Kalbim Sende Kalmış - Selvi Atıcı || Kitap Yorumu

Kübra | 11/27/2016 |

Adı: Kalbim Sende Kalmış
Yazar: Selvi Atıcı
Tür: Romantik,Aksiyon,Macera
Goodreads Puanı: 4.46
Sayfa Sayısı: 432
Seri Sıralaması: Kayıp Şehir Serisi #4
Yayınevi: Nemesis Kitap
Çıkış Tarihi:  2016
Aynı ateşte kaç kere yanabilirsin?
Birbirlerini çocukluklarından beri tanıyan iki gençtir Ali ve Arya. Babalarının sıkı dost olması, ikisinin de hayatını çözülemeyecek bir düğümle birbirine bağlamıştır. Önce zorunluluktan başlamıştır bu ilişki. Ali, kendisine emanet edilen baş belasıyla vakit geçirmekten pek memnun değildir. Arya da kendisine göz kulak olma işini fazlasıyla abartan bay ukalayla.
Sonra her şey değişir. Didişmeler arkadaşlığa, zorunluluklar vazgeçilmeze dönüşmüştür farkında olmadan. Birbirlerinin en yakın arkadaşı hatta sırdaşı olmuştur artık Ali ve Arya.
Zaman geçer, kendileri gibi duyguları da büyür. İmkânsızdır istenen ama vazgeçmek, istenenden daha da imkânsızdır.
Evet, belki zordur onlar için… Ama aynı ritimle atıyorsa iki kalp, belki de her şey mümkündür.

 
Tek kelimeyle muhteşemdi!
Yahu bu kadın böyle mükemmel yazmayı nasıl başarıyor? 😍

Kayıp Şehir serisi muhteşem bir final yaptı.

Okurken hiç bitmesin istedim.O kadar akıcıydı ki başladığım gibi 300 sayfayı devirdim. Hemen bitmesin diye kalan kısmı okumayıp bugün okudum ama bitti.😭 

Başlarda malum sürprizden dolayı Arya'ya gıcık olmuştum ama gerçekler ortaya çıkınca bu durum değişti tabi.Üstelik Arya cidden cesur hatun ya. Yaptığı şey süperdi.😂 

Ali'ye de bir noktada kızdım. Yahu madem seviyorsun niye söylemiyorsun be adam.😒 Ah! Ama aşkları çok güzeldi be.
Ali'nin Arya'ya olan aşkı,onun için yaptıkları.Arya'nın Ali'yi kaçırması.😂 
Anlatılmaz yaşanır cinsinden. Okumanız lâzım.❤ 

Selvi hatunun Daniel'i hikayeye bağladığı nokta çok iyiydi. Böylece Daniel'in başına gelenlere de hiç üzülmedim.Hak etti.😒
Yalnız Michael'a birazcık,çok ama çok azıcık,minnacık üzülmüş olabilirim ama bizimkiler sağolsun onları okurken aklımdan uçup gitti tamamen o.😂 

Serinin diğer karakterlerini ve Demir'i yeniden görmek çoook güzeldi.❤ 
Ali'nin Tunç ile atışmaları, Adem'in Ömer'e takılmaları süperdi.😂 

Kitabın ismi içeriğe cuk diye uymuş.Kapak desen dehşet-ül vahşet olmuş yaa,resmen aşk yaşıyorum kapakla.😍

Şömiz dışında sert kapağında aynı olması çok güzel olmuş.Cidden herşeyiyle seriye yakışır bir veda olmuş.
Bir yanım artık bu karakterleri okuyamayacağız diye üzülse de,diğer yanım yeni karakterler gelecek diye heyecanlı.😈


1 yorum:

  1. Merhaba yeni keşfettim ve takibe aldım bende bekliyorum😊

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI