[Kitap] Aşkın Müziği

Min Li Li | 12/11/2014 |
askinmuzigi-kapakön-658x1024
Vegas’ta geçireceği gecenin sabahını hiç de böyle planlamamıştı…

Evelyn Thomas’ın yirmi birinci doğum gününü Las Vegas’ta kutlamak gibi büyük planları vardı. Ama kesinlikle akşamdan kalma bir halde banyo zemininde uyanmak, otel odasında son derece yakışıklı ve dövmeli yarı çıplak bir adamın varlığı ve parmağında King Kong’u korkutabilecek boyutta bir yüzük bu planlar arasında değildi. Bir de tüm bunların nasıl olduğunu bir hatırlayabilseydi…

Bu kitabı bir yarışmadan kazandım.Böyle alacaklar listemden bir kitap daha eksilmiş oldu. :D
Son iki seferdi şansım dönüyor sanırım.Şu ana kadar dört yarışmadan kitap kazandım ama ilk ikisi olmasa da olurdu,öylesine katıldığım yarışmalardı.Ama son ikisi ksinlikle istediğim kitaplardı.Bu yüzden kazanınca çok sevindim. :D

Her neyse konumuza geri dönelim.

Bu tarz kitapları seviyorum ama son zamanlarda okuduklarımı pek beğenememiştim.Onların üstüne iyi geldi.

İLK ÖNCE YORUMDA SPOİLER OLACAĞINI SÖYLEYEYİM DE ONA GÖRE OKUMAYA YA DA OKUMAMAYA KARAR VERİN. :D

7561284

Kitap Las Vegasta bir otel odasında başlıyor.Konudan da anlaşılacağı kızımız üzere yirmi birinci yaş gününde popüler bir grubun gitaristi ile Vegas usulü evleniyor.Ve macera başlıyor. :D

Kitapta sevdiğim özelliklerden biri de erkek karakterin bu evliliği bilerek yapması,kız sarhoş olduğu için hatırlamıyor ama erkek her saniyesini hatırlıyor.Bu yüzden daha çok sevdim hikayeyi.

Evelyn kendisine geldikten sonra David ile ayrılmaya karar veriyor ama paparazziler bir kere bu evliliğin kokusunu almışlar kızı rahat bırakırlar mı?tabiki hayır. :D

Bu yüzden David Evelyn'i Los Angeles'a getirtiyor.David'in buradaki sinir bozucu tavırlarına çok gıcık oldum. *-*

Evelyn'in avukatlar ile yaptığı tatsız konuşmadan sonra oradan ayrılmaya karar veriyor ama grubun davulcusu Mal onu durduyor ve kendi evine getiriyor.Bunu öğrenen gitaristimiz David soluğu orada alıyor ve Evelyn'i oradan hatta LA'dan götürüyor.

Dış etkenlerden uzak geçirdikleri zamanda boşanmak vazgeçip bu evliliğe bir şans daha veriyorlar.Bu kadar çabuk mutluluğa kavuştukları için ilerleyen sayfalarda kesin kötü bir şey olur ayrılırlar sonra tekrar barışılar ve finito diye düşünüyordum ama bu ayrılma nedeni açıkcası aklımın ucuna dahi gelmedi.Söylemeyim de daha fazla spoiler olmasın.Yalnız şunu diyebilirim pislik David. :P

Evelyn'de çok çabuk affetti canım,insan biraz daha süründürür. *-*

Eksik bulduğum ya da havada kalan yerler olsa da okurken eğlendiğim bir kitap oldu.Eğlenceli diyalogları vardı.Özellikle Mal'in olduğu sahneler şahaneydi. :D

Bu tarz kitaplar daha çok çıkmalı ve bizde okumalıyız.

824941

Serinin diğer kitaplarını da çok merak ediyorum umarım seri araları fazla açılmadan okuruz diğerlerini de. :)

Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI