Okuma Etkinliği #10 - Şimdi Benimsin || Yorum

Min Li Li | 6/17/2015 |

Yazar: Güneş Demirel
Tür: Dram,Töre
Goodreads Puanı: 4.21
Sayfa Sayısı: 564
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Kötü bir başlangıçtı onlarınki. Ne Elif hak etmişti başına gelenleri, ne de Fırat istemişti böyle olmasını. Bir gecede hayatlar değişmiş, hayaller yıkılmıştı... Zaman unutturabilir miydi kötü anıları? Affedebilir miydi günahı? Haksızlıkların en büyüğünü yaşayan Elif, ailesi tarafından dışlanırken, felaketi olan insanlar tarafından sarıp sarmalanır. Her geçen gün nefret ateşiyle bilense de, hayata tutunmaya çalışır.
Fırat ise pişmanlıkları ve vicdanı ile savaşırken, Elif'in masumiyetine ve güzelliğine yenilir. Gün geçtikçe ilmek ilmek her hücresine işler Elif. Artık Fırat için hayatın amacı, affedilmek ve kara sevdasına karşılık bulabilmektir. İki töre mahkûmunun hayat yolculuğuna eşlik ederken, hem yüreğiniz acıyacak, hem de dev bir aşka tanık olacaksınız.


Ben şimdi bu kitaba nasıl bir yorum yapsam acaba? *-*

Hayır ne yazarsam yazayım spoiler içerek gibi de. :D

Fazla spoiler vermeden üstünden anlatmak en iyisi sanırım.


Kitap biraz dram tadında.

Elif'in yaşadıklarına üzülüyorsunuz,bazen de ona kızıyorsunuz.Fırat'a ise kızgınım açık ve net.Yaptığı şeyin hiçbir meşru tarafı yok maalesef.Elif zamanla ona karşı koyamasa da ben okurken bu kızgınlıktan vazgeçemedim.

Elif'in başlarda yaşadıklarını okurken ağladım.Beni en çok üzen ve ağlatan şeyse ailesinin ona sırtını dönmesi.Özellikle herşeyin sorumlusu olan o pislik ağabeyi. >.<
Nefret ettim ondan da eşinden de...
Fırat'ın Elif'e bunu yapmasından da kaçan sözlüsünü ve Elif'in ağabeyinin öldürülmesini tercih ederdim açıkcası. -.-

Fırat'ın ailesinin Elif'e bu kadar yakın davranacağını pek sanmıyordum.Ama ilk günden beri hep iyi davrandılar.Yine de onlarda Fırat'ın yaptığı şeyi onayladıkları için onlara karşı nötrüm. :3

Bazen Elif'e de kızdım.İçinde isyanlarda hep ama bunu dışarıya yanstımaktan aciz kaldı. *-*

Fırat yaptığı şey için sürekli vicdan azabı çekti.Elif acı çekti.Lakin sonları mutlu oldu.
Tabi kitabın sonunda sizi küçük bir sürpriz bekliyor.Tabi ben o sonu okuyunca isyan bayraklarını çektim. :3

Kitap akıcıydı,okumaya başladım bir bakmışım ki 150 sayfaya gelmişim.
Kitap kapağı zaten muhteşem.Söze gerek yok.Hem ciltli kitap daha ne olsun. :D

Şimdi Benimsin ile Güneş Demirel'i de okumaya başlamış oldum.Bendeki diğer kitabı Aşk Kanatları da en kısa zamanda okunacaklar arasına girdi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI