Benim Adım Alexi - Nesrin ÖZ || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/02/2016 |

Yazar: Nesrin ÖZ
Goodreads Puanı: 4.50
Sayfa Sayısı: 277
Yayınevi: Müptela Yayınları
Elinizde eksik parçaları olan bir yapboz varsa, o parçayı buluncaya kadar tamamlayamayacağınız bir resminiz var demektir. Hanzade Ela Değirmenci; parlak kariyerine, çok sevdiği arkadaşları ve ailesine rağmen, gördüğü rüyalar yüzünden bir türlü huzura eremiyordu. Onu çağıran bir yer, çözülmesi gereken sırlar ve iki seçeneği vardı. Ya kalıp kâbusları ile savaşacak ya da ucunda ölümü olduğunu bilse de hikâyenin başladığı o yere, Yunanistan'a gidip, her şeye bir son verecekti...Nesrin Öz'ün duru ve dokunaklı kalemi ile tanışacağınız bu ilk romanını; bir çırpıda okuyacak, uzun zaman aklınızdan çıkaramayacaksınız.

 Nesrin Öz ile CNR Kitap Fuarında tanıştım ve kendisine tek kelimeyle BAYILDIM!!!
O kadar güzel,tatlı ve güzel yüzlü bir bayan ki,çok sevdim.

Kitap tek kelimeyle size sağ gösterip sol vuruyor.

Başlarda kitabın ruhlar ile alakalı olduğunu düşünüyor insan ama sayfalar ilerledikçe aslında herşeyin mantıklı bir açıklaması olduğunu görüyoruz.Ama içinde azıcıkta olsa fantastiklik yer alıyor.
Hanzade Ela'nın gördüğü rüyalar gerçekleşiyor.Bir nevi rüyaları ona yol gösteriyor.Bu anneden kıza geçen bir özellikmiş ama ilk defa babaannesinden torununa geçmiş.

Hikaye de bu şekilde başlıyor.Hanzade on yıldır gördüğü rüyalara artık dayanamıyor ve bütün bunların başladığı yere Yunanistan'a gidiyor.
Böylece kitaba adını veren Alexi'nin hikayesini okumaya başlıyoruz.

Alexi ve Karaman'ın birbirlerine olan aşkları mektuplarda öyle güzeldi ki,insan bu aşkın böyle bir sonu hak ettiğini düşünmüyor,hala da düşünmüyorum.Yazarımıza buradan isyan bayraklarını çekiyorum.!!!! Bari geçte olsa Karaman gerçekleri öğrenseydi. :(

Bu güzel aşk bir hiç uğruna heba oldu.Gerçekleri öğrenince Ağca Beye lanetler okuduğum gerçeği.
Kitapta sizi hiç ummadığınız şeyler bekliyor.Özellikle bu sahnede olanlar. *-*

Hanzade bir yandan gerçekleri öğrenirken diğer yandan ise Baran ile aşkı yer alıyordu.Baran'ı çok sevdim ben.Sevmemek imkansız zaten. :D

Kitabın kapağı da ayracı da harika.Zaten Müptela ve Yabancı bu işte resmen çığır açtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI