[Kitap] Hissiz

Kübra | 1/23/2015 |

Tür: Romantik
Goodreads Puanı: 4.08
Serinin Adı: Bir Aşk Serisi #1
Sayfa Sayısı: 488
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Postiga

Aşkın en derinden, inkâr edildiği yerden ortaya çıkışı! Kendilerini ve birbirlerine duyduğu aşkı çığlık çığlığa ve sessizce inkâr etseler de, aşkları ortalığı yakıp kavuruyor!
Alexander, hissiz, acımasız, yakışıklı, güçlü ve zengin… Daha küçücük bir çocukken öğrendi bütün bu özelliklere sahip olabilmeyi. O hislerini acımasızca rafa kaldırmış, kendi sonuna doğru ilerliyordu. Ama bilmediği, her sonun bir başlangıca gebe olduğuydu. Heaven karşısına çıktığında bütün inançları ters yüz olurken, kendi sonu birdenbire başlangıcı olduğunda ne yapacağını elbette bilemezdi.
Heaven; masum, saf ve kırılgan bir papatya… Cennetten gelen bu sessiz melek, tüm korkularını kendine zırh yaparak kökleri ile tutunduğu topraklarında, Alexander'ın fırtınasına karşı direnirken, bir aşk ateşi yakmak için geldiğinde asla tek bir yananının olmayacağını bilemezdi.Var olmadığını zannettiği kalbi boğulurcasına çırpınırken soluksuz kalarak tekrarladı: "Hissetmiyorum, hissetmiyorum, hissetmiyorum…"
 Spoiler içerebilir. :D

Kitap okuma hallerim;

Gıcık Alexander!!

Lanet Alexander!!!

Yuh! Yani bu denir mi kıza??

Bunlar kitabın başlarında söylediğim sözler,sayfalar ilerledikçe bunların yanına yenileri de eklendi tabi. :D

Öncelikle itiraf ediyorum kitabı bir kez bıraktım,çünkü ilk bölümler cidden çok hızlı gelişti.Ne oluyor anlamadım,bir bakmışım ki Alexander bey kızımızı kıskanmaya başlamış daha ortada bir şey yokken,birde kendini kaybedip kıza yüklenmesine çok gıcık oldum.Bir değil iki kere oldu üstelik ve ikincisinde feciydi yani kendine gelmesiydi kızın sonu niceydi. *-*

Hal böyle olunca bıraktım okumayı,tabi sonra tekrar okumaya başladım. :D
İlk bölümler çiftlikte geçiyor,yukarıda bahsettiğim olaylar.Bu yüzden ilk bölümlerde sıkılabilirsiniz ama benim gibi bırakmayın devam edin.Zira kitap çiftlikten ayrıldıkları zamandan sonra güzelleşiyor.Heaven'ın dedesinin istediğini birazcık garip bulsamda dediğim gibi kitap bundan sonra-en azından benim için- daha iyiydi.

Tabi bunun yanında Alexander beyin gelgitleri sizi fazlasıyla sinirde,gıcıkta edebilir.Bir bakıyorsunuz melek gibi bir bakıyorsunuz şeytan. *-*

Alex daha önce okuduğumuz zengin,sorunlu ceolardan farklı değildi.Bu anlamda diğerleriyle aynı karakter ama sorunlu olmasının nedeni diğerlerine göre farklı.Heaven'da aynı şekilde-en azından benim okuduğum- heroinlerden farklı değildi,saf,masum,temiz ve ilk görüşte aşık olmuş bir papatya.Tabi diğerlerinden farklı kılan en büyük özelliği konuşamaması.Böyle bir karakter  hiç okumamıştım ben,o yüzden bu özelliği kitaba farklılık katmış,sevdim.

Adrian ve Daniel ikilisi kitaba aşık olmama yeter sanırım. :D
Son zamanlardaki favori bromance ikilim olarak ilan ediyorum sizi. :P
Adrian'ın geçmişi de sorunlu, üç yıl önce yaptığı şey ile de daha da beter etmiş hayatını.Kitapta küçük ipuçları var,az çok tahmin ettim ne olduğunu ama onun kitabını okuyunca ayrıntıları öğreniriz artık. :D
Alex ile konuşmaları,atışmaları iyiydi.

Daniel olaya dahil olunca bir aşk üçgeni yaşanacak diye korktum,zira hiç sevmiyorum bu durumu. *-*
Fakat umduğumu gibi olmadı,Heaven'a abi gibiydi ki buna çok sevindim.
Daniel ile Adrian'ın atışmalarına,diyaloglarına bayıldım. :D

Jasmine, Daniel'in kardeşi ve Adrian'ımızın da sorunlu geçmişinden bir parça. :P
Jasmine'in minnak oğlu Adriano bir sahnede küçük ellerini ağzına götürüp kapattığı sahne vardı.O sahnede o minnak ellerini ısırmak istedim. :P

Josephine'de iyiydi,sevdim ama onun hikayesi de daha önce okuduğumuz karakterlere benziyor gibi.Yine de kitabında neler yaşadığını ayrıntılı olarak okuruz.

Marcus adamım ya,sevdim seni. :D

Karakterler hakkında bilgi verdiğime göre içerik hakkındaki düşüncelerime gelebiliriz sanırım. :)

Alex ve Heaven aynı evde yaşamaya başladıktan sonra sözde, beyimiz kızdan uzak durup,ona koca bulacak.Eğer kendine hakim olabilirse tabi. :D

Alex'in davranışları cidden anormal.Tamam geçmişte yaşadığı şey kolay bir şey değil ama Heaven'ın diğer kadınlar gibi olmadığını bildiği halde ona böyle aşağılık bir şekilde davranması beni çok sinir etti.Heaven saf aşık kızım ise Alex'i memnun etmek için her şeyi yaptı.Gerçi erkeğinin peşinden giden kadın karakterleri severim.Bknz: Julie Garwood kızları. :D
Bu yüzden Heaven'ın bu davranışlarını sevdim ama bir noktadan sonra aa yeter ama kızım ben bile dayanamıyorum okurken, sen nasıl dayanıyorsun bu herife diye az söylenmedim.Hele o kıyafeti yırtması yok mu, bildiğin öküz işte. *-*

Alex Heaven'a iyi davrandığı zamanlar gözümde yükselişe geçti,Ah be adamım romantikte olabiliyormuşsun isteyince diyordum ki o son yaptığı olay ile dibe vurdu.Ben bile Ben'in eşcinsel olduğunu anladım sen nasıl anlamadın ya birde tecrübelisin yani. :P

Gerçi bu tarz bir şey bekliyordum ben zira kavauşmaları kitabın ortalarında olduğu için,sonra ayrılacakları bir şeyler olur diye düşünüyordum ki Alex beyin haddinden fazla kıskançlık krizi ortaya çıktı. :D

O son yaptığı cidden berbattı.Bu yüzden yaşadıklarını hak etti bana göre ama aşk işte Heaven affetti ve mutlu son.

17 yıl sonrasını beğendim ama bence George ölseymiş sanki daha gerçekçi olurmuş.Ölüm meleği değilim tabi ama gerçekçi olmak adına diyorum. :D

Birde aynı harfler ile başlayan isimler okurken hemen dikkatimi çekti.Jasmine,Josephine,Alexander, Adrian,Adrino,Adriano.Sadece benim mi dikkatimi çekti bilmiyorum ama okurken aklıma geldi. :)

Hissiz bir serinin ilk kitabı olduğu için seriye giriş kitabıydı.Bu anlamda bir çok serinin ilk kitabı orta derece oluyor ama zamanla güzelleşiyor.Bir Aşk serisi de öyle olacaktır diye düşünüyorum.Adrian'ın kitabı da çıktı ama ben Daniel'in kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. :D

Hissiz'de Daniel'in pek bir şeyini görmedik ama umarım o da kendi kitabında odun olmaz.Yağmur ile hikayesini çok merak ediyorum. :D

Serinin üçüncü kitabı da Marcus ve Josephine çifti olacakmış sanırım.

Kitabın tasarımını çok beğendim,gerek iç tasarımı gerekse kapak tasarımı çok güzel.Fakat kitapta çok
fazla yazım yanlışı vardı.Hani bir kaç tane olur,bunu denetleyenlerde insan sonuçta,insanlık hali gözlerinden kaçmış olabilir dersin ama iki sayfada bir olunca göze batıyor ister istemez.Belki üçüncü baskıda düzelmiş olabilir.

Yazdığım yorumu okudum da bayağı karışık olmuş umarım okuyan olursa bir şeyler anlar. :D
Yorumumun kısa özeti; beğenmediğim noktalar olsa da genel olarak sevdim.

Kitabın kurgusu bana göre orta dereceydi,daha önce okumadığımız tarzda bir hikaye değildi,bu yüzden puanım üçtü ama yazar karakterleri çok iyi yazmış,onların güzelliği dört puanı hak etti. :)

Ve son olarak sevgili Lemariz Müjde Albayrak'a imzalı kitabım için çok teşekkür ederim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI