Şeytanın Stajyeri - Donna Hosie || Kitap Yorumu

Kübra | 10/06/2016 |

Adı: The Devil's Intern
Yazar: Donna Hosie
Tür: Paranormal,Time Travel
Goodreads Puanı: 3.92
Sayfa Sayısı: 352
Seri Sıralaması: The Devil's Serisi #1
Yayınevi: Novella Dinamik Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
Her şeytan Cehennem'den çıkmak ister. Peki ya gerçekten bir yol varsa?..

Zamansız ve pek de kahramanca olmayan ölümünden sonra, Mitchell Johnson kendini Cehennem'de Şeytan'ın stajyeri olarak oradan oraya koştururken bulur. Vakitsiz ölümünü bir an aklından çıkaramayan Mitchell'a, efsanelerde bahsedilen bir zaman makinesi tekrar dünyaya dönebilme şansı verir.

Bu planı gerçekleştirebilmek için, her ne kadar onları riske atmak istemese de, arkadaşlarına ihtiyaç duymaktadır. Her gencin kendi ölüm zamanlarına dönmek için farklı sebepleri vardır. İçlerinden biri Cehennem'in korkunç yaratıklarının dikkatini çektiğinde, kendilerini ölümcül bir çıkmazın içinde bulurlar. Düştükleri bu karanlıktan kaçış yolunu bulabilecekler midir?


Yaa benim daha önceden fantastik havamda değilim diye bıraktığım aklıma buradan saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Şu dönüştürücüyle beni 29 şubata geri döndürebilir miyiz acaba ? Kitaba kaldığım yerden devam edeyim. Aman neyse kalsın, bence şimdi iki kitabı ard arda okumam daha iyi olacak. O zaman kaç ay yeni kitap çıksın diye beklerdim. 😂

Kitaba bayıldım!!!

Bu aralar W'yi izlediğim için bu kitabı da ona benzettim biraz. O yüzden daha da çooook sevdim.😄 

Yazar bir sürü,bir sürü paradoks yapmış. Okurken böyle bir şey beklemiyor insan tabi.Şahsen aman sıkıcıymış bu ya (başlarda biraz sıkıldığımı itiraf ediyorum) derken, birden u dönüşü yapıp bu kitap mikemmel yaaa moduna girdim.😂

Şeytan takımı; Mitchell,Medusa,Alfarin ve Elinor.😍 Bütün karakterleri sevdim. Hepsi de kendince güçlüydü ve hepsininde hikayesi var.

Başlarda cehennemden dünyaya gitmelerinde, hepsinin ölüm anına gidip ölümlerini değiştirmeleriydi amaç. Ama evdeki hesap çarşıya uymuyor tabi. 😈 Fakat benim aklıma takılan bazı şeyler vardı ki, bunlarda o zamanlara gidildikçe cevap buldu.

Cidden yazarın aklına hayran kaldım. Çok güzel kurgulamış kitabı. Kitabın sonunu okurken nasıl yani yaa modundaydım.😂 

Yalnız o sonda hala aklımda soru işaretleri var. Bakalım ikinci kitapta cevap bulabilecek miyim?😄 İki kitabında tasarımı mükemmel demiştim.Renkleri de öyle.

Bakalım üçüncü kitap ne renk ve tasarımlarla karşımıza çıkacak? 😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI