[Kitap] Yalancı Aşık

Min Li Li | 12/19/2014 |
yalancı_aşık
Violet McGinn, anormallikten ve soyut şeylerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan, mantıklı bir kadındır. Belki de bu yüzden kendine meslek olarak muhasebeciliği seçmiştir. Annesi ünlü bir medyumdur ve bir gün hastaneye yatırılır. Violet, annesinin işini bir süreliğine devralmak zorunda kalır ve hiç istemese de sahte medyumluk yapmaya başlar. Drew Watson, yakışıklı bir bar işletmecisidir.

Cumartesi geceleri barında çaldığı müzikler eşliğinde dans eden müşterileriyle ve arkadaşlarıyla mutludur. Chris Abbott ise her kadının hayalini kurduğu genç, yakışıklı, kibar ve başarılı bir doktordur. Violet birini seçmelidir. Kalbini mi yoksa mantığını mı dinlemelidir? Yolunu bulmaya çalışırken yapacağı bir hata, belki de üçünün kaderini toptan değiştirecektir.



738398

Diğer kitap Dalgalar Aşk Getirse'ye bayılmış biri olarak bu kitap onun yanından bile geçmiyor maalesef.Yine eğlenceli ve komik diyaloglar,çatlak karakterler vardı ama hem esas kıza hemde esas erkeğe baya kızdığım yerler oldu.Bu da düşüncelerimi etkiledi haliyle.

Violet'in normal erkek istiyorum diye diye Drew'den uzak durmasına deli oldum!!!! Drew'e de Violet onu istememesine rağmen peşinden gitmesine sinir oldum. -_-

Onun dışında okurken kahkaha attıran diyaloglar çokçaydı.Zaten diğer kitapta öyleydi.Bence bu yazarın kişiliğinden kaynaklanıyor.Eğer facebookta takip ediyorsanız kendisininde en az kitaplardaki karaktelerleri kdar eğlenceli ve neşe dolu bir bayan olduğunu görürsünüz. :)

Kristal Kitap bu kitap için beklentimin yüksek olmamasını söylemişti o yüzden kendimi hazırlayarak okumuştum kitabı,belki de bunun da etkisi vardır. :D

Uzun lafın kısası çok kötü de yazsa her türlü okurum ben bu yazarı.Yazarın kendisini de seviyorum o yüzden yazdıklarını da seviyorum. :D

Daha önce eklemiştim ama bir daha ekleyeyim.Yazarın bu resmine bayılıyorum.Çok hayat dolu ve neşe dolu bir insan olduğunu hatırlatıyor bana  ne zaman görsem. :)

1377385_594535633938925_2052755409_n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI