Okuma Etkinliği #23 || Kılıç ve Çiçek || Yorum

Min Li Li | 5/07/2016 |

Orjinal Adı: Flame from the Sea
Yazar: Kathryn Kramer
Çevirmen: A.Arzu Şensoy
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.72
Sayfa Sayısı: 512
Yayınevi: Novella Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
Biri Viking, biri İrlandalı, Biri buz, biri ateş, Biri kılıç, biri çiçek.

Bir araya gelmeleri imkânsız olan iki gencin, Wolfram ve Deidre'nin yazgısı bir Viking baskınıyla değişir. Yolları kuzeye doğru uzanırken aralarındaki çekime daha fazla karşı koyamazlar. Ancak yeni buldukları aşkları, ihanetin ve kötülüğün kıvılcımlarını da ateşler, şiddetli aile kavgaları kanla intikam ister, köpüren kıskançlıklar öfkeyle patlar, kötü kaderin fırtınaları onları yıkmak için kopar. Ve yalnızca şiddetle alevlenmiş tutkuları, aşklarının kaderini değiştirebilir.

 Yeni bir okuma etkinliğinden selamm.
Bu sefer ki konuğumuz Kathryn Kramer'in Kılıç ve Çiçek kitabı.

Yazarın bizde yayınlanan ilk kitabı Bir Masum Menekşe için Renkli kitaplarda tur yapmıştık daha önce.O kitabın yorumunu okumak isterseniz. Sizi şuraya alalım.

Bir Masum Menekşe kitabını sevmiştim.Bu yüzden yazarın yeni kitabı çıkınca çok sevindim ve okuma etkinliği içinde şansımızı denedik ve olumlu dönüş yapıldı.Eh buna da çok sevindim tabi. :D

Yazar beni yine yanıltmadı.Öncelikle historical romans okuyanlar daha önce okudukları kitapların kurgusunu konusunu bir kere bırakıp başlasın bu kitaba bence.Zira onlar gibi değil.Bol entrikalı,bol maceralı kitaplar oluyor genelde ama yine de kendini keyifle okutuyor.En azından benim için öyle. :)

Kılıç ve Çiçek'in konusu da ilk kitap kadar farklı ve güzeldi.İlk aşk hikayelerini sevdiğimi hep söylemişimdir.Üzerine birde bu eklenince kitaba karşı olan sevgim daha da arttı haliyle. :D

Vikingler ile alakalı pek hatta hiç kitap okumadım.Bu ilk okuduğum kitap oldu.

Kitabın içeriği hakkında pek detay vermeyeceğim, zira arka kapak yazısı genel olarak anlatıyor.

Deidre,güzeller güzeli İrlandalı kızımız,Wolfram ise asi Viking'imiz.

Karakterlerin ilk karşılaşmaları çok güzeldi.İşte ilk aşk dedim ya,bu tabi Deidre için geçerliydi.Deidre küçük bir kız iken Wolfram büyüktü.Ve yıllar sonra yeniden karşılaştıklarında birbirlerinin kim olduklarını anladıkları zaman birbirlerine karşı dirençleri de son buldu.

Kathryn Kramer'in diğer historical romanslardan,en azından benim okuduklarımdan farklı olduğunu yazmıştım.Bir Masum Menekşe için "Oldukça maceralı ve aksiyonu bol bir kitap olduğunu söylemeliyim.Ve okuduğumuz çoğu kitaptan biraz farklı.Ortaçağda geçtiği için koşulları biraz daha sert ama çok fazla değil." demiştim.Aynı şey bu kitap içinde geçerli.Entrika,yalan,ihanet bol.Kurguda bir aşk yer alıyor evet ama aynı zamanda bir güç savaşı da oluyor.Önceki kitapta da vardı,Bu kitapta da var.Bu yüzden kötü karakterlerden nefret ettiğimi söylemem gerek yok sanırım. *-*

Kötüler her zaman hak ettiğini bulur.Bu yüzden başlarına gelenlere pek üzüldüğümü söyleyemeceğim. :D

Birde kitap ile alakasız olacak ama yazarın genel olarak kitapları goodreadsta düşük,sanırım kitapların eski olduğundan pek okuyan olmamış. *-*

Kitabın kapağı çok güzel değil mi? Çok beğendim ben.İçeriğini çok iyi yansıtıyor.
Son olarak umarım Novella Yayınları yazarın diğer kitaplarını da çıkarır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI