[Film] The Vow

Kübra | 1/19/2015 |





Yeni evlenmiş birbirine aşık bir çift olan Paige ve Leo bir gece arabada evlerine dönerlerken, bir trafik kazası geçirirler. İkisi de sağ kurtulur fakat Paige komada kalır. Her gün sevgili karısının uyanmasını bekleyen Leo, Paige komadan çıktığında ciddi bir şok yaşar. Zira Paige, ağır bir hafıza kaybına uğramıştır ve kazadan önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. Leo şimdi her şeye yeniden başlayarak Paige'in sevgisini yeniden kazanmaya, bütün hatıralarını beraber yaşadıkları anları geri getirmeye çalışacaktır...



Gerçek hayattan esinlenilmiş filmler her zaman ilgimi çekiyor ve izlemeyi seviyorum.The Vow'da anlatılan olay gerçekten olmuş.Bu yüzden sürekli karşıma çıkan The Vow filmininin de gerçek hayatta yaşanmış olduğunu öğrenince daha fazla bekletmeyip sonunda izleyeyim dedim.İzledim ve çok beğendim. :)


Şuras kesin ki film boyunca üzüldüğüm tek kişi Leo oldu.Bu sahne hastanede Paige uyandıktan sonra.
Acısını hep içine attı zavallım. :(

Film boyunca Paige'e kızdığım çok an oldu.Tamam başına kötü bir şey geldi,geçmişinde son beş yılı hatırlamıyor.Kocası,yaşadıkları,her şey ona yabancı geliyor.Fakat burada mağdur olan sadece sen değilsin.Senin kadar kocan içinde zor bir durum.Aşık olduğu karısı onu tanımıyor,yaşadıkları hiçbir şeyi hatırlamıyor,onun yanında değil ailesinin yanında yaşamak istiyor ve en önemlisi eski nişanlısına karşı hala bir şeyler hissediyor.Sürekli sadece kendi açısndan bakıp Leo'nun yardım etme çabalarına rağmen yine hep kendini düşündü ya,özellikle stüdyo sahnesinde yaşananlardan sonra feci gıcık oldum Paige'e.

Leo karısını hala seviyor delicesine ama maalesef bu bile çare etmiyor.Çoğu zaman onun için üzüldüm. :(

Bu sahnede Paige gıcıklığım tavan yaptı,Leo sonunda patladı.İyi bile dayandı sanırım.Sürekli alttan alıp,yardım etmeye çalışıp sonunda hüsrana uğramak ama yine de yılmadan devam etmek bir sonuç vermeyince sonunda suskunuğunu bozdu.Keşke Paige kendi derdiyle o kadar meşgulken Leo'nun da ne halde olduğunu görebilseydi. *-*


Ve içimi parçalayan sahne.Leo'ya daha da üzüldüm.ne denir ki bu durumda.Birbirini delicesine seven iki kişi,bir kaza ve herşey yerle bir oluyor.Biri hala deli gibi severken diğeri ona dair hiçbir şey hatırlamıyor.En acısı da ne yaparsa yapsan işe yaramaması sanırım.Bu sahneden sonra Leo aşkından vazgeçip pes etti.Boşandılar ve uzun bir süre ikisi de kendi halinde yaşadı.

Bu süre zarfında Leo hep onu düşünse de Paige'in hayatında tuhaf şeyler oldu.Neden ailesiyle beş yol boyunca konuşmadığını öğrenmiş oldu.Ve en sonunda mutlu son.

Yani bana göre buruk bir mutluluktu,yarımdı ama gerçekteki kişiler evlenmişler ve iki tane çocukları olmuş.
Bende Paige ve Leo'yu öyle hayal ettim sonunda. :D
Bu arada Paige'in hafızası geri gelmemiş ama Leo dediği  gibi onu kendine yeniden aşık etmiş. <3.<3

Ah çok güzel bir filmdi kesinlikle.İzlemenizi tavsiye ederim.



2 yorum:

  1. Listeme ekliyorum kuzum, tatilde bol bol film izleyeceğim zaten. Bu da onlardan biri olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha tamam kuzum. :D
      İzle kesinlikle. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI