Kan ve Aşk - Işılca || Kitap Yorumu

Min Li Li | 10/03/2016 |

Yazar: Işılca
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.53
Sayfa Sayısı: 469
Yayınevi: İndigo Kitap
Çıkış Tarihi:  2016

Hiçbir Aşk kanla yazılamaz
İntikam ateşinin AŞK'a aşka dönüşme savaşı
Yıl 1760…
Kelimelerin sustuğu, kılıçların konuştuğu yedi yıl savaşları tüm acımasızlığıyla devam ederken AŞK intikam ateşinde doğacaktı…
Bir Leydi;
Hoyrat bir nehir, ateşten doğan keskin bir kılıç, yayından fırlamış bir ok, ne aşka boyun eğer ne de kanla yazılacak bir kadere…
Bir Lord;
Öfkeyle kaynayan bir okyanus, fırtınalarla bilenmiş bir hançer, ne sınırlara boyun eğer ne de aşktan örülmüş zincirlere… Nehir ve okyanus, savaş ve barış, tutku ve nefret…


Eylül ayının son kitabı Kan ve Aşk.😍 Uzun zaman olmuştu güzel bir historical romance okumayalı. Bu yüzden iyi geldi.😈 Önceki paylaşımda kitabın kapağının çok güzel olduğunu söylemiştim. Yine söyleyim. Aşık olduğum kapaklardan biri. Üstelik içeriği de yansıtıyor bence.❤ İçeriği hakkında pek bir bilgi vermeyeceğim zira hem ismi hem de arka kapak karakteri gayet açıklayıcı. 😊

Ama karakterlerin hepsine yorum yapacağım. 😂

Öncelikle kapağımızda kırmızı peleriniyle yer alan esas kızımız Emma. 😍
Emma'nın güçlü karakterini, inatçılığını ve olanüstü durumlarda bile mantıklı düşünmesini sevdim ama bazen beni gıcık etmedi değil. Yavrum, bulmuşsun Vincent gibi seni seven bir adamı,daha neyin tribini yapıyorsun? Taş gibi adam, daha ne istiyorsun? 😂

Tabi bu demek değil ki Vincent'e kızmadığım yerler olmadı. Tamam çok seviyor.😍 Ve Emma'ya söylediği o güzel sözler çook güzel amma velakin başlarda tam bir odun gibi davrandı.😋 İkisi de birbirine sürekli kırıcı konuştu,ikisi de birbirinden inat ama ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar.😂 


Yalnız Lord Loren'in katiline çok şaşırdım, hiç ama hiç böyle bir şey beklemiyordum. Aslında yazmak istediğim çok şey var bu konu hakkında da, nerdeyse kitabın kilit noktası o yüzden spoiler olur diyerek susuyorum ve bu kadarcık yazıyorum.😁 

Elie çok tatlıydı.😍 Vincent kızına sevgisini pek gösteremese de onu sevdiği davranışlarından belli oluyordu.
Başta Loren Lordu Frederich olmak üzere bütün Loren savaşçılarını çok sevdim.❤ 
Frederich beyimizinde bir kitabı olsa fena olmaz sanki.🙈😈😍 
Edessalıları da unutmamak lazım,özellikle Leon'u.Ya sen ne hoş biriydin. Senden bir adet alabiliyor muyuz acaba? 😍
Vincent'in başı bağlı,Emma'nın kurbanı olmak falan istemediğim için ona hiç göz koymuyorum bile.😂 

Yazarımızın okumadığım tek kitabı kaldı; Köle. O da ekim ayında okuyacaklarım arasında.😍 Hatta buradan da bir hatırlatma yapayım. Malumunuz Sedat bey kasımda çıkacak. O yüzden ekim ayında#AylardanBirTürkMasalı etkinliği olacak. Eh bende katılacağım tabi ki.😈


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI