RKBT 3.Gün || Jamie Mcguire - Tatlı Yalan || Yorum

Min Li Li | 8/02/2015 |


Orjinal Adı: Beautiful Redemption

Yazar: Jamie McGuire
Çevirmen: Bora Evren
Tür: Romantik Polisiye
Goodreads Puanı: 4.16
Sayfa Sayısı: 376
Seri Sıralaması:Maddox Kardeşler #2
Yayınevi: Yabancı Yayınları

Bir Maddox erkeği severse, bu sonsuza kadardır. Ama ya ilk aşkı siz değilseniz?


Kendini beğenmiş, katı ve acımasız Thomas Maddox, istihbarat bürosunun sahip olduğu en iyi ajandı. Ne kadar hayat kurtarmış olursa olsun, bir tanesi için eli kolu bağlıydı: Küçük kardeşi Travis hapis cezasıyla karşı karşıyaydı. Travis'in tek kurtuluş şansı mafyayla olan sıra dışı bağıydı. Thomas, kardeşi Travis'i kurtarabilmek için FBI ile bir anlaşma yapmıştı.
Liis Lindy işiyle evli, inatçı ve cüretkâr bir FBI ajanıydı ve her nasıl oluyorsa Thomas'ı yumuşatabilen tek kişiydi. Bu da onu Thomas'a eşlik edecek ideal kişi haline getiriyordu. Bir çift gibi görünerek Travis ve Abby'nin bir plajda yapılacak yemin tazeleme törenine katılacak ve Travis'e artık FBI için çalışması gerektiği haberini vereceklerdi. Fakat görevleri sona erip de artık rol yapmalarına gerek kalmadığında ne olacaktı?
Maddox Kardeşler serisinin bu ikinci kitabında, gizemli Thomas Maddox'un dünyasını tanıyacak ve bu anlaşılması güç adamın ilk aşkı olmasa bile son aşkı olmanın ne kadar güzel olabileceğini göreceğiz.


 Hmmm..İtiraf ediyorum ben bu kitabı Tatlı Bela serisinden daha çok sevdim. 

Thomas ile Liis'in ilk tanışmaları süperdi.
Eh ikinci karşılaşmaları da öyleydi bence. :D

Liis'i sevdim.Zayıf kadın karakterlerden biri değildi sonuçta,ajandı.Açık sözlü olması güzeldi.İstediği şeyi lafı dolandırmadan direkt söylüyordu.Liis'in karakterini sevdim.Bazı kız karakterleri olur ya hani,biraz safımsı,sürekli bir şeyler arasında kalan vs. tarzda biri değildi.
Üstelik Liis'in annesi Japonmuş.Eh bir Japon sever olarak bu beni daha da kendine çekti tabi. :D

Thomas'ı da çok sevdim ben ya.Bütün Maddox erkekleri sevilesi ama Thomas benim için hep farklı olacak sanırım.Yavrum yaa kıyamam ona. :/

Tamam bazı davranışlarına gıcık oldum ama yine de üzülen taraf o olmuş.Tatlı Sır'ı daha okumadım ben.Onu okumadığım için yorum yapmam ne kadar doğru olur bilemiyorum ama burada okuduğum kadarıyla Camille 1-0 yenik gözümde.Üzgünüm Cami maalesef seni sevemedim. *-*

İlk kitaptaki tatlı sırın ne olduğunu tahmin ediyorum,o bildiğin tatlı sır değil çirkin sır ama olsun. :D
Bu yüzden de yorumumda birazcık bundan bahsetsem spoilere girmez sanırım değil mi? Yok yok girmez bence. :D

Ama siz yine de ilk kitabı okumadıysanız sonraki paragrafı ES GEÇİN!!!

Thomas Tatlı Sır'da kötü bir şey yapıyor mu diye düşündüm ama yaptığını sanmıyorum yoksa Trent ya da Cami onunla konuşmazdı.Liis'de öğrenirdi.Aşk üçgenlerini sevmiyorum derken tam olarak bundan bahsediyordum işte.Olan Thomas'a olmuş.Kardeşi mutlu olsun diye sevdiği daha doğrusu sevdiğini sandığı kızdan vazgeçmiş.

Yorumu yazarken ilk kitaba biraz göz attığım doğrudur. :3

Orada T.J'in kızı çok ihmal ettiği bu yüzden Cami'nin de arada kaldığı falan yazıyordu.Thomas işinden dolayı böyle olması normal.Buraya kadar her şey normal.Benim sevmediğim nokta Cami'nin T.J'in kim olduğunu bilmesine rağmen Trenton ile çıkması.Yani benim aklım almıyor yahu,yok bu kafama basmıyor.İşte bu yüzden Cami'den hoşlanmıyorum.Belki farklı zamanlarda olabilir ama sonuçta iki kardeşle çıktın mı? Çıktın! Hatta biriyle de evleniyorsun.Sonra da hiçbir şey olmamış gibi aile gibi olmak istediğini söyledi ya yok artık dedim.*-*

İlk kitabı okumadığım için emin değilim ama sanırım Trent, Thomas ve Cami'yi bilmiyor.Biliyorsa da eğer bunu artık ilk kitabı okuyunca görürüm. *-*

Bilmiyorum,belki de ilk olarak bu kitabı okuduğum için böyle düşünüyor olabilirim ama Thomas'ın acı çekmesini de istemiyorum.Her ne kadar bitirdiğini söylese de Liis aslında öyle olmadığını biliyordu.Gerçi bir kaç yerde bende öyle düşündüm.Liis'e Camille diye seslenmesi,Camille'in resimlerini saklaması,ondan bahsetmesi falan velhasıl kelam ajanımız her ne kadar Cami'yi sevdiğini bitirdiğini söylese de öyle olmadığı görülüyordu.

Thomas hala Cami'yi sevdiği için ister istemez hareketleri yüzünde Liis'in kalbini de kırıyor.Eh böyle olunca bende Cami'ye daha fazla gıcık oluyorum doğal olarak. :D

SPOİLER SONU!!

Kitabımız Maddox Brothers serisi olurda diğer Maddox kardeşleri de okumaz mıyız? Tabi ki okuruz. :D Taylor ve Tylor'ın kitaplarındaki kız karakterleri de görmüş olduk burada.

Travis ve Abby nikah tazelediler.Bu sayede çiftimiz görev icabı çiftmiş gibi katıldılar ama tabi ki gerçek çift oldular. :D
Burada yaşanan bir Cami ve Thomas vakasına sinir olmuş olabilirim. -.-

Thomas'ın sarhoş olduğu kısım ve Liis'in onun başka biriyle olduğunu sandığı ama aslında o kişinin Taylor olduğu kısım tam komediydi.

Yan karakterleri de çok sevdim.Özellikle Val'ı ve meşhur lafı birsiktirol'u. :D
Val ile Marks mutlu sonu gördü ama ben onların hikayelerini biraz daha okumak isterdim.Aynı zamanda Steve'in de hikayesi olsa fena olmazdı bence.

Son kısmında düğünlerini falan görsek güzel olurdu,birde balayına Japonya'ya gitseler tadından yenmezdi sanırım. :D

Thomas ve Liis'in hikayesini Jamie'nin şu ana kadar okuduğum kitaplarından daha çok sevdim. <3

Eh madem bu kadar çok sevdin neden 4 puan verdin derseniz de yazım ve imla hatalarından dolayı bir puanı kırdım yoksa kitabı kurgusu,ana karakterler,yan karakterler çok iyiydi.Birde çevirmen günümüzde pek kullanmadığımız bazı kelimeleri ve ekleri kullanmış,düzelten ya da editör okuduğunda hatalara ve bunlara pek dikkat etmemiş sanırım, şaşırdım. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI