İstanbul Tüyap Kitap Fuarı || 2016

Kübra | 11/30/2016 |

Malumunuz kasım ayı İstanbulda Tüyap Kitap Fuarı ayı. 😊
Genel olarak çok güzel bir fuar geçirdim.Bir sürü arkadaşımla,sevdiğim yazarlarım ile görüştüm,yeni arkadaşlar tanıdım ve çokca kitap aldım.




Fuarda genel olarak pek indirim yoktu.Bilindik yayınevleri,bilindik indirimler mevcuttu.Yine de kısaca değinmek gerekirse Martı grubunda ciltli kitaplar 15,normal kitaplar 10 tl idi,Olimpos ve Aspendos'ta yine 10 tl idi.Zaten bu üç yayınevi de olmasa naparız bilmiyorum. 😄

Nemesis normalde bu yayınevleri arasında sayacağım yayınevlerinden olurdu eskiden ama napıyorlar kendilerine bilmiyorum.İlk önce türde değişiklik yapmaya başladılar mesela.Romantik komedilerin yayınevi derdim ben hep ki bir çok okurda böyle düşünüyordur eminim.Son zamanlarda farklı türlere yöneldiler.Buna bir şey diyemem gerçi ama biz romantik severleri de unutmasınlar.Fuarda fiyatlarını değiştirmişler.Geçen sene normaller 10 tl ciltliler 15 tl diye hatırlıyorum ama bu sene normallerde de fiyatlar değişiyordu,ciltliler ise 20 tl idi.

Yabancı grubu geçen seneki gibiydi indirimler,Pegasus ve ,Artemis'i hatırlamıyorum. :)
Ephesus'ta da %30 indirim vardı.
Net Kitap'ta üç kitap 10 tl kampnyası vardı.Akılçelen Kitaplarda %30 indirim vardı.
Şu an için hatırladıklarım bunlar.Aklıma gelirse yine yazarım. 😄


Gelelim aldığım kitaplara;





Dokuz Yayınlarından ciltli çıkan Hilekar ve Lider. 😍


İçerisinde yazarın çizdiği bir harita da var.
Hilekarı diğer yayınevinden çıktığında okumuştum ama Lider yakın zamanda okunacaklar listesinde.












Seriyi Levana hariç tamamlamış oldum ama okumaya başladın mı diye sorarsanız hayır derim.🙈


Neyse seriyi de tamamladığıma göre kitapları ard arda okumaya başlayabilirim.😈 Artemis Yayınlarının çok tatlı çantaları vardı.❤


Çantadaki beyefendi çok yakışıklı değil mi? Fotoğrafı çekene kadar bakışıp durduk.😂










İntikamla Gelen aynı zamanda imzalı.❤


Dilek Taygun'un kitaplarını Hayal Perest seviyor.O yüzden bende okuyacağım.😄 Kapaklar zaten güzel ama Kalbime Fısılda'nın kapağına bayıldım, çok harika değil mi? 😍













Secret Garden'ın kitabını çıkarırsa bir Kore severde boş durmaz değil mi? 😄
Baskısı,cildi falan çok güzel.Ona özel çantada yapılmış.😍 



Mandalina ve Umutlar Zeynep ablamın tavsiyesiyle alındı.😊
















Aspendostan Meral ablanın son kitabını aldım.Üstelik imzalı.😍


Tutsak Çalıkuşu nu da merak ediyordum.O yüzden direkt alındı.😄
















Agapi Yayınları yan tarafımızda olduğu için bol bol göz atma fırsatım oldu.Serinin eksik kitaplarını aldım.Aslan Kız'ın ise kapağı ilgimizi çektiği için aldık.Umarım severim.















Sahaflardan aldığım kitap sayısı üç.Bu sene de fuar, geçen seneki gibi pek verimli değildi sahaflar açıcısından.Kan ve Altın'ı uzun zamandır arıyordum.Baskısı olmadığı için görünce sevindim.


Yağmurla Gelen Mutluluk bende vardı ama görünce alayım dedim.Bir arkadaşıma hediye ederim ya da takas yaparım.😄


Cumaya Kadar Sözüm Söz aslında listemde yoktu ama yazarın Nemesis Kitaptan çılan kitabını sevince bu serisine de bir şans vereyim dedim.










Canavarın Çağrısı hiç listemde olmayan kitaplardandı ama okuduğum bir yorum sayesinde ilgimi çekti ve hemen gidip aldım.😊








Tess'e sonunda kavuştum.İlk kitabı çok beğenmiştim.İkinci kitapta eminim güzeldir.Q var zaten kötü olamaz.😍














Portakal Kitap daha önce okumadığım bir yayıneviydi ama fuardan önce Aya Kito'nun kitabını çıkardıklarını görünce kesinlikle almalıyım dedim.
Sene 2008.Üni için Edirnedeyim.Yurtta net yok.Haliyle internet kafeye bayağı bir yatırım yapmıştım.Bir Litre Gözyaşı'nın dizisini de kafede izlemiştim.Bu diziden sonra dram izlemeyi ve dram okumayı hayatımdan çıkardım.Abartmıyorum diziyi izlerken her bölüm ama her bölüm ağladım.😭 Dizinin gerçek hayattan alınmış olması insanı daha da üzüyor.Aya'nın annesi kızının günlüklerini kitap haline getiriyor.Japonya da da kitap yayınlandıktan sonra dizisi yapılıyor zaten.Yanlış hatırlamıyorsam eğer Aya'ya milyonda bir olan omur ilik soğanı kanseri teşhisi konuluyordu. Yanlışsam düzeltebilirsiniz zira diziyi izlemenin üzerinden 8 yıl geçti.Eğer dramın dibine vurmak isterseniz kesinlikle tavsiye ederim.Dram sevmeseniz bile okuyabilir ya da izleyebilirsiniz.

Dizi benim için milat gibi bir şey.O yüzden kitabı çıkınca da hemen aldım.Şu an için okumaya cesaretim yok ama kitaplığımda durması gereken kitaplardan bir tanesi.Bir gün cesaret edebilirsem kitabı da okuyacağım.

Standda görevli olan kişide çok nazik ve güler yüzlüydü söylemeden geçmeyim.❤






L Dünyayı Değiştir almayı düşündüğüm bir kitap değildi şu an için.Çünkü daha mangasını tamamen toplayamadım ama Akılçelen Kitaplar'ın standında durunca kapağı direkt gözüme çarptı.Eh bir "L" sever olarakta hiç düşünmeden direkt aldım.😍 
One Punch Man ayracımda hediyesi oldu.😄














Gelelim Martı Yayınları'ndan aldıklarıma.😍 
İlk olarak Tess'in yeni kitabı çıkmışsa hemen alınır.😎
Gerçi Rzzoli serimde eksikler var ama olsun,okudukça tamamlarım onları.















Martı Yayınları Bollywood'un krallarının kitaplarını çıkarırsa bir Bolly severde o kitapları alır elbette.😄 














Salman Khan benim en sevdiğim Hintli aktör ve Khanlar içinde de en sevdiğim doğal olarak.❤ 
Eh bu kitabın çıkmasını da uzun süredir beklediğim için fuarda aldım hemen.
Bu yüzden ilk önce bu kitabı okuyacağım. Salman bhai olmak.😍😍

Kitap ciltli çıksa çok daha mutlu olurdum ama olsundu çıktı ya önemli olan o. :D










Vezir Esra kuzumun hediyesi.❤ 


Yakın Mesafe'nin ilk kitabını okurken eğlenmiştim,bu yüzden ikinci kitabı da aldım.


Amy ve Roger'ı aşırı merak ediyordum,umrım bu kadar merak etmeme değer.


En yakın zamanda okuyacağım onları da.












Ve son olarak İndigo Kitaptan üç kitap aldım.

Alimin bende Müptela baskısı vardı.İndigo baskısını da almazsam olmazdı.😎 

Kraliçe Arı hakkında hiçbir fikrim yok ama hoşuma gitti baskısı falan aldım.

Sedatı aldım ama onu okuduğum için çekmedim.








Fuar hasılatım böyle. :)
Bir kaç yayınevine gıcık olsam da genel olarak güzel bir fuar oldu benim için. :D

5 yorum:

  1. Aman Tınrımmmm ne çok kitap almışsınnnn *-*

    YanıtlaSil
  2. Tüyap çok kalabalık ya ben hiç gidemiyorum ya :D Ama ne kadar çok kitap almışsın ya ^^ Amir khan kitabı görmüştüm ama Salmancığımın kitabını yeni gördüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuarda çıktı o da.Bir salmankolik olarak almazsam olmazdı. :D

      Sil
  3. Ben bu sene gidemedim:( Ne çok kitap var öyle... Keyifle okuyun... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI