[Kitap] Aranan aşk Bulundu

Min Li Li | 12/30/2014 |


  Tür: Contemporary Romance
Goodreads Puanı: 3.87
Orijinal Adı: Searching for Someday
Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Pınar Polat
Yayınevi: Nemesis Yayınları
Kate'e ailesinden genetik bir miras kalmıştır: insanlar arasındaki duygusal elektriklenmeyi hissetmek. Kimin kimden hoşlandığını, kimin kime sinir olduğunu, hangi çiftlerin uyumlu, hangilerinin uyumsuz olduğunu anlamak için onlara dokunması yetmektedir. Bu özelliğini kendisi için bir kez bile kullanamamıştır oysa. 

Bazen bir ödül, bazen de bir lanet gibi hayatına yön veren bu özelliğini, başka insanları mutlu etmek için kullanmaya karar verir ve arkadaşlarıyla birlikte bir çöpçatanlık şirketi kurar. İnsanlar kendilerine doğru eşi bulabilsinler diye gizemli özelliğini kullanacak ve onları bir araya getirecektir. 

Bir gün ofisin kapısından içeri giren bir adam ise, bütün işleri değiştirir. Kate ilk kez, kendisi için doğru olan bir adamın titreşimlerini hissetmektedir. Aranan aşk bulunmuştur; şimdi geriye sadece, onu elde etmek kalmıştır.


Jennifer Probst severek okuduğum bir yazar.Aranan Aşk Bulundu kitabını da severek okudum ama aynı zamanda bu karakterlere kızmamı da engellemedi. :D

Kate'e üzülmüştüm başlarda,böyle bir yeteneği var ve o da kendi ruh eşini istiyor ama olacak dediği kişiler hep başkasının ruh eşi çıkıyor.Sonra ne oluyor kızımız ruh eşiyle karşılaşıyor.Vay efendim benim tipim değil,yanlış kişi şöyle böyle öyle vs. vs. cidden bu satırları okurken Kate'e çok kızdım. *-*

Slade ise çok tatlı mı tatlı,komik mi komik ve yakışıklı mı yakışıklı bir boşanma avukatı.Bir olay  sonucu bir araya geliyorlar ve kızımı Slade'e gerçek aşkın olduğunu kanıtlamak için ona randevular ayarlıyor.Buna daha da sinir oldum tabi. *-*

Slade en başından beri Kate'i istiyor ama Kate yanlış erkek tipim değil diye diye çocuğa başka kızları ayarlıyor.Slade onlarla buluşuncada içi gidiyor tabi.Slade en son buluştuğu kız ile biraz zaman geçirsede Kate gününü görsün diye az söylenmedim. :D

Tam Kate düzeldir artık kendini Slade'e açtı derken hobaaa bu seferde aynı şeyi Slade yapmaya başladı.Yok efendim ben aşkların adamı değilim de bana göre değilde öyle de böyle.

Yani dedim sizi bana sayıyla mı veriyorlar. :D

Allah'tan sonlara doğru ikisi de doğru yola gelip birleştilerdi sonu kurtardılar yoksa bilemiyorum daha neler yazardım. :D

Bu iki nokta dışında kitap çok eğlenceli.Slade'in de komik olduğunu söylemiştim.Çok espriler mevcut kitapta.Aynı zamanda diğer serimizin kahramanlarını da görüyoruz.Alexa ve Nick!!! <3
Diğer karakterleri de seviyorum ama onlar benim için daha farklı.

Kate'in çatlak arkadaşlarını da çok sevdim ve onların hikayesini de okumak istiyorum umarım okumak için fazla uzun beklemeyiz. :)

Ve son sözüm Robert'a.Son sözde onun bakışından okuduk kitabı.Satırları okurken çok duygulandım.Özellikle de bu köpeğin gerçek olduğunu öğrenmek daha da duygulanmama neden oldu.Maalesef böyle durumlardaki hayvanlara en kestirme yok olarak uyutulma uygulanıyor.Canım ülkemde ise iki kurşun sıkılarak sözde hayvanın acı çekmesi azaltılıyor. *-*

Robert kitaptaki en favori karakterimdi. <3

Bu sayfadan gerçek Robert hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI