Kitap Alışverişi 12

Min Li Li | 2/01/2015 |

Evettt ocak ayından çıktığımız ilk gün,ocak ayında kitaplığıma giren kitapları yazma zamanı geldi.
En sevdiğim blog yazısı. :D



ukitaptan dover ile yaptığım takastan.Julie bende vardı ama korsandı.O yüzden takas yaptım.Ölü Kızın dansı ise hediye.Yine bana istediğim bir kitabı hediye gönderdi sağolsun çok mutlu etti beni.Bir sonraki takasımızda bende hediye bi kitap göndermek istiyorum. :)


Ukitaptan Hikikomori ile yaptığım takastan.Rıfat Ilgaz kitaplarım gittikçe çoğalıyor. :3


Hazel ile yaptığım takastan.Aşk tüm zamanların içinden geçer serisini çok merak ediyordum.İlk kitp orjinal diğer ikisi korsan,eğer seriyi çok seversem sonra ciltlisini alırım dedim. :D
Sherlock iki tane oldu bakalım martıdan çıkan seriyi tamamlamayı düşünüyorum.
Benim Çılgın Ailem hakkında pek bir fikrim yok.


eflatun16 ile yaptığım takastan.Ben Ölene Kadar'ın ilk kitabını sahaftan 5liraya almıştım önceden. :D
eflatun16'dan takas teklifi gelince takaslık kitaplarında bunu görünce teklifi kabul ettim.Mezar Cadısını merak ediyordum ama Kitap Keyfim'in yorumunu okuduktan sonra bilemiyorum belki de sevemem. :D
Karanlığın Gölgesi'nin ilk kitabını da sahaftan 5liraya almıştım.Bunu da görünce balıklama atladım teklife. :)
Yalnız bu serinin devamı gelmeyecek sanırım.En son kitap 2011de çıkmış.*-*
Madem bu serilere devam etmeyeceksiniz ne diye yayınlıyorsunuz ilk kitapları yaaa,yayınevlerinin bu politikasına çok uyuz oluyorum.Belki gözde yazarlarınız kadar para getirmiyordur ama gözden çıkardığınız serilerinde bir okuyucu kitlesi ve seveni var,keşke cebinizi düşündüğünüz kadar okuyucularınızı da düşünseniz. -_-


nazmiye ile yaptığım takastan.Kitabı çok merak ediyordum,yorumların çoğu olumluyd bakalım umarım bende beğenirim.


inci16 ile yaptığım takastan.Kitapların yanındaki hediyelere bayıldım.Çok ince düşünmüş.Ben neden böyle incelikli düşünemiyorum hiçbir zaman acaba. >.<
Bundan sonra takaslarımda bende küçücük hediyeler koymaya karar verdim.Ben nasl bunları gördüğümde mutlu oluyorsam başkaları da az da olsa mutlu olsun. :)
Geek Kız'ı çok merak ediyordum.Saplantı da listemdeydi ama Jennifer'ın diğer kitaplarıyla beraber.Daha hiç okumadım bu yazarı. :D


Çok çok çok sevindiğim takaslardan bir tanesi.Gerçi bütün takaslarımı seviyorum ama içlerinde bazılarını cidden heyecanla bekliyorum. <3.<3
Zeynebim ile yaptık bu takası.


Koridor kitaplarını pek sevemiyorum ama Kelebek kitabını çoook merak ediyordum.Umarım beğenirim. :)
Çirkin Güzel'in kapağını çok sevdim.Konusu biraz Kadın Severse dizisine benziyormuş ama olsun. :D


Bir Gece Yetmez'in bir yorumunu okumuştum ve o zaman istek listeme eklemiştim.
Adı Aşk Olmalı ile kitaplığımda Papatya Falı hariç bütün kitapları tamamlandı.Papatya Falı'nı da biri hediye etmediği sürece almam sanırım. :D


Bazıları Ateşli Sever'i çok beğenmiştim.Duyduğuma göre bu kitap ondan daha da eğlenceliymiş.
Aşk Esiri,Aşk Bahsi'nin serisinin ikinci kitabı.İlk kitap orta düzeydeydi,bir ara takasa koydum sonra kıyamayıp vazgeçtim. :D
Bu kitabı da merak ediyorum.


Peri Masalı klasik Hollywood romantik komedi filmleri gibiymiş.Bunu öğrenince merak etmeye başladım.
Kış Güneşi hiç aklımda yoktu,listede görünce istediklerime ekledim.
Siyah Damar ise favori yazarlarımdan Tarryn'in kitabıydı,takaslık listesinde olunca hemen istediklerime ekledim onu da.
Zeynebim'in benden istediği 7,benim ise ondan istediğim 9 kitap vardı.Kalan iki kitabı da alırım diye konuşmuştuk ama kendisi sağolsun listesinde olmamasına rağmen benim kitaplarımdan iki tane seçti ve tamamen takas yaptık.Çok mutlu oldum. :)

Ve böyle bu ay yaptığım takaslar bitti.




Gelelim yaptığım alışverişlere.


Bu iki güzeli Carrefourdan aldım.Uçuşta'yı pdf olarak okumuştum ama indirimde görünce Stephan aşkım ağır bastı ve bir bakmışım ki kitap elimde. :D

Seraphina aslında hiç ilgimi çekmeyen bir kitaptı.Kapağına da dikkatli bakıp ejderi görmediğim için okumayacağım türde bir kitaptır diye düşünüyordum ta ki Kitap Sandalı'nın blogundaki yorumunu okuyana kadar.Yorumu okuyunca ve kapağa dikkatli bakınca orada koskocaman duran ejderhayı da farkedince fantastik bir kitap olduğunu anladım. :D
İkisi 16 TL.


Yine bir Hayal Perest ile kitap alma macerasıyla yollara düştük. :D
Çok sevmeye başladım bunu ben,sık sık yapacağız gibi. :D

8 kitap 42 TL.

Çirkin Güzel'i daha önce Hayal Perest 10 liraya almıştı.Ben kalmaz diye endişelendiğim için önceden aldırmıştım ona. :3

Jane Graves asında bende vardı sonra takas yapmıştım zira diğer kitabı kadar çok beğenmemiştim ama kitapçıda ikinci eller arasında görünce kaptım hemen. :D

Aşka İnanınca'yı da yazarın tarzını merak ettiğim için aldım.

3'ü 20 TL.


En Yakın Arkadaşımın Kızını pdf olarak okumuştum ve çok beğenmiştim.İkinci el kitaplar arasında görünce hemen kaptım.

İntikam Ateşinin yazarını Julia seviyor diye merak ediyordum bende.O yüzden onu da görünce aldım.

İskoçyalı'nın Dokunuşu tamamen sürpriz oldu benim için.Gerçi yazarın sadece bir kitabını okudum o da idare ederdi ama kitabı 5 liraya bulmuşken kaçırmayım dedim. :D

3'ü 15 TL.



Jack London'ın Vahşetin Çağrısı ve Beyaz Diş kitaplarının ikisininde olduğu kitap ciltli,bildiğiniz şu ciltli kitaplardan,içi de çok güzel ve sıfır hiç bir hasarı yok.Peki ben bu kitabı kaça aldım sizce? 20 TL mi? 15 TL mi? 10 TL mi??? Hayır sadece 3 liraya aldım o kitabı sayn okuyucu. :D
Sanırım ingilizce olduğu için satılmayacağını düşünmüş olabilir kitapçı,doğrusu benimde ingilizcem o kadar mükemmel değil ama yinede kendime engel olamadım ve aldım. :3

Agatha Christie'nin eski basılan kitaplarından.Daha önce hiç okumadım görünce aldım.Şenlik için başka kitaplarını okuyacağım gerçi bunu da okurum bir ara.

İkisi 8 lira. Agatha bayağı eski onun 5 lira olupta yanındaki kitabın üç lira olması ironik oldu biraz. :D


Yazarı Lemariz Müjde Albayrak'tan imzalı olarak geldi. :)
Bunu Kargo Ne getirmiş postunda yazmayı unutmuşum o yüzden buraya ekledim. :)

Ocak ayında kitaplığıma giren kitaplar bunlar.İçlerinde sizin de aldığınız veya okumak istediğiniz kitaplar var mı?

8 yorum:

  1. Kitaplar çok güzel , güle güle oku :) Bu arada yayınevlerinin o 'ilk kitabı basalım , tutarsa devamını çıkarırız' politikalarından ben de nefret ediyorum! Ne yazık ki çoğu böyle yapıyor. Seven , okuyan var mı diye düşünen yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Ah!! Maalesef ne kadar nefret ettiğimi kelimelerle anlatamam bu olayı.Bakıyorum zaten beş kitaplık bir seri üç kitabını çıkarmışlar diğer iki kitaba gelince seriyi yarım bırakmışlar ya da üç kitaplık bir seri ikisini başmışlar son kitapta bırakmışlar.Cidden nefret ediyorum bu durumdan.İngilizcem de mükemmel değilki kusursuz bir şekilde ingilizcesini okuyayım ama sırf bu yüzden ingilizceyi iyice söktürecekler bana bir daha Türkçe kitap okumayacağım o oacak. -_-

      Sil
  2. Ne kadar çok kitap almışsın, bakması bile çok güzel. Kitap yorumlarından çok alışveriş yazılarını seviyorum :) Aldıklarının bazılarını ben de almak istiyorum :) Özellikle Siyah Damar ve Kış Güneş'ini... Mezar Cadısı'nı okuduğunda beğenecek misin onu da çok merak ediyorum :)
    Kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yine bir sahaf turu yaptık ve yine bir sürü kitap aldım.Kendimi durduramıyorum bir türlü ama bundan sonra fuara kadar kitap almayacağım. :3
      Siyah Damar eminim harikadır,Kış Güneşi hakkında hiçbir fikrim yok. :)
      Mezar Cadısını da okuyacağım ama bu aralar okunacak çok kitap var o yüzden biraz geç okuyacağım gibi. :)

      Sil
    2. Çok merak ettim şimdi aldığın kitapları :)
      Kitap severlerin hepsinde aynı durum söz konusu, durduramıyoruz kendimizi.

      Sil
    3. Yakında yazacağım onun yazısını da. :)
      Evet hastalık omuş artık ama ben memnunum halimden. :)

      Sil
  3. Siyah Damar mükemmel! Onu okumaya başla hemen. :) Çok seveceğine eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an okuduklarımdan sonra onu okuyacağım.Bu yazar zaten favorilerim arasında her haliyle severim. :))

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI