[Kitap] Cehennem Taşı

Min Li Li | 12/13/2014 |
Elle Jasper - Afterlight
Geceden Korkmamızın Bir Nedeni Var...

Savannah'nın en alışılmadık dövme sanatçısı, Riley Poe için yeraltı dünyası bir hayli tanıdık. Çünkü her gün o uçurumun tam kenarında yaşıyor ve çalışıyor. Şimdi ise neredeyse aşağı atlamak üzere.

Riley, erkek kardeşi yüzlerce yıllık günahkâr bir vampir tarikatı tarafından ele geçirildiğinde gölgeler ve kandan bir dünya ile orada var olanları keşfeder.

İşbirlikçisi ise Eli Dupre adında yakışıklı bir vampirdir. Eli Riley'nin güzelliğinden de en az onun eşsiz kanı kadar etkilenmiştir. Daha da kötüsü Riley'nin kanını çekici bulan sadece Eli değil, başkaları da var.

Riley, erkek kardeşini mutlak ölümsüzlükten kurtarmak için hayal bile edemeyeceği tehlikelerle, kana susamış acımasız düşmanlarla, sonu gelmeyen ve karşısına çıkan herşeyi silip süperen şeytani bir açlıkla yüzleşmek zorunda.



738398

Bu kitaba bayıldım. <3.<3

İlk önce orjinal kapakları kullandıkları için ve bizi böyle harika bir seriyle tanıştırdığı için Olimpos Yayınevine sonsuz teşekkürler. ^^

Serinin üç kitabını da geçen sene almıştım ama kitaplığımda duruyordu öylece.Dedim ki öylece boş boş duruyor kitaplıkta,bari okuyayım da takasa koyayım.Böylece kitaba başladım.Okurken bir bakmışım ki 180 sayfaya gelmişim.Kitap sıkmadan okuttu kendini.Sonra zaten merak,heyecan ve sevgiyle kitabı bitirdim. :D

Bayan karakter Riley Poe'ye bayıldım.Böyle karakterlere bayılıyorum.İkilemde değil,ne istediğini biliyor.Aynı zamanda kardeşi Seth'e olan sevgisini ve bağlılığını da çok sevdim ben.

Ama en çokta Dupre ailesini sevdim.Her bir üyesiyle hemde.Phin,Luc,Josie,Eli,Elise ve Gilles.Baba Gilles,anne Elise ve çocuklar.Aklınıza hemen Cullenlar geliyor değil mi?İlk okumaya başladığım zaman benimde onlar gelmişti ama bu aile onlardan daha eğlenceli bana göre.Bütün üyeleri ayrı ayrı sevdim.Birde bu kitapta yer alan karakterlerin çoğunu sevdim.

Acaba kusursuz yüzünde bir tanecik mavi beni olan mavi gözlü Eli'den bir tanecik alabiliyor muyuz? Yok eğer onu alamıyorsak Phin'de olur,Luc'a da hayır demem doğrusu.Gilles bey evli olmasaydı onu da isterdim ama eşine yazık olmasın şimdi. :D

İşte bu kadar çok sevdim bu kitabı. :D

Çok eğlenceli diyaloglar vardı.Dupre ailesinin insanların zihnini okuma özelliğini sevdim.Riley Eli hakkında ne düşünürse düşünsün anında Eli'nin haberi oluyordu.Bazı sahneler cidden eğlenceliydi. :D

Riley ve Eli'nin aşkı daha yeni başladı ama çok sevdim bu çifti ve her kitapta eminim daha da artacaktır. <3

Kitabın konusundan çok karakterlere odaklı bir yorum oldu ama olsun. :D

Gelelim kötü habere. *-*

Kitap bitince ufak bir araştırma yaptım ve serinin beş kitaptan oluştuğunu gördüm.Bizde üç kitabı çıktı.Diğer iki kitabı da en kısa zamanda çıkar diye umut ediyordum ama Olimpos Yayınevinin facebook sayfasında gezinirken kötü haberi gördüm.Maalesef devam etmeyeceklermiş seriye.Bu haberi öğrenince yıkıldım resmen.

535e2ef66d2d8e8049adc89f
Dün gece aynen bu moddaydım. :(



Böyle sevdiğim yayınevlerinin sevdiğim serileri yarım bıraktıklarını öğrenince çok üzülüyorum. :(

Umarım Olimpos Yayınevi devam etmeme kararını tekrar düşünür.Gerçi sadece bir okurun isteğiyle devam edecek değiller ama yine de bir umut,serinin zaten üç kitabı çıkmış,geriye kalmış iki kitabı.Benim gibi sevipte heyecanla bekleyenler vardır eminim.Keşke yayınevi devam kitaplarını çıkartsada bizi mutlu etse.

Goodreds puanları da iyi bence.Lütfen Eli ve Riley aşkını ve maceralarının devamını okuyalımmm. :)

Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI