapıyor ama eski günlerdeki gibi ona tekrar aşık olmaktan da geri kalmıyor tabi.

Kitabın isminden de anlayacağınız gibi kızımız Özge pek inanmıyor aşka Kaya'da bu yola baş koyup onu inandırmaya karar veriyor. :D

Başlarda kıza uyuzluk yapıyor diye kızsam da Kaya'yı sevdim.

Cemre'de en az Özge kadar çatlak bir karakter.Hatta ondan daha çatlak.Oğuz'a göz koyduktan sonra onunla sevgili olana kadar çocuğa yapuşuk ikiz gibi yapıştı kaldı.Tabi ipana gülüşlü Oğuz'un bundan pek şikayetçi olduğu söylenemez.

Neyse neyse Oğuz'un Cemre'ye yar olması iyi oldu.Oğuz sahneye çıkınca ikinci erkek ya da kötü karakter olacak diye korkmuştum.O yüzden Cemre Oğuz'u kapınca rahatladım. :D

Özge'nin yıllar sonra karşısına çıkan babasını affetmesi çok kolay oldu bence,ben olsam beni terk eden adamı affetmezdim. *-*

Özge'nin hayatına giren kardeşleri Emre ve Cemre'yi sevdim.Sonuçta bu olayda onların bir suçu yoktu. Evet kızkardeşinin adı da Cemre.Özgenin iki yanını sarmış Cemre'ler. :D

Kitapta komik bir çok olay yer alıyor.Mesela Özge'nin pantolonun yırtılması,Oğuz'un sahneye çıkışı,kaşların patlaması,sarhoş Özge'nin dizi setini basması ve daha fazlası...

Haliyle okumakta daha keyifli oluyor. :)

Benim gibi mavi hastası birinin kitabın kapağının harika olduğunu söylemesine gerek yok sanırım. Çok güzel olmuş kapak çalışması.Kitapta yazı aralarında içiçe geçmiş kalpler var.Onlarda çok güzel.

Yalnız aynı şeyi redaksiyon için söyleyemeyeceğim maalesef.Gözle görülür,göze batan çok ama çok fazla yazım hatası vardı.Haliyle bu da kitabı okurken insanın keyfini kaçırıyor.Ama hikayeyi çok sevdiğim için redaksiyon hatalarını görmezden gelip sadece kurguya puan verdim.Zira redaksiyon yüzünden düşük puan vermeyi hak etmeyecek kadar eğlenceli bir kitaptı.Redaksiyonda ikinci baskıda düzelir umarım.

Yazarımızın yolu açık olsun.Bu tarzda devam ederse bundan sonra takipteyim. :)
Wattpadde yayınladığı diğer hikayeleri de merak ettim,onlara da bir göz atayım. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI