Sihirli Kitaplık ile Blog Turu || J.R. Ward - Sonsuz Sevgili || Kitap Yorumu

Min Li Li | 12/17/2016 |

Adı: Eternal Lovers
Yazar: J.R. Ward
Çevirmen: Hanife Albayrak
Tür: Vampir,Fantastk
Goodreads Puanı: 4.15
Sayfa Sayısı: 500
Seri Sıralaması: Black Dagger Brohterhood Serisi #2
Yayınevi: Dex Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
Kara Hançer Kardeşliği serisi devam ediyor!

Caldwell, New York'ta gecenin gölgeleri arasında, vampirler ve kırıcılar arasında korkunç bir savaş sürüp gidiyor. Altı savaşçı vampir kardeş, kendi ırklarını savunmak için gizli bir grup kurdular. Ölümcül bir canavar tarafından ele geçirilmiş olan Rhage, Kara Hançer Kardeşlerin en tehlikelisi. En hızlısı ve en iştahlı olanı. Yazıcı Bakire'nin en yakıcı savaşçısı. Rhage bir tek içindeki canavarın canlanmasından korkuyor, özellikle de o kız etrafındayken...

Pek çok zorlukla baş etmiş Mary kendini birden vampirlerin dünyasında bulduğunda ve Rhage'in korumasına muhtaç olduğunu fark ettiğinde ne yapacağını şaşırır. Çünkü lanetiyle uğraşırken çoktan kendini aşka kapamış, yıllar önce mucizelere olan inancını kaybetmiştir. Ama Rhage'in güçlü hayvani cazibesi içindeki ateşi yaktığında, Mary aşkını sonsuz kılmak için her şeyi yapacaktır.



Kitap için söyleyebileceğim tek şey mükemmeldi.❤
Kesinlikle ama kesinlikle ilk kitaptan çok daha güzeldi.

Rhage adamım ya! Yaptığı tek bir şeye çok kızdım onun dışında her şeyiyle mükemmeldi.Mary'yi sevme şekli,aşkı,koruma içgüdüsü,her bir sözü çok güzeldi. Ya bir vampir düşünün sevdiği için her şeyi yapabilecek durumda. Gerekirse kendi canını bile verir.Rhage böyle bir vampir işte.

Kızlar Mary'ye gıcık olduklarını söyleyince bende gıcık bir karakter bekliyordum ama hiçte gıcık olacak bir durum yoktu aksine Mary karakterine bayıldım.Rhage'yi reddettiği yerde yaşadığı şeyden dolayı onu haklı buluyorum.Kusura bakma adamım ama yaptığın şeyden sonra kızın ne yapmasını bekliyordun? 

 Mary hasta olmasına rağmen güçlü bir karakterdi ve sevdiğini koruyan bir yapısı vardı.Vampirlerin karşısında şansı olmasa bile Rhage'i korumaya çalışması,Rhage'yi canavarla birlikte sevmesi bunun en büyük kanıtı bence.
Ya bence tam birbirleri için yaratılmış bir çiftti Mary ve Rhage. Rhage'nin canavarını yani ejderhasıyı da sevdim ben.Mary'nin tabir ettiği şekilde güzel bir canavar ve o da Mary'ye tutkun. :D

Esram'dan öğrendiğim kadarıyla 14.kitap onun üzerine olacakmış (seri hakkında yazddığı muhteşem yazıyı okumak isterseniz sizi buraya alalım ) ama biz seride bu kadar ileriye gidebilir miyiz muamma.Yine de ümidimizi kaybetmeyelim.Belki yayınevi bizi şaşırtır. :D

Wrath ve Thor dışında bütün kardeşleri sevdim.İkisinin Rhage'ye yaptıkları yüzünden hala gıcığım.
Aslında Zsadist dışında hepsine az biraz gıcıklığım vardı bu durumdan dolayı.Göğüslerine hançerle çizmeleri affettirmedi bana yaptıklarını.Rhage'ye de kızdım.Adamlar seni öldürecek hala kardeşim, kardeşlerim. Nedir bu böyle? 😒

Serinin üçüncü kitabı Zsadist ve Bella'nın hikayesi.😍 
Seride en merak ettiğim hikaye.Bu kitapta az biraz okuduk bu çifti ama kendi kitaplarında dehşet olacaklar kesin.Z gibi yaralı karakterleri seviyorum ve benim gibi Bella'nın da ilgisini çekiyor bu.Bu kitapta bile mükemmellerdi.Bu yüzden üçüncü kitabı heyecanla bekliyorum.Umarım @dexpub bizi fazla bekletmez. 

Redaksiyon ve çeviri konusunda bir kaç sıkıntı vardı aama ikinci baskıda düzelir bunlar sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI