Kitap Alışverişi 01

Min Li Li | 4/19/2014 |
180420141647

Son zamanlarda aldığım ve takas yaptığım kitapların sayısı oldukça fazla ama ben en son aldığım ve takas yaptığım kitapları paylaşarak kitap alışverişim yazımın başlangıcını yapmak istiyorum. :)


Kitaplığımda okumadığım elliye yakın kitap olmasına rağmen ben hala çılgınca kitap almak istiyorum,biri beni durdursun lütfen!! :D

Kitapları ukitap sitesinden takas ettim.Çok güzel bir site gerçekten.İkinci el kitap satışı ve takas sitesi.Site sayesinde çok güzel kitaplar edindim.Ayrıca takas yaparak güzel insanlarla tanıştım. (:

Öncelikle aldığım kitaplardan başlayalım.

180420141635

 

İlk sıradaki Ölümsüz Ölüm,Atlantisin Yükselişi ve Cinayetin Simyası kitaplarını Kiler marketten çok ama çok uygun bir fiyata aldım.Ölümsüz Ölüm ve Cinayetin Simyası 5 TL,Atlantisin Yükselişi ise 8,50 TL.Arsen Lüpen'i  de Carrefour marketten 7 TL'ye aldım.

İkinci sırada yer alan Sır Gibi Sakladım,Tanrıça ve Ejderin Aşkını ukitap sitesinden aldım.Onlarda çok uygundu.Üçü 15 TL.Üstelik kitaplar çok temiz.  :)

 

180420141636

Yine ukitap sitesinden takas yaptığım kitaplarla devam edelim. :)
Efruz Bey takas yaptığım üyenin hediyesi. :) Kitapların durumu oldukça iyi.Ukitap sitesini keşfetmem çok iyi oldu.Bu sayede almak istediğim birçok kitaba takas yaparak sahip oldum.

 

180420141637

Kır Çiçeği Tepesi alıp almamak konusunda kararsız kaldığım bir kitaptı.Okuduğum yorumların ve blog yazılarının çoğu olumlu yöndeydi ama konusu biraz drama kaçtığı için almak istemiyordum.Gerçi okuyan ablalarım konusunun dram olmadığını söyledi. :D
Ben böyle gelgitler yaşarken takas teklifiyle bu kitap gelince düşünmeden kabul ettim. :) Takas yaptığım üyeyle ilk takasımız.Kitaba çok iyi bakmış,çok memnun kaldım ben umarım o da benim gönderdiğim kitaptan memnun olmuştur.

180420141638

Stilettoları takas yaparak kitaplığıma ekledim ve takas sayesinde sahip olmadığım tek bir stiletto kaldı. :/
Açıkcası bu seriyi kapakları yüzünden hiç yanaşmıyordum ama bir gün facebookta taks yaptığımda iki kitap elime geçti.Onları okuduktan sonra fikrim tamamen değişti.Kapaklarına bakıp yargılamayın çok eğlenceli kitaplar. :D
Doğan Kitap Stiletto serisi altında yayınlasa da bütün kitaplar birbirinden bağımsız.Sophie Kinsella tadında güzel kitaplar.Hem bu sayede farklı ülke yazarlarını da okuma şansı buldum bu türde.Keşke yayınevi devam etse bu seriye.Yayınevine mesaj attım ama cevaplanmaya layık bulunmadı sanırım. *-*

180420141639

Atlantis serisi merak ettiğim bir seriydi.İkinci kitabı geçen ay Kiler marketten uygun fiyatta bulunca almıştım,devamını da tamamlarım sonra diye düşünüyordum ki öyle de oldu.İlk kitabı geçen hafta yine Kiler marketten aldım,son kitabı da takas yaptım.
Olumlu yorumlar okudum bakalım bende beğenecek miyim? :)

180420141641

Sabrina Jesffries'in sadece Prens serisini okumuştum.Sonra nedense devamı gelmedi.Ama yine Kiler market sağolsun. :D Bozulan Yeminler ve Bir Çapkına Vuruldum kitaplarını uygun fiyata bulunca (Bu arada sürekli bahsettiğim uygun fiyat 5 TL oluyor ) aldım.Sonra geriye kalanları da takas ederim yada başka bir zaman alırım diye düşündüm.Bu üç kitaptan ikisini takas ettim,diğerini ise aldım siteden.Daha hiçbirine başlamadım ama en kısa zamanda başlamayı düşünüyorum.

180420141642

Cinayetin Simyası beni kapağıyla tavladı.Çok beğendim kitabın kapağını ama içi nasıldır hiç blmiyorum umarım beğenirim.

Arsen Lüpen ne zaman Carfoura gitsem gözüme takılıyordu.Alıp almamak konusunda kararsızdım ama en sonunda alayım dedim.Beğenmezsem takas yaparım.Ama daha kitaba başlamadan beğeneceğim diye şartlandırdım kendimi bakalım. :D

180420141643

Gerçek arzuların peşinde kitabı hakkında hiçbir fikrim yok.
Seninim kitabını ekitap olarak okumuştum daha önceden ve çok beğenmiştim.Konusu da farklı zaten yani karakterler konusunda.Şu ana kadar ilk defa beyaz bir kadın ve siyah bir erkek karakterle ilgili kitap okudum.Yazar serinin ikinci kitabınında ülkemizde yayınlanacağını söyledi.Ama ne zaman yayınlanır bilemiyorum.Ephesus bizi çok bekletmese bari.

180420141644

Yorumlarını okuyarak çok merak ettiğim serilerden ikisi de.Umarım bende severim. :)

180420141645

 

Yazarı daha önce hiç okumadım ama yorumlarına baktığımda okuyanların çoğu beğenmiş,bende merak ettim.Ukitapta takas listesinde yer alınca takasla aldım.Yazr hakkında da hiçbir fikrim yok bakalım umarım bende beğenirim. :)

180420141646

 

Ve gelelim Nora'ya.Doğruyu söylemek gerekirse ben bu yazarın hiçbir kitabını okumadım. *-*
Eve Dallas serisi baya popüler ve seviliyor.Eskiden beri hiç ilgimi çekmemişti ama kitap kardeşimin hediye kitaplarından biri Eve Dallas serisinden bir kitaptı.Onu alınca birazcık araştırdım.Serinin 30 küsür kitaptan oluştuğunu öğrenince okuma hevesimde bir anda puff oldu. :D Ama Kiler'de Ölümsüz Ölüm kitabını uygun fiyata bulunca alayım dedim.Seri hakkında hiçbir fikrim yok.Çıkan kitapların hepsini tamamlamamda uzun sürer sanırım gerçi serinin 13 kitabı ülkemizde çevrildi sanırım.Epsilon bir ara seriyi yarım bırakmıştı ama sonra devam etmeye başladı.Ah bu yayınevlerinden nedir çektiğimiz!!! -_-

İlk kitap alışveriş yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum,ileri hangi kitaplar kitaplığıma eklenecek merakla bekliyorum. :D

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI