Kargo Ne Getirdi?

Min Li Li | 6/03/2015 |

Selamlar. :D

Bu kargo aslında uzun zaman önce geldi ama ancak yazabildim. :(

Kristal Kitap  vakti zamanında blogunda bir çekiliş yapmıştı.Bende o çekilişe katılmıştım.Fakat sonradan böyle bir çekilişe katıldığımı unutmuşum.Eğer Kristal adresimi istemese hiç aklıma da gelmezdi sanırım.Maaalesef unutkanlık daha bu yaşta başladı bende. *-*


Her neyse,işte bir gün kahvaltı yapıyoruz ve birden kapı çaldı.Bizde dış kapının zili çalıyorsa genelde kargo geliyordur.Başka bir atraksiyonumuz yok maalesef bundan başka. :D

Kargo alındı ve paket görülünce ufak bir sevinç çığlığı atıldı.Tabi içimden zira baba evde. :3


Paket biraz hırpalanmış ama içine bir şey olmamış heps sapasağlamdı. :3
Gelelim bu güzel paketin içindekilere ;



Paketin içindekileri tek tek inceleyelim. :D


Tersyüz kitabını merak ediyordum.Bu yüzden kitabı kazandığıma çok sevindim. :)

Yanında Yabancı'nın takvimi ve ayraçlarda vardı.

Natasha Boyd ayracı imzalı. :3



İçinde yer alan diğer ayraçlar ve önokumalar.




Beyoğlu'nun En Güzel Abisi not defteri.Çok güzel ya insan yazmaya kıyamaz. *-*

Post-itler kullanılacak. :D

Ve benim kitaptan bile çok sevindim şey ise resimde gördüğünüz kirpili ayracım. <3
Benim için üşenmemiş,zahmet etmiş blogumla aynı temalı ayraç yapmış bana.Bunu görünce daha çok mutlu oldum.

Bu güzel hediyeler için tekrardan çok teşekkür ederim Kristal'im. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI