[Film] Khoobsurat

Min Li Li | 12/09/2014 |
tumblr_ng2rdlQqbp1tgp298o1_1280

Oyuncular

Sonam Kapoor,Fawad Khan, Kiron Kher, Ratna Pathak

Konusu

Mili (Sonam Kapoor) hayat dolu genç bir kız ve aynı anda yetenekli bir fizyoterapisttir. Bu nedenle, ülkenin Sambalgarh adlı bölgesine, eski bir kraliyet mensubu olan bir hastayı tedavi etmeye gönderilir. Oradaki genç ve yakışıklı prense aşık olur, fakat kraliyetin yaşadığı hayata uyum sağlayamamaktadır.





tumblr_n9xypgZx381rwbf4ro2_500tumblr_n9xypgZx381rwbf4ro1_500

Prensesim Sonam'ın son filmini de izlemiş bulunmaktayım. :

Yukarıdaki giflerde gördüğünüz gibi Sonam hanım çatlak ve çılgın bir karakteri canlandırıyor. :D

Film hakkındaki yorumlara baktım da filmi beğenen de var beğenmeyende.Ve en nefret ettiğim şeylerden biri de Sonam'ın oyunculuğuna laf edilmesi. *-*

Sonam'ın mizacı biraz soğuk duruyor ama tanıdıkça seversiniz cimcimeyi. :D

Neyse efendin biz filme geri dönelim.Yukarı da da bahsettiğim gibi filmi sevende sevmeyende var.Ben taraflı olacağım bu konuda elbette.Filmi sevdim.Zaten Sonam'ın hiçbir filmi bana göre kötü değil.Sevdiğim oyuncuların filmleri ne kadar berbat olursa olsun sevme gibi bir huyum var. :D Ama yanlış anlaşılmasın tabi film güzel.

Filmin yapımcısının Disney olması filme bir masal havası veriyor.Klasik konu kız prense aşık olur.

Kraliyetin yaşadığı hayat mı arkadaş o nedir öyle yahu? Mili geldi de biraz renk,hayat geldi. :D

tumblr_n9uhdcOdUC1trk3bco4_250



Bir prense bunu diyebilen kaç tane kız çıkar acaba? :D

Mili'nin iç sesleriyle konuşmasını sevdim.Renkli kıyafetleri,özgür ruhu,inatçılığını,cesur hareketlerini de.Kısacası Mili'nin herşeyini sevdim.

Prensimiz Vikram bütün prenslerde olan özelliklere sahip ayrıca ilk başlarda birazda uyuz. :D
Mili ile vakit geçirdikçe ona abayı yakıyor doğal olarak,Mili de aynı şekilde.Yalnız aşık olmalarına oluyorlar ama ikisi de ben seni seviyorum diyemiyor.Çünkü prens nişanlı!!!!! Allah'tan evli değil. :D

tumblr_naqgpyi9DO1qeqldjo3_500

tumblr_naqgpyi9DO1qeqldjo1_500

tumblr_naqgpyi9DO1qeqldjo2_500

İkisinin tepkisi. :D

Bu arada kızımızın çok sakar olduğundan bahsetmiş miydim?Sürekli bir şeyleri kırıp döküyor. :D

İyileşmek istemeyen kral inatçı Mili ondan daha inatçı.Gelen doktorlar sürekli geri gitmiş.Mili'nin de gideceğini sanıyordu ama yanılıyor.Doktorumuz hastasını iyileştirmeden gitmek istemiyor.

Mili burada zaman geçirirken aslında ailenin göründüğü gibi olmadığını yani en azından ben öyle gördüm.Kral hasta olduğu için herşey kraliçeye kalmış o da işi disipline vurmuş o yüzden aile üyelerinin arası soğuk ve samimi değil.Tabi onları böyle yapan asıl durum var ki bunu söylemeyim fazla spoiler olmasın.Böyle bir ortama cıvıl cıvıl,kıpır kıpır,aklındakini anında söyleyen açıksözlü,çatlak bir kızın geldiğini düşünün.Haliyle kimse ilk başlarda Mili'den memnun değil.En başta da kraliçe.

Zamanla kralda,prenseste ve prensimizde Mili'ye alışıyor ve seviyor.Sevmeyen tek kişi kraliçe.Bende onu sevmedim. *-* Ama sonlara doğru davranışlarını düzeltti de geçer not aldı bende. :D

tumblr_ncd9gn4u8y1sj3d1io10_250

Mili Vikram'ı havuza itme planları yaparken okuduğu kitap dikkatimi çekti.Yani çekmese tuhaf olurdu ama di mi?Davild Baldacci'nin "John Puller" serisinin 2. kitabı The Forgetten'miş.Araştırdım ama ne seri ne de kitap daha burada çıkmamış sanırım. :/

Birde şu kütüphane sahnesi var ki ;

tumblr_nbqewnoa8s1s88ak5o3_250 tumblr_nbqewnoa8s1s88ak5o4_250

Bizimkilerin ilk aşk kıvılcımları burada başlıyor,ayrıca o kitaplıktaki kitapları istiyorummm. :D

Mili'nin annesi de tıpkı kızı gibi çatlak ya onu da çok sevdim.Kirron Kher sevdiğim oyuncu teyzelerden zaten.Burada da rolünü güzel oynamış.

Mili ile annesinin skype konuşmaları filme renk katmış.

tumblr_nc6fgc9QpK1qawld4o1_500



Yine bir Mili ve Manju konuşması sırasında ortya çıkan Viku.
Viku Manju'ya selam verirken görüldüğü üzere Mili'nin hemen yanında,buradaki hareketleri falan çok güzeldi bu sahne ya :D

tumblr_nbneyxkkCl1thrixco3_250 tumblr_nbneyxkkCl1thrixco5_250



Burada ikisininde hiçbir olmamış gibi davranmaya karar vermeleri;görünürde öyle konuşup içlerinde tam tersini istemeleri eğlenceliydi. :D

Film hakkında hemen hemen her sahneyi yazarım aslında ama o kadar abartmayım. :D
Boş vaktiniz varsa ve eğlencelik bir şeyler izlemek istiyorsanız tam size göre bir film.

Ayrıca ben bu ikiliye bayıldım.Genelde filmlerde oynayan oyuncular Filmfare dergisinde çıkıyor.Sonam ve Fawad'da Filmfare'de çok güzel çekimler yapmışlar.Her bir kareye bayıldım.

tumblr_nbnxqfOTzT1tpaac8o2_250 tumblr_nbnxqfOTzT1tpaac8o4_250

tumblr_nbnxqfOTzT1tpaac8o5_250 tumblr_nbnxqfOTzT1tpaac8o9_250




Bu resimlere bayıldım,BAYILDIM. <3.<3



540ad4282ce31

BwxALdeIcAA3xEl

ei-221483

ei-221487

fawad6





Fawad yolun açık olsun,bundan sonra takip listemdesin. ^^

Birde bu ikilinin yeniden bir filmde olabileceği konuşuluyordu umarım olur,kimyaları harika. <3

1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI