[Kitap] İntikamın Sırrı

Min Li Li | 8/31/2015 |

Yazar: Öykü Odabaş
Tür: İntikam,Komedi,Aksiyon
Goodreads Puanı: 4.15
Sayfa Sayısı: 464
Seri Sıralaması: Sır Serisi #1
Yayınevi: Postiga Yayınları
Baskı Yılı: 2014
Sana nasıl çaresizce âşık olduğumun hâlâ farkında değilsin!
İNTİKAMIN SIRRI Wattpad'in en çok okunan yazarı ÖYKÜ ODABAŞ KANNECİ'den!
Bir adamın çocukluğuyla büyüyen bir intikam için yapabilecekleri hakkında bir fikriniz var mı?
Toprak'ın intikamı dinecek gibi değildi. Çocukluğu elinden alınan bir adamdı o. Acılarla büyüyen kardeşi ve arkadaşları ile birlikte sır dolu intikam planlarını uygularken, gerçekten suçlu olanı mı cezalandıracaktı peki?
Herkesin bildiğinden başla bir çocukluk geçiren Duru, bu intikamın tam ortasında asıl intikamı alınacak kişi olabilir miydi?
Tüm bu soruların ve imkânsızlığından büyük bir tutkuyla birbirine çekilen büyük bir aşkın cevaplarını bu romanda okuyabilirsiniz. Bittiğine üzüleceğiniz bir romanı rafa kaldırırken kahramanlarının aklınızda kalacağından eminiz.
"Farkındaydım kızın halinin, ama ateş saçan masmavi gözleri ve çelimsiz vücudu ile beş adama karşı böyle bir çıkış yapınca, üstelik işkencecisi olmuş beş adama... hayattan ne kadar vazgeçmiş olduğunu gördüm. Ve bu tarif edemediğim şekilde içimi çok acıttı. Kızı kırıp parçalara ayırmış ve tüm dünyasını elinden almıştık. Şimdi de eşek gibi, elimizden geldiğince tamir edecektik.


Aslında bu kitabı okumayı hiç düşünmüyordum.Fakat okuması için arkadaşımın annesine verdiğimde kitabı çok beğenmiş.O beğenince bende merak ettim, bir ara okuyayım dedim.

Okuyacak kitap aranırken -kitapsız olduğum için değil aksine çok kitap olduğu için karar vermekte zorlanıyorum- İntikamın Sırrı'nı okuyayım dedim.Hem bilgisayarım da bozulduğu için yapacak başka bir şey yoktu.

Kitabı yine her zaman ki gibi saatler içerisinde okuyup bitirdim. :D

Bu kadar geç okuduğum iyi oldu bir yandan zira ikinci kitapta yeni çıktı.İkisini peş peşe okudum.Çünkü bu kitaptan sonra diğer kardeşlerin hikayesini de çok merak ediyordum. :D


Toprak,Demir,Poyraz,Batı ve Rüzgar…

Ya bu adamlar için ne desem bilemedim.Ama kesinlikle psikopatlar.Zeus’un çocukları lakabını kesinlikle hak ediyorlar.

İçlerinde bir Dexter,bir Hannibal yatıyor resmen. :3

Kitapta eleştireceğim tek bir konu var, o da  bazen alıcam,yapıcam tarzı kelimelerin yazılması.Yani konuşurken böyle ama kitaba yazılırken keşke düzeltilseymiş bunlar biraz gözüme battı okurken. :3

Ama bu durum dışında kitabı sevdim ve keyifle okudum. <3

Kitabın özellikle Toprak ve Duru çoğunlukta olmak üzere bütün karakterin bakış açısıyla anlatılmasını da ayrı sevdim.Böylece bütün karakterlerin düşüncelerini de okumuş olduk.

İlk başta Duru’ya yaptıkları gerçekten berbattı ama sonradan yaptıklarına pişman olup kendilerini affettirmek için uğraşmalarını da ayrı sevdim.

Toprak başlarda Duru’ya bir şey yapmak üzereydi.

Ne olduğunu anlamışsınızdır zaten ama ileri gitmeden durdu.Rüzgar kulaklıkla ona Zafer’den ne farkımız kalır demiş de öyle durmuş beyefendi.Onu yapmasa da buna yeltenmesine bile çok kızdım ama sonra bunu sürekli hatırlaması ve Duru’dan uzak durmaya çalışması ama duygularına yenik düşüp Eros’un oklarına hedef olunca yapacak bir şeyi kalmadı haliyle.Yine de böyle bir şeyi düşünmesi bile kötüydü. *-*

Duru’nun Toprak’a çok çabuk aşık olduğunu düşünüyorum.Kızım bu adam sana neler yaptı yani. Gerçi diğerleri de az değildi.Piskopatlar kesinlikle. *-*

Ama Duru böyle iğrenç bir yaşanmışlıktan sonra - Taciz ya da tecavüz anlamında değil.Adamlar psikopat olunca işkenceleri de doğal olarak kesme biçme oluyor. - dört tane kardeşe ve bir sevgiliye sahip oldu. Sonrasında gerçekten de bir ağabeyi ve kuzeni olduğu ortaya çıktı.Tahmin edin bakalım kimler? :D Siz çok fazla zorlanmadan ben söyleyim.Poyraz ağabeyi,Batı da kuzeni çıktı Duru’nun.

Tabi Poyraz Duru’nun ağabeyi olduğu gerçeği öğrenilince bu maskara konusu olmaz mı hiç? Toprak'ın Duygu ile her yakınlaşmasında Poyraz'ın takılması falan komediydi.:D

Duru'nun ailesinde iken yaşadıkları üzücüydü.Sözde babası olacak adam resmen kendi kızı için paravan olarak kullanmış Duru'yu. Ama bizim titanların o adama hazırladığı son süperdi.Hiçte acımadım.Hak etti bence. *-*

Kitabın yarısında karşımıza Duru’nun yakın arkadaşlarından Şule çıktı,bu güzel ve cesur kız Batı beyin kalbini çaldı.

Onların aşkı da çabuk gelişti gerçi bu adamlar normal değil ki ilişkileri olsun. :3

Batı ve Şule ikilisi sürpriz oldu benim için ama güzel sürpriz oldu.Bu ikiliyi ikinci kitapta evli,mutlu ve çocuklu olarak görmek istiyorum.

Tamam biraz uçtum ama onlar da evlense fena olmaz hani.Bu kitap da onlarda evlenir diye bekledim ama sadece Toprak ve Duru evlendi.

Kitapta bol aksiyon vardı ama onda dan çok komedi vardı bence.Bu beş titanı okurken çoğu yerde gülmeye başlıyor insan sanki başlarda okuduğumuz psikopatlıkları onlar yapmamış gibi,sanki böcek öldürür gibi adam ölmüyorlarmış gibi. :D

Titanlar cidden psikopat ama sevdiklerini de tam sevip her şekilde onları koruyorlar.Serinin ikinci kitabını da okudum ama uzun zaman oldu.Yorum yazabilmek için bir ara tekrar okuyacağım onu da.


Dip notcuk:Kitabı okuyalı çok ama çok uzun bir zaman oldu ama ancak yorumu paylaşabildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI