[Kitap] Yaz Aşkım

Min Li Li | 12/15/2014 |
yaz_aşkım
Idaho'da iki şeye yaygın olarak inanılır.

-Idaho dünyanın en güzel yeridir.
-Dünyadaki tüm kötü şeyler Kaliforniyalıların başının altından çıkmaktadır.

Idaho'da işler bu şekilde yürürken, gazetelere yazdığı küçük öykülerle meşhur olmuş Hope Spencer, kafasını toplamak için tatile çıkmaya karar verir. Üstelik tatil yapmak için daha önce hiç gitmediği Idaho'yu seçmiştir. Unutmadan söyleyelim. Hope Spencer, Kaliforniyalıdır.

Birazcık ilham için başladığı bu tatil, Hope'un kontrolünden çıkmak üzeredir.



738398

Yine bir Rachel klasiği.Güzeldi.Zaten bu kadının bir kitabı dışında bütün kitaplarını seviyorum sanırım. :D

Serinin ikinci kitabı aynı zamanda Chinooks Hockey Team Serisinin 3. Kitabı olan  Aşk Seni Bulursa kitabı.Bir kitap iki seri yani. :D

Serinin 2. kitabı benim Chinooks Hockey Team Serisinin en sevdiğim kitabı. <3

Yazma sıkıntısı çeken Hope Gospel'e gelir.Buradaki yakışıklı şefimiz Dylan ile aralarında daha ilk karşılaşmada bir etkileşim olur ve daha sonrada bunun devamı gelir. :D

Hope'u sevdim sevmesine ama Dylan'ı bu kadar çabuk affetmesine bozuldum,arkadaş ben okurken bozuluyorumda adam sana onca lafı söyledikten sonra sen bozulmuyor musunda gidip hemen affediyorsun? Yok anacım bu kızlar bir çarpık gülümsemeli karizmatik erkeklere hemen tav oluyorlar. :D

Dylan'da diğer Rachel erkekleri gibi mükemmel ama aynı zamanda öküz.Sonlarda bir olay yüzünden Hope için neler neler dedi ve Hope'da onu süründürmeden hemen affetti.Böyle olunca kadın karakterlere daha fazla kızıyorum.Adama sana demediğini bırakmadı bir seni seviyorum lafıyla hemen yelkenleri suya indiriyorlar yahu. *-*

Okuduğum kitapların çoğu şehirde geçtiği için böyle kasabalı hikayeleri ayrı seviyorum.

Yine sıcak ve hoş bir romantik komediydi. :)

Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI