Benim Yerim Senin Yanın - Julie Garwood || Kitap Yorumu

Min Li Li | 8/01/2016 |

Orjinal Adı: Castles
Yazar: Julie Garwood
Çevirmen: Yeşim Öksüzoğlu
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.11
Sayfa Sayısı: 447
Seri Sıralaması: Crown's Spies Serisi #4
Yayınevi: Epsilon Yayınları
                                                                    Çıkış Tarihi:  2016
Annesiyle babasını kaybeden Prenses Alesandra’nın, topraklarındaki kargaşadan kurtulması için tek yol vardır: bir İngiliz erkeğiyle acilen evlenmek. Prenses, koruyucusunun oğlu, Caineswood Markisi’nin yakışıklı kardeşi, sosyetede giderek adından bahsettiren ve küçükken birlikte oynadığı Colin’le evlenmek ister ama özgür ruhlu Colin ilk başta bunu kabul etmez.

Bir gece Alesandra, onunla zorla evlenmek isteyen General Ivan’ın adamları tarafından kaçırılmak üzereyken son anda Colin adamlarla büyük bir kavgaya tutuşur ve Prenses’i kurtarır. Bu olay, Colin’in içindeki duyguları körükler. Genç adam bu duyguları inkâr etse de Prenses kalbini çalmıştır. Tatlı ve meraklı meleği, ortalıkta dolaşan büyük tehlikenin peşinden gittikçe Colin onu korumak için hayatını bile riske atmaya hazırdır.
Kitap için derin düşünceler içindeyim efenim. :D
Şöyle ki başlarda başımı ağrıttı çok.Kitabın içine giremedim bu yüzden.
Serinin diğer kitapları gibi değil,Julie üzgünüm ama bu olmamış diyordum ki bütün düşüncelerim kitabın yarısından sonra değişti. Diğer Julie kitapları gibi okurken keyif almaya başladım.
Julie sana söylediğim bütün sözleri geri alıyorum yine harika bir kitap yazmışsın dedim bitirince de.

Colin ve Alensandra nın hikayesi de güzeldi.Okurken dize güldürecek bolca sahne vardı.Ama dediğim gibi başlarda biraz beklediğimi bulamadım gibi.Bunda sanırım birazda Colin etkili.Beyimiz bildiğin hödük yani.

Alesandra saf,aptal görüntüsü veriyor kendisine bilerek ama aslında çok zeki.Ve kocasına fazlasıyla aşık bir kadın.Zaten Julie den bahsediyorsak farklı bir şey beklenemez.Kızlarımız çok naz yapmadan kocalarına aşık oluyorlar ve onlar için mücadele ediyorlar.

Caine ve Jade ile Nathan ve Sara yı da görmek çok güzeldi.Gerçi Sara nın adı geçti sadece sonlara doğru bir göründü ama olsun.Colin,Caine,Nathan ve Alesandra sahnelerini çok sevdim.Gerçi çoğu yerini secdim kitabın ama bu sahneler aşırı eğlenceliydi. :D

Colin ve Caine in kardeşlerinin hikayelerini de çok merak ediyorum ben.Keşke onlarıda yazsaymış yazarımız.Sör Richards ın hikayesini de okusak fena olmazdı.

Bu kitapla beraber Julieciğimin bir serisinin daha sonuna geldik.Yeni serilerini okumakta nasip olır umarım kısa zamanda.

Son olarak kitapla alakalı değil ama Julia,Lisa,Sabrina ve daha bir çok historical yazarı sabırsızlıkla bekliyoruz.Umarım ‪Epsilon bizi çok bekletmez.Zaten bekliyoruz da.Bu bekleyiş daha fa uzamaz umarım. *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI