Seninle - Jasinda Wilder || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/09/2016 |

Yazar: Jasinda Wilder
Çevirmen: Fatma Zeynep Öztürk 
Tür: Young Adult
Goodreads Puanı: 4.06
Sayfa Sayısı: 320
Seri Sıralaması: Falling Serisi #1
Yayınevi: Pena Yayınları
Nell Hawthorne çocukluk arkadaşı Kyle Calloway'e âşıktır. Aşkları hiç bitmeyecek gibidir. Ancak bir gece Kyle trajik bir kaza sonucu hayatını kaybeder ve bu kaza Nell'i tamamen değiştirir. Kyle'ın cenazesinde Nell, ilk defa Kyle'ın kardeşi Colton'la karşılaşır ve her ikisi de Kyle'ın yokluğunda hayatlarına yeni bir yön çizer. Yıllar sonra bu ikili tekrar karşılaşır; bu sefer bu karşılaşma onları hiç tahmin edemeyecekleri tatlı bir çıkmaza götürecektir.

Pena'nın kitapları genelde orta düzeyde ya da vasat oluyor.En azından benim okuduğum kitaplar öyleydi.Özellikle de sonunda faciasından sonra bu yayınevinden pek okuyasım olmasa da Seninle kitaplığımda yer alıyordu.Bende kitabı takasa koymak için okuma mantığıyla başladım.Muhtemelen 50 sayfasına beni sinir eder,yarım bırakırım ve takasa eklerim diye düşünüyordum ki kitap sen misin benim hakkımda önyargılı düşünen dercesine resmen beni şaşırttı.Olumlu anlamda tabi ki!

Başladıktan sonra beni içine öyle bir çekti ki,çok sevdim.Okurken çok duygulandım hatta ağladım. :(
Kitabın kapağından romantik komedi tarzı bir şeyler bekliyor insan ama kapak sizi yanıltıyor.

Kitap bana göre iki bölümden oluşuyor.Kyle ölmeden öncesi ve Kyle öldükten sonrası.Arka kapak kısmında Kyle'nin öldüğü zaten yazıyor bu yüzden spoiler değil diye ondan da bahsedeceğim.

Kitaba başlamadan önce,umarım direkt Kyle'nin öldüğü yerden başlar diyerek başladım okumaya,zira diğer türlü karakter ölünce kitabı sevmesem bile üzülürüm diyordum.Öyle de oldu.Kitabı çok sevdim zaten,Kyle'nin öldüğü sahnede de gözlerim doldu,ağladım.O son nefesini verdiği dakikalar.Of hatırladıkça hala içim tuhaf oluyor. :(

Zalim yazar ya niye böyle yaptın!!! İnsan o karakteri seven okurlarıda düşünür.Ne bileyim belki kızı aldatsaydı,ayrılsaydı falan bu kadar olmazdı belki ama
 Nell'e o kadar aşık ve değer veriyordu ki! Çok tatlıydı,sevmemek elde değildi karakteri.Haliyle malum sona da fazlasıyla üzüldüm ben. :(

Kyle'nin ölüm şeklinden dolayı Nell uzun süre kendisine gelemiyor.iki yıl sonra Kyle'nin cenazesinde karşılaştığı ağabeyi Colton ile karşılaşır ve ikinci bölümde böyle başlar.

Colton'un Nell'in peşinden gidip onu yalnız bırakmması,içine kapanıklığını açmaya çalışması,kendisine verdiği zararları önlemeye çalışması,kısacası onun için mücadele etmesini sevdim.

Tamam Kyle'ı sevdim ama Colton'u da sevdim.Ayrım yapamıyorum ikisi arasında.

Nell'in yaşadıkları,hissettiklerini Colton'a anlatırken ağlamam.. :/

Kitap boyunca okurken birden fazla ağlatıyor sizi.Özellikle Kyle'nin öldüğü sahne,cenazesi falan o kadar kötüydü ki,kitabı okumayı bırakıp ağladım o derece yani.  :(

Yine de ben bu kitabı çok sevdim.

Nell gibi Colton'da yaralı bir ruh.Geçmişte yaşadıkları kötü.Evden ayrılmasnın nedenini söylediğinde ise babasına acayip kızdım.

Colton'un yaşadıkları da kolay değildi.Ama iki yaralı ruh birbirinin yaralarını sarmaya,iyileştirmeye başladı.

Bu kitap için ne denir başka bilemiyorum.Hiç beklemediğim anlarda böyle kitapların beni şaşırtıp kendisine bağlamasını çok seviyorum.Seninle de o kitaplarda biri oldu ve kitaplığımda en sevdiklerim arasında yerini aldı.

Serinin ikinci kitabı Benimle bu kitabın ilk kısmında karşımıza çıkan Becca ve Jason'un yaşadıklarını anlatıyormuş.Onu da en kısa zamanda okumak istiyorum.Serinin diğer kitapları da sanırım yine Nell ve Colton hakkında.Umarım yayınevi bu seriye devam eder.Diğer kitapları da çok merak ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI