[Dizi] The Paradise

Min Li Li | 4/20/2014 |
The_Paradise_(TV_series)_titles


Konusu:


The Paradise Emile Zola'nın kitabının Bill Gallagher tarafından senaryolaştırıldığı BBC yapımı bir drama dizisidir. Denise Lovett amcasının kumaş dükkanında çalışmak için Kuzeydeki bir şehre giden genç bir kasabalı kızdır. Kısa bir süre sonra Denise amcasının durumunun iyi olmadığını çünkü müşterilerin sokağın karşısındaki The Paradise’a gittiğini fark eder. Sonunda The Paradise’ta işe başlar ve umursamaz sahibi John Moray’e aşık olur.



Joanna_Vanderham_2706784b

Yorumum:

En sevdiğim kitap türü Historical Romance.Bu türde çok kitap izledim ama dizi çok fazla izlemedim neredeyse hiç. 
Şans eseri The Paradise dizisine denk geldim.BBC yapımı 2 sezonluk ve 16 bölümlük bir dizi.Çok ama çok beğendim ben.Eğer izlemeyen arkadaşlar varsa tavsiye ederim.O dönemi okumak kadar izlemesi de çok zevkliymiş. :)

Desire amcasının dükkanında çalışmak için geliyor ama amcasının dükkanının karşısında açılan şimdiki zamanların avmsi olan The Paradise 'e kısa bir ziyaret yapınca tabiri caizse büyüleniyor ve burada çalışmak istiyor.Mağazada çalışmaya başlayınca zamanla John Moray'a aşık olur ama bir sorun vardır.John Moray başka birisiyle nişanlıdır. :D

4739206-high-the-paradise2

Konu esas olarak böyle gibi olsada her bölümde farklı bir konu yer alıyordu.O dönemi merak edenler için güzel bir dizi.Denise zekası sayesinde kısa zamanda John'un gözüne girer ama John ona ilk başlarda karşı cins gözüyle değil daha çok mağazaya yenilikler getiren bir çalışan olarak bakıyor.John'a göre Denise onun küçük şampiyonu. Tabi sonrası ise ateş ve barut yan yana durmaz. :D

the_paradise

Dizinin yan karakterleri de bana göre çok iyiydi.Clara,Sam,Dudley,Edmunt amca,Bayan Audrey,Arthur,Jonas.Her birini ayrı sevdim.Tom Welson ve Katherine beni çoğu zaman gıcık etse de onları bile sevdim. :D

Ama en çokta Clara'yı sevdim yan karakterlerden.Onun içinde mutlu son olmasını isterdim.Gerçi 2.sezon 7.bölümde birazcık hareketlenme oluyor hayatında ama final bölümünde yoktu o.İlk başlarda kıskanç bir karakter gibi göründüğünden hazetmesemde onun hikayesini öğrenince güçlü bir karakteri olduğunu söyleyebilirim.

4743768-high-the-paradise2



Mağazamızın içinden bir kare. :D

The Paradise

Çok beğendiğimi her defasında söylüyorum ama cidden mükemmeldi. :) Dizi üçüncü sezon onayıda almış ama sonradan iptal edilmiş.Buna üzülsemde ikinci sezon finali de bir nevi final gibi bittiğinden benim için sorun olmadı.Tabi daha farklı bir son beklesemde sonuçta mutlu sondu ve bu bile benim için yeterli. :)

En kısa zamanda izleyin efenim. :)



Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI