[Kitap] Hiç Hesapta Yokken

Min Li Li | 8/09/2015 |

Orjinal Adı: Not Planning on You
Yazar: Sydney Landon
Çevirmen: Defne Ege Taylan
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 4.06
Sayfa Sayısı: 311
Yayınevi: Nemesis Yayınları
Çıkış Tarihi:  2015
Suzy Denton, yaptığı işi seven, âşık olduğu adamla mükemmel bir ilişki yaşayan şanslı ve mutlu bir kadındır. Lise yıllarından beri birlikte olduğu erkek arkadaşına tüm kalbiyle güvenmektedir. Hayatındaki her şeyin yolunda olduğunu düşündüğü bir dönemde, sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrenir.
Suzy'nin sarsılmaz sandığı dünyası, bir anda ayaklarının altından kaymıştır. Artık hiç kimseye güvenmeyecektir. Kendini işine veren Suzy, şirketin yeni ortağı Grayson Merimon'la çalışmaya başladıktan sonra işler değişir. Gray, Suzy'den fazlasıyla etkilenmiştir. Hiçbir erkeği hayatına sokmamak konusunda kararlı olan Suzy, Gray'i kendi yöntemleriyle uzaklaştırır. Ancak Gray, istediği şeyi almak için ne gerekiyorsa yapacak kadar gözü kara bir adamdır. Suzy'nin inadı ve Gray'in kararlılığı bilinen şeylerdir de, peki ya aşk?

İşte o hiç hesapta yoktur…



Serinin ilk kitabı Haftasonu Kaçamağı'nı okumuştum.Açıkcası o kitap orta derece karardı.Yani boş vakitte okunabilir çerezlik bir kitaptı ama okumasanızda olurdu. -.-

İlk kitapta benim bayıldığım karakter çatlak Suzy'nin kitabı da çıkınca hemen okuudm ama yorumu çok geç giriyorum.  *-*

Suzy'nin kitabından beklentim daha çoktu.Bu yüzden okurken ona göre okuduğum için sanırım kitap biraz beklentilerimin altında kaldı.İlk kitaptan bir kaç tık yukarıdaydı ama ne bileyim ben Suzy karakterinin ilk kitaptaki hallerini de görmek isterdim. :3

Gray'i de ilk kitaptan tanıyoruz zaten.Karizmatik,yakışıklı,tuttuğunu koparan üstelik CEO.
İtiraf ediyorum Jason'dan daha çok sevdim Gray'i. :D

             

Tamam sonlara doğru birazcık odunluk yaptı ama Suzy bacağını sakatladığında onunla ilgilenmesi falan güzeldi yahu neden böyle erkekler hep kitaplarda hayal ürünü oluyor ki!!


Gray Suzy'yi tam kendine aşık etti derken bambaşka bir olay patlak verdi.
İşte orada Gray'e çok kızdım.Ya sanane be adam,senin sevgilin yok mu git onun yanında ol.Madem kendinden bu kadar eminsin o zaman ne diye bir an şüpheye düşüyorsun. *-*

Ortalığı karıştıran kızın adını hatırlamıyorum ama en sonda yaptığı şeye yok artık dedim.Ay salak ya senin yüzünden nerdeyse ayrılıyorlardı. -_-
Suzy'de hemen affetti ya ne desem bilemiyorum yani. -,-

Kitabın kurgusu iyiydi ama eksik bir şeyler vardı sanki,yazar çıtayı önceki kitaptan biraz daha yükseltmiş ama yine de tam istediğim gibi değildi maalesef.

-Romantik adamın hali başka oluyor. :D -


Fakat Beth ve Nick'in hikayesinden umutluyum.Goodreads'ta da kitaplar ilerledikçe puanlar artmaya başlamış,bu yüzden onlarınkinin daha iyi olacağını düşünüyorum.

Ella ve Declan'ın hikayesini de okumak istiyorum. :D

Seri şimdilik sekiz kitap olarak görünüyor.7.kitap eylülde 8. kitapta 2016 şubatta çıkacak olarak görünüyor.

Ve söylemeden edemeyeceğim,bizim kapaklar orjinal kapaklardan kat be kat güzel. <3

Birde araya çok alakalasız olarak Tawna ve Kate'i sıkıştırayım.Umarım yayınevi kısa zamanda bu iki güzel yazarın kitaplarını da çıkarır.Zira bana göre onlar ilgiyi daha çok hak ediyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI