Okuma Etkinliği #11 - Kır Papatyası || Yorum

Min Li Li | 6/22/2015 |

Yazar: Dilek Taygun
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.00
Sayfa Sayısı: 350
Yayınevi: Mendirek Yayınları
Baskı Yılı: 2015
“Kızma…”
Kızın ağzından bu kelime yalvarır bir tonda çıkmıştı. Adam daha fazla dayanamayarak masanın üzerinden elini uzatarak kızın elinin üzerine bıraktı.
“Kızdığım sen değilsin küçüğüm… Kendime kızıyorum.”
Genç kızın kavisli kaşları şaşkınlıkla kalkmıştı. “Neden?”
“Bana emanet edilene sahip çıkamadım,” dedi adam yüzünde sıkıntılı bir ifadeyle.
“Ben… Ben senin için sadece bir emanet miyim?”

 İnci küçükken ailesini kaybetmiş ve babaannesinin yanında yaşamaya başlamış.18 yaşına gelince büyük bir şehirde üniversiteye hazırlanması için babaannesinin bir tanıdığı vasıtasıyla İstanbul'a geliyor ve o arkadaşının oğlunun evinde kalıyor.

Bu kişi ise Gökhan.İnci ile karşılaşmadan önce çocuk bakıcılığı yapmakla ilgili yorumlar yapsa da İnci ile tanışınca işler değişiyor tabi. :3

18 yaşında bir kızın hiç tanımadığı bir adamın yanında kalması ve bu kadar rahat olması açıkcası beni biraz şaşırttı.Belki geri kafalılık yapıyorum bilemiyorum ama bu durumu yadırgadığım gerçeği değişmiyor.

Kızın 18,erkeğin 30 yaşında olması açıkcası beni olumsuz etkiledi.Haliyle bu durum kitabın devamına da yansıdı. -.-

Kız karakter 20 yaşında olsa bir nebze derim ki kız 20 yaşında olabilir ama onlu yaşlar bana çocuksu geliyor ki öyle de bence.18 yaşında biri belki ben çocuk değilim diyebilir,tıpkı karakterimizin dediği gibi ama benim gözümde çocuk.Böyle olunca kendisinden 12 yaş büyük birine ilgi duymasını da yadırgıyorum.Erkek karakterin ise 18 yaşındaki kızı, olgun baştan çıkarıcı bir kadın olarak tanımlaması benim için son nokta oldu sanırım. :D

Yazarımız anlatımı hem bayan karakterin bakış açısıyla  hem de üçüncü kişinin bakış açısıyla anlatmış.Bu tarz anlatımları sevmiyorum maalesef.Ya tamamen ilahi bakış açısıyla ya da bir kız karakter, bir erkek karakterin bakış açısıyla anlatılsaydı belki daha iyi olabilirdi.

Evet çok komik sahneler,okurken sizi eğlendiren ve güzel sahneler var ama dediğim gibi yukarıda bahsettiğim unsurlar maalesef kitap hakkındaki genel düşüncemi etkiledi.

Eğer bu yorumumu okursa umarım yazarımız kızmaz.Zira hakarete varmayacak şekilde kitap ile ilgili yapılan eleştirinin yapıcı olduğunu düşünüyorum. :)

Okuma etkinliğimiz kapsamında kitabı incelediğimiz için de düşünceleriminden daha farklı, düşündüğümden daha güzel anlatmak yerine düşündüğüm doğruları,gerçekleri yazmayı daha uygun gördüm. :)

Yazarımın ilk kitabı Kır Papatyası,başarılarının daim olmasını diliyorum. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI