Daima Aşk Kazanır - Asude || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/12/2016 |
  

Yazar: Asude
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 4.55
Sayfa Sayısı: 544
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016

Her kaçış bir esarettir aşkta… Ve her esaret bir galibiyettir aslında…

Tekin Soyönder, kuralları yalnızca kendisinin koyduğu tehlike dolu yaşamında güçlü ve yenilmez bir iş adamıydı. Bütün dünyayı korkuttuğu halde Rüya'yı durmaksızın kendine çekiyordu. Bu baş belası kızdan kurtulmaya, çatık kaşları ve yakıcı öfkesiyle onu kendinden uzak tutmaya çalıştı ancak hayat onlar için çoktan bir rol belirlemişti...

Rüya, sınırları babasının çizdiği bunaltıcı hayatında ilk kez bir maceraya atılmak istedi. Bu macera ailesini iflasa sürükleyen adamdan intikam almayı amaçlıyordu. Henüz işin başındayken tatsız bir tanışma yaşadığı Tekin Soyönder'e toslayınca, kaçıp gitmek yerine onunla inatlaşmayı seçti.

Sarpa saran acemi bir plan, hem Rüya'nın hem de Tekin'in hayatını karıştıracak, yeniden bir araya gelmeleri kaçınılmaz olacaktı. Çünkü macera yanlış başlamış olsa da, bu iki zıt insanı birbirine bağlayan bir doğruyla son bulacaktı.

Daima Aşk Kazanır gelince hemen okundu ve bitti.
Kitabı alıntılarından dolayı çok merak ediyordum.Cidden merak ettiğim kadar varmış.

Rüya karakteri çok güzeldi.Tamam Tekin'de süperdi.
 Ama Rüya sanırım en sevdiğim Asude kızları top 5imde yer almaya hak kazandı.
Ama Asuboyslar için yorumsuzum.

Kitabı okurken yer yer Rüya'ya kızdım,Tekin'e kızdım.Güldüm. Hüzünlendim.Her türlü duygu yer alıyordu.Özellikle Beste hanıma bayıldım.

Tekin başlarda bildiğin odundu ama Rüya ve Beste el birliğiyle o odunu yonttu.

Tekin'e sonlara doğru kızsamda tıpkı Rüya gibi bizim gönlümüzü de çok güzel aldı.

Rüya'nın ailesine çok kızdım.O yüzden o sondaki aile sahnesinde açıkcası Rüya ya daha da kızdım.Babası pek inandırıcı gelmedi bana.

Yan çiftimiz Serdar ve Aylin.Aylin yaptığı şeyden dolayı ona olan kızgınlığım geçmedi hala.Tamam yaptığı şey sayesinde Tekin'i Rüya'ya getirmiş oldu ama yine de hiç hoş birşey değildi.Karakter ile aramda sevgi nefret ilişkisi var sanırım.Yaptığı şey yüzünden onu sevmesemde Serdar ile olan sahnelerini sevdim.Sonlara doğru galiba karakteride sevdim gibi.

Sevilen diğer çiftleri bu kitapta da görmek güzeldi. 

Sezin'in hikayesini de acayip merak ediyorum.Daktır Engin ve Sezin olacak gibi hissediyorum ben ama bakalım. :D
Final kısmındaki kişinin de Engin olduğunu düşünüyorum ama bakalım,yazarımız bize başka bir erkek karakter mi verecek Sezin için. :D

Kitaptaki tek olumsuz şey hikayenin iki bakış açısıyla anlatılmış olmasıydı.Tamamen karakter açısıyla ya da ilahi bakış açısıyla yazılsaymış süper olurmuş.

Bunun dışında kitapta olumsuz tek bir şey bile yok.Konusu ve karakterleriyle çok güzeldi.Kapak zaten o da çok güzel.Aslında itiraf edeyim ilk çıktığında adamı beğenmemiştim pek ama kitabı okurken bir dr bakmışım ki Tekin'i kapaktaki model olarak hayal ediyorum.
 Başlarda düşünmesemde kitabı okurken kapaktaki modelin Tekin e cuk diye de uymuş olduğunı farkettim.

Kız modelde çok güzel zaten,Rüya yı da o model olarak hayal ettim ama o kızın adını da bilsek fena olmazdı. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI