[Kitap] 5.Kurban

Min Li Li | 10/10/2014 |
a4696312-8780-45e3-93d1-c5e40d608725 (1)
SENİ YANARKEN İZLEMEK İSTEYEN BİR SERİ KATİL VAR...

Medya ona Ateşçi diyor. Acımasız katil Londra'nın tenha köşelerinde kurbanlarını öldüresiye dövdükten sonra vücutlarını ateşe veriyor. Dört kadın öldü. Ve şimdi beşinci kurban bulundu...

Maeve Kerrigan hırslı bir dedektif ve cinayet masasında isim yapmaya kararlı. Çalışma arkadaşları onun duygusal yönünü zayıflık olarak kabul ediyorlar. Maeve'in son kurban Rebecca hakkında onun acı içindeki ailesi ve dostlarından öğrendikleri arttıkça katili bularak adalete teslim etme azmi de o kadar artıyor.

Ama bütün kanıtların yanarak küllere karıştığı olaylarda kimsenin görmediği bir katil nasıl yakalanır?



Casey'in daha önce seri olmayan Ölümün Soğuk Sesi kitabını okuyup çok beğenmiştim.Böyle dedektifli hikayeler ilgimi çekiyor Tess'ten dolayı. :)

İlk kitap biraz tahmin edilebilir olsa da beğendim.Okurken katilin kim olduğunu tahmin ettim ve doğru çıktı.Vay be!!! :D

Meave karakteri bana biraz Rizzoli karakterini hatırlattı okurken,o da sürekli eziliyordu,Meave gibi soğuk ve dimdik duran bir karakterdi.

Rob karakteri çok şirindi. :D Gerçi Ian 'ı da beğendim ben ama ilişkileri kısa ömürlü oldu. *-*

Patronu da sevdim,Tom sürekli Meave'e sataşırken resmen kızı koruyor sürekli. :D

Acımasız'ı da okuyacağım ama şenlikten sonra okumayı planlıyorum,şimdilik şenlik kitaplarını okuyacağım sadece.

Tess'ten sonra severek okuduğum bir polisiye yazarı daha oldu.Normalde şimdiki zaman ile yazılan kitaplara gıcık oluyorum ama bu yazarın kitaplarını severek okuyorum. :)



Untitled-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI