Beyoğlu Sahaf Festivali 2016

Min Li Li | 11/10/2016 |

Bu yıl blogu ciddi ciddi bayağı boşladım maalesef. :(
En kısa zamanda eski halime dönmek istiyorum ama ne zaman dönerim muamma. *-*
Ufaktan yazılar yazayım arayı fazla açmadan diyorum ama her defasında iki yazı arası geçen zaman bayağı uzun oluyor.
Her neyse içimi döktüğüme göre asıl konumuza gelebilirim.
Beyoğlu Sahaf Festivali olursa Kübra da gider tabi ki! :D



Kısa bir değerlendirme yapmak gerekirse eğer Üsküdar Sahaf Festivali her anlamda daha verimliydi benim için.Bu festivalden Üsküdardakinden aldığımdan daha çok kitap aldım ama çoğu istek listemde olmayan uygun fiyata bulduğum için maksat almış olmaktı. Üsküdarda aldığım kitaplar ise bir tanesi dışında hepsi istediğim kitaplardı.

Öncelikle festival alanı büyük olsa da sahafların yerleri çok küçüktü.Sanırım belediye festival işini bitirmeye çalışıyor.Söz konusu kitaplar olunca neden bu belediyeler böyle önemsiz davranıyor anlamıyorum. Yahu zaten para kazanıyorsun bi on günde kazanma nolacak? Geçen seneki alanda yapılsaydı ne olurdu ki? Bu konuda bu sene Üsküdar Sahaf Festivali sınıfı geçti ama Beyoğlu kaldı benim açımdan.

Çok fazla güncel kitapta yoktu zaten,o da ayrı bir hayal kırıklığı oldu.

Neyse gelelim aldığım kitaplara.Genelde 5 tl ye aldım kitapları ama istisnalarda var,yeri geldikçe onları kaça aldığımı belirtirim.





Bu kitapları bir yerden aldım yanlış hatırlamıyorsam.

Lisacım ve Cecelia isteklistemdeydi.

Diğer ikisi görünce dayanamayıp aldığım kitaplar oldu.

Dördüne 20 tl ödedim.













Festivalden aldığım diğer kitaplar ise 50 tonlar.
Aslıda bu seriyi pdf okuyordum ama hem Esra aklıma girince hemde ikisi sadece 10 tl olunca amann alayım dursun kitaplıkta dedim. :D














Melissa Senate tarzını sevdiğim bir yazar ve bende olmayan tek kitabı oydu.O yüzden görüncr kaptım hemen.

Diğer ikili çok istediğim kitaplar değildi ama görünce aldım onları da. :D
Üçüne 15 tl verdim.















Üçünü aynı sahaftan aldım.
Jules Verne srekli karşıma çıkınca en sonunda alayım dedim. :D
Tanesi 15 TL.











Esir Yürek'i görür görmez üzerine atlamış olabilirim. :D
Onu 10 tlye aldım.

 

Olmadı Baştan Alalım merak ettiğim kitaplardan biriydi.

İkisinide en kısa zamanda okumak istiyorum.











Modern Klasikler serisini Zweigleri tamamlayarak yavaştan topluyordum. Bu yüzden festivalde Ay'a Yolculuk'u görünce aldım.Nasıl olsa bir gün alacaktım.


Kayıp Kahramanda öyle.Zaten diğer serisinin son iki kitabı kalmıştı bende olmayan ama Kayıp Kahramanı 5 tlye bulmuşken alayım dedim.


Pazartesi Erkeğini ilk çıktığı zaman almış ve okumuştum fakat daha sonra bir daha okumam diye takas yapmıştım.Festivalde karşıma çıkınca kararsız kaldım ama baskısı yok diye aldım.Tamamen arşiv amaçlı yani.





Son olarakta bu alışverişin en gözdeleri.
Tamam ingilizce seviyem kusursuz bir şekilde ingilizce bir kitabı okumaya müsait değil ama bu uygun fiyatlara bulunca almama engel olmuyor. :D
Bu kitapları kaça aldım sizceee?????
Hemen söyleyeyim...
Bu ciltli ve ingilizce kitapların tanesi 3 tl idi evet evet sadece 3 tl.😈
Lisa Garner,Sandra Brown ve Tami Hoag'ın(Soyadını yanlış hatırlıyor olabilirim) ondan fazla kitabı vardı. İngilizce arşiv yapmak isteyenler için idealdi bence.Bana kalsa kalan paramın hepsini oraya yatırırdım ama abartma Kübra dedim. O yüzden sadece ilgimi çeken Judithleri aldım bir tanede Elizabeth Lowell aldım.Onun kitapları da çoktu.
Aldığım Her Nefesteyi bir ara yeniden okıyacağım, sonra ingilizcesini de okurum.
Kitapların iç baskıları ve kapakları sade ama çok hoş.Üzerlerinde etiket fiyatı olarak 25 dolar yazıyor.Tamam çok güncel değiller ama üç tl yani!😏
Üçüne 9 tl verdim.



Festivalden aldığım kitaplar bu kadardı. :)
Bu aralar aldığım ve takas yaptığım kitplarda var.Bir ara onları da paylaşırım.Sonra fuar başlıyor. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI