[Mim] İki Eğlenceli Mim Bir Arada

Min Li Li | 12/12/2014 |
tumblr_m8ijnxRsMh1qb4p3ko1_500


Kristal Kitap beni mimlemiş.Bu güzel mim için teşekkürler. :D



1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?

Kim 500 Milyon İster? :D



2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın?

Hmm bu soruyu aklıma direkt Moliere geldi. :D
Onun herhangi bir kitabı olabilir.



3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?

Hemen Japonya'ya uçtum. Güzel bir dil eğitimi aldıktan sonrada güzelce bir yerleştim. Sonra ver elini mangalar, kitaplar. Belki bi yayınevinde işte bulabilirim. Japonya sonuçta orası tembel insanı sevmez. Çalışmak gerek. :D



Kristal'in cevabını aynen kopi paste yapıyorum. :D



4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?


Sevgilim yok o yüzden bir jest yapma imkanımda olmadı hiç. :D

Anneme yaptığım bir sürü jest var ama büyüklüğü konusunda kararsızım sanırım hiçbiri çok büyük değil. :)



5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.


Ailem,kitaplarım ve bilgisayarım interneti ile beraber.




6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?



Tedavisi olmayan hastalıkların hepsi kötü.


Bu soruyu da aynen kopyalıyorum. *-*





7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?



Cevap vermeme hakkımı kullanıyorum. :D


Sıra ikinci mimde. Bu mimde sevdiğimiz bir şeyi cevaplarımıza uyarlıyormuşuz. :D


Benimde en sevdiğim şey çikolata ama Kristal Kitap onu kullandığı için tamamen kopyacı olmayım diye sevdiğim diğer şeyle makarna ile değiştireyim. :D



1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

    1. Pasta Can Dance / Any Body Can Dance

    2. Confessions Of A Pasta / Confessions Of A Shopaholic

    3. Daawat-e-Pasta / Daawat-e-Ishq

    4. Pasta: Tomb Raider / Lara Croft: Tomb Raider

    5. Bay ve Bayan Makarna / Bay ve Bayan Smith




2.  Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.  

    1. The Pasta / The Originals

    2. My Secret Pasta / My Secret Hotel

    3. Cunning Single Pasta / Cunning Single Lady

    4. Makarna Mevsimi / Kiraz Mevsimi



3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü ( şiir de olabilir ), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Sırnaşık Makarna :D / Sırnaşık Sevgilim-Ebru Gündeş




4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

    1. Makarna Taşı / Cehennem Taşı

    2. Şahane Bir Makarnanın Gizli Günlüğü / Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü

    3. Makarnanın 50 Tonu :D / Grinin 50 Tonu

    4. Makarnayı Seçtim / Aşkı Seçtim




Ben bu ikinci mimi çok ama çok sevdim. :D

Bende Bir Hayalperest'in Zaman Yolcuğunu mimliyorum ama hoşuna giden varsa yapabilir. :)

2 yorum:

  1. En güzel cevaplar kitaplardan çıkıyor nedense. :D
    Şahane Bir Makarnanın Gizli Günlüğü ve Makarnanın 50 Tonu'na bayıldımmmmm. :))))

    Ortak hayallerimizde varmış. :D Birlikte uçalım o zaman Japonyayaaaa. :)))

    YanıtlaSil
  2. Haha aynen canım. :D
    Seninkilerde güzeldi,çikolata okuyunca hep insanın çikolata yiyesi geliyor. :D

    Evet bende çok istiyorum Japonya'ya gitmek.Haha eğer kısmet olursa uçarız. :D

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI