Cindi Madsen Röportajı

Min Li Li | 8/24/2015 |

Yeni bir röportajla geldim. :D
Benim severek okuduğum Aşk Bir Masalmış Derken ve Ey Aşk! Evliliğe Hazır Mısın? kitaplarının yazarı Cindi Madsen ile röportaj yaptım.

Romantik komedi tarzını seviyorsanız bu iki kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. :)




1.Öncelikle, bize kendinizden bahsedebilir misiniz?

Dans etmeyi,ayakkabıları ve Diet Mnt Dew içmeyi seviyorum.Muhteşem üç çocuğa ve harika bir eşe sahibim.

2. .Yazar olmak istediğinizi ilk ne zaman farkettiniz?

Kafamın içinde her zaman hikayeler vardı ama ilk bebeğim olana kadar yazmayı düşünmemiştim. Sonrasında bağımlısı oldum.

3.Bir kitabı yazmanız ne kadar sürer?

Oldukça hızlıyım ama bu kitaba göre değişiyor.Kaba taslakları iki çılgın haftada yazarım ama genellikle yazmam 6-8 hafta sürer.

4.Yazmak için özel bir zamanınız var mı?

Gece yazardım ama şimdi çocuklar okula gidiyor,onlar okulda iken yazmaya çalışıyorum.Bu yüzden akşamları ailem ile vakit geçirebiliyorum.

5.Sizce mükemmel hikaye için ne olmalı?

Harika karakterler.Eğer karakterleri seversem nereye gidiyor olursa olsunlar onlarla birlikte giderim.ve öpüşme.Kitaplarımda güçlü romantik uyumlu öpüşmeleri seviyorum.

6.Kitaplarınız için fikirleri ve bilgileri nereden alıyorsunuz?

Genellikle bir fikir ışığıyla ya da gerçek hayatta gördüğüm gerçek bir şey ile başlar.”Ey Aşk! Evliliğe Hazır Mısın?” yolcu gemisine binerken aklıma geldi,tek başına ayakta buketini tutan bir gelin gördüm.Damat görünmezse bu garip bir tekne yolcuğu olacak diye düşündüm.Sonra bunu hikaye olarak yazmam gerektiğine karar verdim ve daha da kötü hale getirmek için onu iyi tanınan bir düğün planlayıcısı yaptım.(Biliyorum.Tüm karakterlerime karşı naziğim. :D )

7. .İlk kitabınızı ne zaman ve kaç yaşındayken yazdınız? Ve kaç kitap yazdınız? Favori kitabınız hangisi?

İlk kitabımı yazdığımda 23 yaşındaydım ve son kitabımı bitirdiğimde sayılırsa şimdi 30 yaşındayım.Favori seçmem gerçekten imkansız.Farklı şekillerde hepsini seviyorum.Ne zaman bir kitabın taslağı üzerinde çalışsam o benim favorim haline gelir.

8.Yazmak için özel bir yeriniz var mı? Bizimle resmini paylaşabilir misiniz?

Kanepede yazıyordum ama bu görünüşe göre sırtınız için kötü,bu yüzden masaya geçtim.Kitap üzerinde çalışırken çok dağınık olur,yeni bir çalışmaya başlamadan önce temizlerim.Bir yerde bir resminin olacağını düşünüyorum.



9. Bize sizin hakkında kimsenin bilmediği bir şey söyler misiniz?

İnsanlarla ilk tanıştığımızda biraz çekingenim.

10. Aileniz ve arkadaşlarınız kitaplarınız hakkında ne düşünüyor?

Onlar benim destekleyicim oldu.Teyzem ilk okuyucularımdan biri oldu ve bu hobimi kariyere çevirmek için beni teşfik etti.

11.Boş zamanlarınızda ne yaparsnız?

Okurum,televizyon izlerim,sinemaya giderim ya da ailemle birlikte takılırım.

12. .Favori filminiz hangisi ve neden?

Bir favori seçmek benim için çok zor ama Pitch Perfect’i gerçekten seviyorum.O beni mutlu ediyor,müziklerini seviyorum,birazda romantizm var.Ayrıca Moulin Rouge tüm zamanlarımın favorilerinden biridir.

13. En sevdiğiniz motivasyon ifadesi nedir?

Hikayelerimden birinde reddedildim,kendimi Çin yemeği ile teselli ettim ve şans kurabiyesini açtım,

”Kendi kaderinizi kendiniz kontrol edin.” yazıyordu.Bir şey olduğunda bunu kendime tekrar ve tekrar söyledim.

14. Şu ne üzerinde çalışıyorsunuz?

“12 Steps to Mr. Right” adlı romantik komedi kitabımı bitirdim.

15. Son olarak Türk okuyucularınıza neler söylemek istersiniz?

TEŞEKKÜR EDERİM! Türk okuyucularımdan bir çok güzel mesaj aldım,onlar beni her zaman mutlu ediyor.Okuyucularımı çok seviyorum.Kitaplarım diğer dillere çevrildi ve okuyuculara sahip oldu.Kitaplarımın diğer dillere çevrilmesi ve dünya çapında okurlara sahip olmak, rüyalarımın gerçeğe dönüşmesi gibi.

Yazarın iletişim adresleri;
Facebook
Goodreads
Site

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI