Owaranai Fukou ni Tsuite no Hanashi || Ogawa Chise || Manga

Min Li Li | 8/14/2016 |
Tür: Yaoi,Drama,Psikolojik,School Life,Romantik
Mangago Puanı: 9.2
Cilt Sayısı: 1
Çıkış Tarihi: 2013
Çeviri Grubu: Heterophobi Fansub
Manga-ka: Ogawa Chise

Takayuki, katıldığı bir partide sekiz senedir görmediği sınıf arkadaşı Kiyotake'ye rastlar. Yıllar önce Kiyotake'nin kız arkadaşını elinden almıştır. Bunun acısını hala unutamayan Kiyotake ona soğuk davranır. Partinin sonunda zilzurna sarhoş olunca ise Takayuki onu arabasına götürür. Peki yıllardır karşılıksız aşk beslediği Kiyotake'yi böyle savunmasız bir durumda yakalayan Takayuki ne yapacaktır? 
Bağlantılı seri: Gosan no Heart

 Chise senseinin bütün mangalarını ayrı seviyorum ensest olanlar dışında ama bu mangayı daha bir ayrı seviyorum.Takayuki'nin hissettiği aşk,çaresizlik,duyguları o kadar hüzünlü ki,çocuk mutlu olmaktan bile korkuyor bir şey olacakta bozulacak bu huzur diye.Bu yüzden acayi sevdim.

Bu arada Takayuki,Gosan no Heart'taki Udou'nun abisi olduğu için o çifti bu mangada da görüyoruz. :D


Miki'nin cevabı da süperdi ama onu buraya yazmayım,okuyunca görürsünüz. :D


Burada Takayuki'ye çooook üzülmüştüm. :(
Bu hisleri çok güzel yansıtıyor sensei.Bilmiyorum belki de bana öyle geliyordur ama seviyorum bu kadını ve çizimlerini. 



İki çifti de böyle tek karede görmek. <3
Defalarca okusamda bıkmam bu mangayı sanırım.

1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI