[Anime] Noragami

Min Li Li | 1/28/2015 |

Dün akşam saatlerinde başlayıp,gece iki gibi bitirdim,evet on iki bölümü izledim. :D
Bitmiş animeleri izlemenin en iyi yanı sanırım bütün bölümleri peş peşe izleyebilmek.

Japonların zekalarına hayran olduğumu daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem eğer şimdi söylemiş oldum. :D



 

Yato sen nasıl bir şeysin yahu!! Genelde avare avare dolaşıyorsun ama  ciddi olduğun zaman tamamen bambaşka biri oluyorsun.



Kendinden başkasını düşünmüyor gibi görünsende çok ince şeyleri düşünüyorsun. <3
Ayrıca sadece 5 yen için bir sürü saçma sapan iş yapıyorsun. Eşorfmanlı adam seviyorum seni. :D
Yato için faha fazla ne denir bilmiyorum.Umursamaz gibi görünen ama aslında umursayan,seven biri.Eskiden savaş tanrısı olduğu için "öldür ya da öl" felsefesine bağlı kalmış,yani insanların onu unutmaması için kimin ne istediğini umursamadan hepsini yerine getirmiş,sonuç ise bir sürü masum insanın ölümü. *-*
Neden değiştiğini çok merak ediyorum.Animede pek üzerinde durulmadı.Mangasının da 18 bölümünün türkçesi çıkmış,o daha ayrıntılıdır sanırım bir ara mangasına başlamak gerek.Birde Yukine'yi bulduğunda onun geçmişiyle ilgili bir şeyler görüp ağladı.Bununda üstünde durulmadı pek,bunu da çok merak ediyorum.
Hayallerini severim senin ya keşke gerçek olsaydılar. :3



Hiyori!!! Bayıldım sana,çok sevdiğim karakterler arasında yerini aldın. <3
Uyuyakalınca ruhu bedeninden çıkıyor ve yarı ayakashi oluyor.Bu yüzden olur olmadık yerlerde uyku moduna geçebiliyor.Ayakashi olduğu zamanlarda bana göre güçlü tabi Yato için değil. :D
Bu şirin kızın dövüş fanatiği olduğunu kim tahmin edebilir ki. :D

 

Hyori ve Yato'nun ki ilk görüşte aşktı bence. :D
Anime'de aşk geri plandaydı ama küçükte olsa hareketler vardı  ki ben bunların her birine bayıldım.En anlamlısı ise son bölümde Hyori'nin sonsuza kadar onun yanında kalmak istemesiydi. <3


Yukine Yato'nun shinkisi.Nedir bu shinki?Her tanrının bir tane shinkisi yani kutsal silahı oluyor.Bu silahlar ise yaşamak isteyen insanların ölü ruhları.Yukine'de ölü bir ruhtu.Anime boyunca cidden çok sinir oldum sana. >.<

Neden sinir olduğuma gelince kutsal silah ile efendisi arasında tek taraflı bir bağ.Eğer kutsal silah kötü düşünceler içinde olursa bunu efendisi de hissediyor.Eğer silah ayakashiye dönüşürse de efendisi ölür.Kutsal silah olduğu zamandan beri Yato'ya hiç iyi davranmadı,hep kendini düşündü,kötü şeyler yaptı sonunda da olan Yato'ya oldu.Her tarafına mantar yayıldı.Kendisine ayakashi girmiş,nerdeyse gidiciydi ama diğer tanrılar Bishamon ve Kofuku'nun kutsal silahlarının yaptığı gusül ile arındı içindeki kötülükten. :D
Sonradan iyi olsa bile Yato'ya yaptıkları için kızgınım.Yato'm ne yaparsa yapsın Yukine'den vazgeçmedi hiç, halbuki adını söyleyip kutsal silah olmasını bırakmasını söyleseydi iyileşecekti ama o kolay olanı değil zoru seçip Yukine'nin diğer taraafa gitmesini engelledi.

 

Bishamon açık saçık giyimli,bir sürü kutsal silahı olan sarışın bir tanrıça.İtiraf etmeliyim ki çok karizmatik. :3
At yerine aslanı var kadının yahu,hemde süper dövüşüyor.
Shinkisi Kazuma'ya bayıldım. :3
Yato'ya borcu olduğunu söyleyip sürekli gizliden yardım ediyormuş.Şu borcu çok merak ettim.


Kazumaaaaaa. :3



Tenjin ve kutsal silahları. :D
Tenjin'de yaşlı ama istediği zaman ihtiyar delikanlı oluyor. :3
Onun shinkisi olan Mayu'yu ilk bölümde Yato'nun kutsal silahı olarak görüyoruz ama kendisi işinden istifade ediyor.Nedeni neymiş efendim,Yato'nun terli ve pis elleriyle onu tutmasıymış.Tabi bunda Yato'nun fakir ve tapınaksız olması,5 yen için her işi yapması da geliyor. :D



Kofuku'da çok şirin her zaman çocuksu ama istediği zaman ciddileşebiliyor.Bishamon'u tehdit ettiği sahnede çocuksu ses tonunun bir anda ciddi bir hal alıp değiştiğinde uuuu sende ne cevherler varmış böyle dedim.
Onun kutsal silahı Daikoku silah olarak bir yelpaze. :D
Ama diğer tarafla bu dünyaya bir mefrez açıyor.Fakirlik tanrısı Kofuku sözde lakin Yato'dan da fakir değil. :D


Bishamon'u tehdit ettikten sonra Daikoku'nun sevgi göstergesi. :D



Nora'nın bir isim olduğunu sanıyordum ben ama Tenjin Nora'nın anlamını açıkladığında yok artık dedim. *-*
Nora adıyla ortalıkta dolanan Yato'nun eskiden kutsal silahı olan kız ne cadı çıktı öyle.Yato'nun ona verdiği ismi merak ettim.

Vücudunun her tarafında isimler var.Bu da onun bir kişiye değil aynı anda bir çok kişiye ait olduğunu gösteriyor. *-*


Kutsal silahların bir kendi adları,birey adları ve silah adları olarak üç tane isimleri var,fazl kafa karıştırmasın diye animede genelde kullanılan isimleri yazdım. :D

Yaaa animede bir çok soru işareti vardı. :( Yukarıda bahsettiklerim dışında Yato'nun Bishamon'un kutsal silahını öldürmesi olayı vardı birde,ovalardan birinde azıcık bahsedildi ama ben hiçbir şey anlamadım.Mangayı okumak cidden şart oldu. :/

Animeyi iki günde izleyip bitirdim ama benim yorumu yazıp bitirmem dört-beş günü buldu o yüzden başta dün izlediğim cümlesinin üzerinden rahat bir hafta geçmiştir. :D

Anikeyf'in mangasını çevirmeye devam ettiğini öğrendim,ingilizce okumayı düşünen ben için ne kadar mutluluk verici bir haber oldu anlatamam. :D
Güncele yetişmişler nerdeyse,güncel 50'de onlarda 40 çevirmişler en son.Görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.En kısa zamanda okumaya başlayacağım. :D


Yukine'nin haklı tespiti. :3


Zavallımı fakir olduğu için,tapınağı olmadığı için,terli olduğu için sürekli eziyorlar.Yato'nun bunları duyunca verdiği tepki. :D


Selfie çekiyorlar gibi duruyorlar ama aslında telefondaki resme bakıyorlar.Üstelik aşağı düşerlerken. *-*

 

Bu sahnede Hiyori Yato'nun vücudundaki mantarlara bakmaya çalışırken yakalandı ve bommmm!!!!
Anında Yato'yu diğer tarafa fırlattı.Seviyorum bu kızın gücünü de. :D

Daha fazla uzatmasam olur sanırım yoksa animenin hemen hemen bütün bölümlerinden sevdiğim bütün sahneleri ekleyeceğim. :D

Son olarak animenin OSTları muhteşem,ben sevdiklerimden bir kaç tanesini paylaşayım. :)

Noratan'ı çok seviyorum.







10 yorum:

  1. Çok güzel bir animedir. Sende bu kadar güzel anlatıp harika sahneler paylaşınca tekrar başlamak geldi içimden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geç farkettim ama iyiki öyle olmuş yoksa yayınlanırken izlemek işkence olurdu her hafta beklemek. :D
      Başla kuzum ya ben bile yeniden izlemek istiyorum ama mangasına başlyacağım. :)

      Sil
    2. Animeyi bitirdim ama Manga da hangi bölümden başlayacağım? ?

      Sil
  2. Anime kıtlığı yaşayan ben için ne güzel animeler buluyorsun böyle. :P Hemen başlıyorum! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha.Eğer güzel buluyorsan ne mutlu bana. :D
      İzledikten sonra yorumunu merak ediyorum. :3

      Sil
  3. Etkisinden çıkamadığım o animee 3.sezonu çıkar inşallah yaa

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu anime iki gün önce başladım(7 bölüm izleyebildim😕 )Boruto:Naruto Next Generations un yeni bölümünü beklerken başladım anime efsaneymiş

    YanıtlaSil
  6. Noranin ismi var zaten hikki ismi yarı da ona hiiri ismini verdi animeyi tam izlemeden konusmayin

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI