[Kitap] Daima Aşk

Min Li Li | 2/14/2015 |

Tür: Romantik,New Adult
Goodreads Puanı: 4.00
Çevirmen: Hanife Albayrak
Sayfa Sayısı: 366
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Elf Yayınları
Ellery, sevgilisi ile New York'a taşındığında küçük evlerinde sonsuza kadar mutlu yaşayacaklarını düşünmüştü. Sevgilisinin pılını pırtını toplayıp "biraz zamana ihtiyacı" olduğu için onu terk edeceğini düşünmemişti. Ellery, tek kaldığından ve yalnız olmaktan korktuğundan kendini sanatına ve resimlerini gömmüştü... ta kibir gece gizemli, sarhoş bir yabancının evine sağ salim gitmesine yardım edene dek. Bu gizemli yabancının CEO ve milyoner Connor Black'ten başkası olmadığını bilemezdi. Connor Black ertesi sabah Ellery'yi kendi mutfağında bulduğunda ve onun yatıya kalanlar hakkındaki ilk kuralını bozduğunu sandığında Ellery'nin sadece inatçılığı ve meydan okuması değil, iyi yüreği de ilgisini cezbetmişti. Connor Black, duygusal olarak yıkılmış ve yıpranmıştı, yaşadığı kişisel bir trajediden dolayı asla sevmemeye ve aşık olmamaya yemin etmişti... ta ki Ellery Lane kazayla hayatına girene dek. Görüşmeye başladıktan ve Eller yona kendi dünyasını gösterdikten sonra Connor bir şey hissetmeye ve daha önce varlığından bile habersiz olduğu duygular hissetmeye başlar. Connor Black ve onun kadınları kötüye kullandığına dair söylentilere ve uyarılara rağmen Ellery kendini onun dünyasına çekilirken bulur. Eller yasla birlikte olamayacaklarını biliyordur çünkü Connor'ı sonsuza dek duygusal olarak yok edebilecek derinbir sır saklıyordur. Connor ve Ellery'nin cesaret, sevgi ve güç yolculuğunda onlara katılın. Bunlar onları kurtarmaya yetecek mi?


Dün başlayıp saatler içinde bitirdim kitabı. :3

Kitap uzun zamandır bekliyordu kitaplıkta ama okuduğum yorumlarda biraz 50 tona benzetilmesi ve türünün erotica olması yüzünden okumayı bekletmiştim.Çünkü erotica türündeki kitapların -en azından benim okuduklarım- çoğu ya 50 tona benziyor yada daha iğrenç oluyor.Hayal Perest'in okumasıyla gaza geldim,sonunda bende başlayım dedim. :D

Öncelikle bu kitabın türüne erotica yazan arkadaım ciddi misin sen?Eğer bu erotikse diğer okuduklarım bildiğin şey o zaman. :D
Kitapta yer alan cinsellik normal aşk kitaplarında okuduğumuz kadar vardı.Daha çok aşk romanıydı aslında.

İlk başlarda okurken Connor'ın bu kadar emir verici,korumacı falan olması kısaca alfa male olması bana direkt Bay Grey'i hatırlattı yalan yok,hele birde üzerine kızın yemek yemesi üzerine bu kadar ısrarcı olması,tamam dedim yine bir 50 ton çakmasıyla karşı karşıyasın minn.İşte ben bunu dedikten sonra kitap sanki bana cevap verirmiş gibi değişmeye başladı. :D

Karakter olarak belki Connor daha önce okuduğumuz karakterlere benziyor olabilir ama onun geçmişindeki olay daha farklıydı.Ve 50 tona benziyormuş diye hep Connor'ın karanlık zevklerini merak ettim,ne zaman çıkacak ortaya diye ama öyle bir şey yok tabi kitapta. :3 Hani benzer olan tek şey emir verici ve ısrarcı olması ki bu da zaten  alfa male karakterlerin genel özellikleri.Bu yüzden ben pek 50 tona benzetemedim.

Connor ve Ellery'nin başlardaki arkadaş durumlarını çok sevdim.İlk görüşte birbirlerini deli gibi isteyip hemen yatağa gitmediler mesela.Önce bir arkadaşlık evresi oldu.Sonra birbirlerine aşık olduklarını anlayıp işi ilerlettiler.İtiraf ediyorum burası bayağı bir hızlı oldu. :D

Ellery'nin sırrı cidden kötüymüş. *-*
Pislik Kyle. >.<
Hem kızı ilk başta terkettiğin yetmiyormuş gibi sonrada pişman olup geri dönüyorsun bununla yetinmeyip Connor ile arasını bozmak için sakladığı sırrı söylüyorsun.Sanki Connor ile ayrıldığında sana koşacakmış gibi.
Madem bu kadar çok seviyordun Elle'yi en başında terketmeyip fikrini değiştirmeye ikna etseydin.Gerçi senin yapamadığını Elle Connor sayesinde yaptı. :D

Kitabı okurken Hayal Perest bir küsüp bir barışmalarına sinir olduğunu söylemişti ki ben o zamanlar daha ilk küsmenin olduğu kısımlardaydım ve zaten kitapta ortalardaydı.Dedim bundan sonra ne küslüğü olacak.Sen misin bunu diyen? :D Cidden kitabın bitimine az kalmışken bu ne böyle sürekli kavga etmek. Saçma sapan nedenler ile kavga edip sonra özür dilemelerini sevdim yine de. :D

Erkeklerde çocuk olmaması için tıbbı bir şey olduğunu bilmiyordum ben.Bu kitapla onu da öğrenmiş oldum. :D

Connor'ın eski sevgilisinin kardeşine de ayrı gıcık oldum,Connor'a daha da gıcık oldum.Sırf eski sevgilin öldü diye kızın her dediğini yapmak zorunda mısın!!! *-*

Kemoterapi sırasında ikisi de birbirlerine sinirli olmasına rağmen Connor'ın Elle'yi yalnız bırakmayıp yanında olmasını sevdim.

Connor'ın ne olursa olsun Elle'nin yanında olması ona değer verdiğini gösterir sanırım.Bu da benim hoşuma giden başka bir özellikti. :D

Ufak tefek pürüzler olsa da kitaba başlarken hissettiğim tedirginlik kitabı okumaya devam ederken tamamen ortadan kalktı.Ben Connor'ı da Elle'yi sevdim.

Serinin ikinci kitabı da yeni çıktı,belki fuardan alırım onu da.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI