Duman ve Kemiğn Kızı - Laini Taylor || Kitap Yorumu

Min Li Li | 2/06/2017 |

Yazar: Laini Taylor
Çevirmen: Uğur Mehter 
Tür: Young Adult,Fantasy,Paranormal
Goodreads Puanı: 4.05
Sayfa Sayısı: 444
Seri SıralamasıDaughter of Smoke & Bone Serisi #1
  Yayınevi: Artemis Yayınları
Baskı Yılı: 2013
Bir zamanlar, şeytanın ininde yerde tüylerle oynayan küçük ve masum bir kızdı. O, artık masum değil...

Bir varmış bir yokmuş, bir Melek’le şeytan birbirlerine aşık olmuş...


Ve hikayenin sonu hiç iyi bitmemiş!..



Kitaba tek kelimeyle bayıldım!😍
Daha önce bir iki tane melek konulu kitap okumuştum ve açık ara DvKK içlerinde en iyi kurgu olana sahipti.

Başlarda biraz yavaş ilerledi ama okudukça açıldı.Yazar kurguyu çok iyi oluşturmuş, fantastik dünyasını sevdim. Zaten sonlara doğru ağzım açık okudum her şeyi.
Karou muhteşemdi.Böyle güçlü kadın karakterleri okumayı seviyorum.Birde saçlarının mavi olması daha da sevmemi sağladı.😍

İlk başlarda Karou hakkında pek bir şey bilmiyoruz,ailesi dediği yaratıklar tam bir gizem unsuru ama sayfalar ilerledikçe Brimstone,İssa ve diğerleri hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyoruz ve aslında her şeyin Karou üzerine kurulu olduğunu öğreniyoruz.Ya öyle bir sahne var ki oraya gelene kadar hiçbir şeyden şüphe etmedim ama ne zaman ki Akiva diz çöküp Karou'ya sarıldı o zaman olayı çözdüm ve tahminim çıktı. Geçmişte yaşananlar. :(

Lanet Thiago seni ilk karşılaşmada sevmiştim oysaki ama nefretlik herif çıktın.😠
Hele Madrigal'in kardeşi olacak haine ne demeli?😑

Brimstone a bazen kızmıştım ama sonlarda her şey oetaya çıkınca Karou'yu sevdiğini ve ona değer verdiğini gösterdi. Karou'nun ailesi Brimstone,İssa,Yasri ve Twiga'yı sevdim.❤ Akiva için zaten bir şey dememe bile gerek yok.❤❤❤ Kalpler yeterince açıklıyordur olayı.Sürmeli gözlü,uzun boylu esmer erkek güzeli meleğimiz.😍 
Yalnız o sonda neler yaptın feci merak ediyorum.

DvKK'nı çok sevdim ama bu kitap bir başlangıç kitabıydı. Her şeyiyle belliydi.Başlangıç bu kadar mükemmel bir kurguysa serinin ikinci ve üçüncü kitapları için insan daha fazla beklenti içine giriyor.En kısa zamanda serinin diğer kitaplarını da okuyacağım.😈 

Son olarak serinin kapaklarına da ayrı bayılıyorum.😍


                                                             




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI