[Kitap] Eflatun Şafağın Kokusu

Min Li Li | 2/08/2015 |


Tür: Tarihi Kurgu,Vampir
Yazar: Mina Hepsen
Goodreads Puanı: 3.85
Sayfa Sayısı: 220
Baskı Yılı: 2010
Yayınevi: Doğan Kitap

Aşk mı, intikam mı? Violet sirkte keman çalıp dans ederek hayatını kazanan, kör genç bir kızdır.Ama koku alma duyusu öylesine gelişmiştir ki insanları, nesneleri ve hayvanları sadece kokularından hiç yanılmadan ayırt edebilir.Çingeneler tarafından büyütülen Violet’ın tek amacı babasının katili olduğunu düşündüğü vampiri, İsmail’i bulup intikam almaktır.
İsmail’i bulmak için geldiği Londra’da vampirlerin lideri Patrick James Bruce’a aşık olur. Violet kokusundan Patrick’in kan içici olduğunu anlar ama yine de ona karşı koyamaz.
İsmail ile Patrick’in yakın arkadaş olduklarını öğrendiğinde Violet’ın bir karar vermesi gerekecektir.



Uzun zamandır merak ettiğim bir yazardı Mina Hepsen...
Bir türlü fırsatım olmamıştı ama pazartesi günü migrosa gittiğimde orada 5 TL kampanyasında gördüm.Kasada 3.50 TL oldu fiyatı. :D
Keşke serinin diğer kitapları da olsaydı,umarım onları da kısa zamanda alırım.Kitabın konusuna geçmeden önce sanırım yazar artık yazmıyor.En son 2010da çıkmış kitabı.Bu seri dışında başkada kitabı yok.Ben sevdim tarzını,keşke devam etseymiş. *-*

Sayfa sayısı 220 zaten bir saatte biten çerezlik bir kitaptı.Benim gibi hem tarihi kurgu hem de vampirleri seviyorsanız tam sizlik bir kitap.Tabi fantastik tarafı biraz sönük ama ben sevdim yinede.

Violet cadı annesi yüzünden kör olmuş sonradan çingeneler tarafından büyütülmüş sonra Londra'ya gelip bir sirkte çalışmaya başladığı sırada Patrick ile tanışıyor.Ah Patrick yaa sevdim seni!!!!

Kitabı okurken çok bir beklentiniz olmasın.Aşkta biraz yüzeysel gibi ama yazarın tarzını,karakterlerini çok sevdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI